Teini ei hyväksy äidin pukeutumista
Mikä avuksi, kun teini-ikäiset 14v poika ja 16v tyttö eivät kehtaa liikkua kanssani missään esim.kaupoissa? Ovat sanoneet, että miksen voi pukeutua niin kuin muutkin äidit? Tykkään pukeutua tyylikkään naisellisesti, ja yleensä käytän jalat paljastavia lyhyitä, polvipituisia mekkoja/hameita. En siis miltei koskaan käytä farkkuja tai muitakaan housuja. Olen ihan normaalipainoinen mielestäni.
Mikä lapsiani siis voi mekkojen käytössä risoa? Teinit taas usein käyttävät juuri farkkuja ym.normivaatteita, ovat kotonakin farkut jalassa.
Kommentit (362)
Ilman sukkia, liian lyhyt mekko päällä? Ja kuitenkin takki päällä??? No eipä ihme, että lapsesi häpeävät sinua... Olet todennäköisesti aika nolon näköinen ihan kaikkien muidenkin mielestä.
Miksi teinien pitäisi kehdata kulkea äitinsä kanssa? Oli äiti minkä näköinen tahansa.
No tuohan on ihan sopusuhdassa, jos takki on kuitenkin päällä. Eihän yläosa ole millään tavalla paljaana.
No en enää ihmettele, jos teiniesi mielestä näytät alastomalta
Kauhean moni teini ei varmasti pidä siitä, että puoli kaupunkia näkee, minkä väriset pikkarit mammalla on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä paksuisia yleensä käytät, vai käytätkö ylipäätään?
En ole vielä näillä ilmoilla käyttänyt, otan käyttöön kun ilmat viilenevät. Yleensä käytän 7-20 denierin paksuisia, eli melko ohuita
AP
Sukkiksesi ovat siis todella ohuita
Teini-ikäiset kokee kaiken nolona, oli kyseessä sitten hengittäminen, kaupassa käynti tai mikä vaan. Varsinkin omat vanhempansa teinit kokevat maailman noloimpana asiana. Vaikka muuttaist pukeutumistasi, olisit silti heidän mielestään nolo.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko kuumaverinen kyllä, se on totta :D. En palele helposti. Mutta käytän kyllä itsekin jo takkia mekkojen kanssa. Sukkahousut tuntuvat hiostavilta, jos on vähänkään lämpimämpi, jotenkin mukavampi olo ilman sukkiksia
AP
Luulisi että takin alla ainakin ilma kiertää hyvin :D
Kuka tietää, ovatko lapsesi saaneet vaikka kavereiltaan kuittailua vaatteistasi? Teini-ikä on haastavaa aikaa
Vierailija kirjoitti:
Ilman sukkia, liian lyhyt mekko päällä? Ja kuitenkin takki päällä??? No eipä ihme, että lapsesi häpeävät sinua... Olet todennäköisesti aika nolon näköinen ihan kaikkien muidenkin mielestä.
No minun mielestäni vähän polven yläpuolelle ulottuva mekko ei ole millään muotoa liian lyhyt. Ja olen saanut positiivista palautetta sääristäni ja omasta mielestäkin niitä kehtaa esitellä muillekin. Eikä kukaan muu ole tullut noloksi haukkumaan.
AP
Kaikkihan me olemme alasti vaatteidemme alla koko ajan, sano se teineillesi
Mustat sukkahousut peittävät mahdolliset vilauttelut kyllä hyvin vaikka hame olisikin lyhyempi, suosittelen kokeilemaan! Niissä on vielä se vahvikeosa haarojen korkeudella niin vaaraa ei ole
No, huomenna lähdetään tyttären kanssa kaupunkiin asioille, pakko olla mukana. Saa nähdä mitä siitä tulee. Tytär kuitenkin kelpuuttaa minut mukaan sentään tällä kertaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/boJtK3ruqpykou4a9
Tässä yksi, jota olen välillä käyttänyt, pituus ja väri osuu yksi yhteen. Ja neule päällä tämän kanssa
AP
Määritteletkö mekon polvipituiseksi vai puolireiteen ulottuvaksì?
Siltä väliltä, tuo on aika peruspituus mekoissani :D
AP
Tuo on kyllä varsin lyhyt mekko, reisipituinen, ei polvipituinen! Edes polveen ulottuva olisi jo parempi.
Mikä on tarkalleen polvipituisen määritelmä, näkyykö polvet seistessä?
Tuon mustan t-paitamekon tyyliset mekot on aika yöpaidan näköisiä ei-malleilla sellaisenaan. Olen nuori ja hoikka nainen, eli juuri noiden vaatteiden käyttäjäryhmää mutta kaverini eka kommentti tuontyylisestä mekosta oli kesällä "ai sulla on vielä yöpaita päällä" kun oltiin lähdössä kaupoille ja tämä tuli ensin kämppäni kautta. No ei ollut yöpaita, mutta vaatteet lähti kyllä vaihtoon.
https://images.app.goo.gl/VPeRermKPGaZWueW6
Olihan hänellä tällainenkin mekko, en ole aloittaja mutta mitä mieltä? Tämäkin melko lyhyt itseni mielestä ainakin
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/VPeRermKPGaZWueW6
Olihan hänellä tällainenkin mekko, en ole aloittaja mutta mitä mieltä? Tämäkin melko lyhyt itseni mielestä ainakin
Vähän ylipukeutumista kyllä jos lähtee markettiin tuollainen päällä mutta ei mitenkään liian lyhyt
Vierailija kirjoitti:
No, huomenna lähdetään tyttären kanssa kaupunkiin asioille, pakko olla mukana. Saa nähdä mitä siitä tulee. Tytär kuitenkin kelpuuttaa minut mukaan sentään tällä kertaa.
AP
Minkä pituisen mekon ajattelit pistää vai suostuitko viimeinkin pukemaan housut?
Olen melko kuumaverinen kyllä, se on totta :D. En palele helposti. Mutta käytän kyllä itsekin jo takkia mekkojen kanssa. Sukkahousut tuntuvat hiostavilta, jos on vähänkään lämpimämpi, jotenkin mukavampi olo ilman sukkiksia
AP