Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille saa lähettää kaikenlaisia joulukortteja.

Vierailija
26.11.2013 |

Tykkää, kun tulee erilaisia kortteja. Kaupan valmiita, kuvia lemmikeistä/lapsista/perheestä, itse askarreltuja, Unicefin tai vammasiliiton jne.

Ihanaa on se, että on kokoelma erilaisia ja näköisiä kortteja. Olen varsin tyytyväinen, että minua/meitä on muistettu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä kortin lähettäjä nähnyt kauheasti vaivaa sen Joulutervehdyksen eteen kun on ostanut niitä 10kpl/1.99 hintaan? Sitten niitä tusinatavara kortteja tippuu useampi samanlainen postilootaan. Minä arvostan niitä kortteja enempi joihin on selvästi nähty vaivaa.Itse teen jokaiselle vastaanottajalle erilaiset kortit ja yleensä mietin henkilöiden persoonaa ja heille sopivan oloisia kortteja. Ja tässä itse tehdyissä korteissakin on monta tekijää.Minusta on ihan turha tehdä ns. itse jos ei jaksa vaivautua enempään kuin ostamaan pikkunen kartongin pala ja liimata siihen yksi kiiltokuva ja kirjoittaa Hyvää Joulua. Se on lähes sama asia kuin ostaa sen valmiin tusinatuotteen. Minä haluan että saaja ilostuu ensinnäkin kauniista kortista josta näkee että sen eteen on viitsitty vaivautua. Joulu on kerran vuodessa ja sen verran arvokas juhla, että pitää siihen vaivautua panostamaan myös Joulukorttien osalta. Eihän sitä Jouluateriaksikaan tarjota Atrian roiskeläppä pitsaa ketsupin kera.

Vierailija
2/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan kaikkia saamiani kortteja, jokainen ilahduttaa! Harmi, että joulukorttiperinne on hiipumassa. Itse yritän osaltani pitää sitä yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette vanhoille jouolukorteille? Ajatus korteisse on hieno, mutta itse ne välttämättä haluaisi yhtäkään korttia. Joka vuosi samoilta ihmisiltä, osa askartelee itse, osa lähettää valmiin. Vuosien varrella niitä kertyy kamalat pinot ja niillä ei tee yhtään mitään. Surutta poltin aykayllä kasan kortteja, ei niitä loputtomiin voi säästää. Että joo tänne vaan persoonallisesti askarrellut kalliit kortit niin poltan ne lopulta. :D

Vierailija
4/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä poltin siis.

Kännykällä kirjoittaminen..

Vierailija
5/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 07:57"]Onko sun mielestä kortin lähettäjä nähnyt kauheasti vaivaa sen Joulutervehdyksen eteen kun on ostanut niitä 10kpl/1.99 hintaan? Sitten niitä tusinatavara kortteja tippuu useampi samanlainen postilootaan. Minä arvostan niitä kortteja enempi joihin on selvästi nähty vaivaa.Itse teen jokaiselle vastaanottajalle erilaiset kortit ja yleensä mietin henkilöiden persoonaa ja heille sopivan oloisia kortteja. Ja tässä itse tehdyissä korteissakin on monta tekijää.Minusta on ihan turha tehdä ns. itse jos ei jaksa vaivautua enempään kuin ostamaan pikkunen kartongin pala ja liimata siihen yksi kiiltokuva ja kirjoittaa Hyvää Joulua. Se on lähes sama asia kuin ostaa sen valmiin tusinatuotteen. Minä haluan että saaja ilostuu ensinnäkin kauniista kortista josta näkee että sen eteen on viitsitty vaivautua. Joulu on kerran vuodessa ja sen verran arvokas juhla, että pitää siihen vaivautua panostamaan myös Joulukorttien osalta. Eihän sitä Jouluateriaksikaan tarjota Atrian roiskeläppä pitsaa ketsupin kera.

[/quote]

Omg. Sä oot varmaan niitä ihmisiä, jotka seisoo postin jonossa vartin valikoimassa täydellistä, vastaanottajalle sopivaa postimerkkiä :D

Itse käytän aikani mielummin olemalla läsnä tärkeiden ihmisten elämässä sen sijaan, että värkkään heinäkuusta asti jotain yksilöllisiä joulukortteja. Just ostin tiimarista 20 samanlaista korttia (miksi pitäisi olla erilaisia kun menevät eri puolille suomea?) neljällä eurolla. Ja kun saan niitä tuntitolkulla rakkaudella askarreltuja kortteja, menevät ne joulun jälkeen paperinkeräykseen ihan siinä missä ne kaupan kortitkin.

Vierailija
6/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muistaminen, Siinä on se asian ydin. Joulun jälkeen osa korteista silputaan ja menee roskiin. Osan taas hyödynnän seuraavan askarteluun. Minä teen itse joulukortit.

t. ap

Vierailija
7/7 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa myös lähettää ihamillaisen kortin tahansa! Otan ilolla vastaan. Ne ovat aiva omalla paikallaan tuvassamme loppiaiseen asti, ja sitten kerään ne pois. valokuvakortit säilytän, osa itsetehdyistä ja muista menee askastelulaatikkoon. Kierrätän siis!

Kai jokainen kortinlähettäjä ymmärtää, ettei kortteja säilytetä ikuisuuksia. Ne ovat kyseisen joulun tervehdys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä