Teini ei hyväksy äidin pukeutumista
Mikä avuksi, kun teini-ikäiset 14v poika ja 16v tyttö eivät kehtaa liikkua kanssani missään esim.kaupoissa? Ovat sanoneet, että miksen voi pukeutua niin kuin muutkin äidit? Tykkään pukeutua tyylikkään naisellisesti, ja yleensä käytän jalat paljastavia lyhyitä, polvipituisia mekkoja/hameita. En siis miltei koskaan käytä farkkuja tai muitakaan housuja. Olen ihan normaalipainoinen mielestäni.
Mikä lapsiani siis voi mekkojen käytössä risoa? Teinit taas usein käyttävät juuri farkkuja ym.normivaatteita, ovat kotonakin farkut jalassa.
Kommentit (362)
Kuinka paksut sääresi ja polvesi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en yhtään ihmettele, että aloittajan lapset ei halua hänen kanssa näyttäytyä. Lyhyt mekko On...lyhyt mekko... Ei he halua, että heidän äitinsä pukeutuu just just pyllyn peittävään asuun... Tuohon takki päälle, niin näyttää siltä, että sinulta on housut unohtuneet kotiin. Tyylikkyys ja nolous vaatetuksessa voi olla muutamasta sentistä kiinni.
No tämä. Ja vaikka aloittaja sanookin, että hän ei vilauttele, niin eihän hän itse sitä näe! Lyhyt hame voi paljastaa yllättävän paljon. Hän on voinut vilautella tahtomattaan jo useamman kerran
Se on totta, että itse en vilauttelua huomaa. Pyrin kyllä istumaan siististi jalat yhdessä tai ristissä. Teinini ei kyllä ole siitä mitään maininnut. Voisiko se ollakin se suurin syy?
AP
Kerrankin hauska ketju kyseessä. Ei jumalauta :D
Oletko keskustellut lastesi kanssa kunnolla asiasta, esim istunut saman pöydän ääreen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskustellut lastesi kanssa kunnolla asiasta, esim istunut saman pöydän ääreen?
Olen ottanut asian puheeksi ohimennen ja vastaus oli juuri tuo, että näytän kuin olisin alasti
AP
Teinit on tollasia.
Omatkaan eivät sietäneet mitään vaatettani, kampaustani, kännykkääni, kelloani, laukkuani, tekemääni ruokaa, asuntomme oli umpisurkea ja tyylitön, asuimme suurinpiirtein slummissa, auto oli romu kottonen,
jne jne jne
Sitten kului muutama vuosi ja ne rauhoittu.
Nyt minä pukeudun miten haluan ja aikuiset lapset miten haluaa.
Joskus kysytään mielipiteitä toisiltamme kun ollaan vaikka juhliin menossa, ja keskustelemme asioista nostamatta ääntämme ja nakkelematta niskojamme.
Rasittavaa aikaa noitten teinien kans, mutta kyllä se ohi menee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en yhtään ihmettele, että aloittajan lapset ei halua hänen kanssa näyttäytyä. Lyhyt mekko On...lyhyt mekko... Ei he halua, että heidän äitinsä pukeutuu just just pyllyn peittävään asuun... Tuohon takki päälle, niin näyttää siltä, että sinulta on housut unohtuneet kotiin. Tyylikkyys ja nolous vaatetuksessa voi olla muutamasta sentistä kiinni.
Itsekään en usko, että AP:n mekot ovat niin siveellisiä kuin hän antaa ymmärtää, jos sekä tytär että poika kumpikin huomauttelevat samasta asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en usko, että AP:n mekot ovat niin siveellisiä kuin hän antaa ymmärtää, jos sekä tytär että poika kumpikin huomauttelevat samasta asiasta
En minäkään
Vierailija kirjoitti:
Teinejä nolottaa periaatteessa kulkea äidin kanssa. Ohimenevä vaihe.
Ei välttämättä mene ohi. Minä häpeän yhä edelleen, aikuisena äitini kanssa liikkumista, koska hän valittaa aina kipuja, kävelee hitaasti ja puhuu minulle vaikka olen kaukana hänestä enkä kuule yhtään mitään. Saattaa alkaa kiukuttelemaan, häipyä omia teitään, oikeastaan hän saattaa tehdä ihan mitä tahansa ihmisten ilmoilla. Häpeän myös sitä, että joudun aina suuttumaan hänelle ja ääneni alkaa voimistumaan, kun v...ttaa.
No jostain syystä en liiku äitini kanssa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinejä nolottaa periaatteessa kulkea äidin kanssa. Ohimenevä vaihe.
Ei välttämättä mene ohi. Minä häpeän yhä edelleen, aikuisena äitini kanssa liikkumista, koska hän valittaa aina kipuja, kävelee hitaasti ja puhuu minulle vaikka olen kaukana hänestä enkä kuule yhtään mitään. Saattaa alkaa kiukuttelemaan, häipyä omia teitään, oikeastaan hän saattaa tehdä ihan mitä tahansa ihmisten ilmoilla. Häpeän myös sitä, että joudun aina suuttumaan hänelle ja ääneni alkaa voimistumaan, kun v...ttaa.
No jostain syystä en liiku äitini kanssa missään.
Sellainen yleinen negatiivisuus huokuu hänestä. Ei ole todellakaan nuorekas millään tavalla, vaan väsynyt, jatkuvasti vaivojaan valittava ja sihisevä ja sähisevä kitisijä. En vain kykene.
Ap, keksin ratkaisun ongelmaasi: ala käyttää joko mustia tai vähän paksumpia ihonvärisiä sukkahousuja. Pystyt pitämään mekkotyylisi, muttet ole enää ”alaston” teiniesi silmissä. Sillä kyllähän nilkasta puoleen reiteen on TODELLA paljon ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, keksin ratkaisun ongelmaasi: ala käyttää joko mustia tai vähän paksumpia ihonvärisiä sukkahousuja. Pystyt pitämään mekkotyylisi, muttet ole enää ”alaston” teiniesi silmissä. Sillä kyllähän nilkasta puoleen reiteen on TODELLA paljon ihoa.
Ja sanon tämän ihmisenä, joka itsekin pitää mekkoja Joka. Ikinen. Päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut asian puheeksi ohimennen ja vastaus oli juuri tuo, että näytän kuin olisin alasti
AP
Eikö tämä nyt sitten ole ihan selvä juttu? Käytät liian lyhyitä mekkoja. Osta oikeasti polven peittäviä ja jätä ne hiukan polven yläpuolelle jäävät pois. Ero tyylikkyydessä voi olla merkittävä!
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sukkahousut ovat verrannollisia pitkiin housuihin? Kysyn vaan t. Eri
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/boJtK3ruqpykou4a9
Tässä yksi, jota olen välillä käyttänyt, pituus ja väri osuu yksi yhteen. Ja neule päällä tämän kanssa
AP
No ainakin tuosta mekosta ilman sukkahousuja tulee lähinnä mieleen, että mamma on lähtenyt paitulissa kaupungille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sukkahousut ovat verrannollisia pitkiin housuihin? Kysyn vaan t. Eri
Peittävät paljaat jalat eikä ole (niin suurta) vaaraa alushousujen vilahtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittävät paljaat jalat eikä ole (niin suurta) vaaraa alushousujen vilahtamisesta.
Sama kuin lähtisi ulos pitkissä kalsareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin lähtisi ulos pitkissä kalsareissa
No ei kai kukaan sukkahousuissa ilman mekkoa ole, haloo...
Tästä se alastomuusvaikutelma varmaan juuri tulee, näyttää juuri siltä että housut puuttuu vaikka muuten on vaatteet päällä. Millaisia kenkiä AP mahtaa käyttää?