Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette lapsilisille?

Vierailija
25.11.2013 |

Mwillä ne tulevat minun tililleni, enkä käytä niitä mitenkään selkeästi erikseen mihinkään. Mutta ostan kyllä lapsille vaatteita aika usein, joten vastaan itse: käytän ne lasten arkimenoihin ja vähän kenties ylimääräiseenkin ( pantoihin, pinneihin. leffoihin jne.).

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään ihan elämiseen. Ehkä jossain vaiheessa osan voisi jyvittää lapsen tilille.

Vierailija
22/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:33"]Laitoin ne vittu talvivaaraan[/quote]

Ja vaarassa ne nyt onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilille menee, tarkoitus säästää lapsen isompia hankintoja varten. Tai jos ei ole tarvetta käyttää ja tule yllättävää rahapulaa ne säästyy esim. lapsen opiskeluja varten.

Vierailija
24/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 19:00"]

Asumiseen,ruokaan, vaatteisiin käytetään. Ei oikein meinaa riittää. 

[/quote]Onko lapsilisän tarkoitus riittää kaikkeen?

Oletko työnteosta kuullut?

Vierailija
25/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan niitä verorasituksessani.

Vierailija
26/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämiseen. Kaikki ei mene lapsen tarpeisiin, mutta tulee kyllä tarpeeseen koska olen opiskelija. Tosin nyt avataan lapselle oma tili ja siirretään sinne kuukausittain rahaa, luultavasti muutamia kymppejä. Onpahan autokortti- ja vähän opiskelurahaa säästetty sitten :)

Vierailija
27/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilille tulee, käytän mihin on tarvetta. Yleensä elämiseen, yksi ruokatuoleista meni rikki joten kaikki neljä on vaihdettava, tämän kuun lapsilisät menee siis niihin.

Vierailija
28/28 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, lapsilla omat sijoitustilit lasten nimillä, 100e kk:ssa tileille esim. kämppää varten. Alakouluikäisiä ja alle vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän