No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
165/55,olen läski.5kg pitäs pudottaa takas entisiin mittoihin,niin pisin tyytis.
177cm, 64kg. Olen tyytyväinen nykyiseen painooni.
165/73. Ei mikään löysä sohvaperuna.
No en kyllä ymmärrä minäkään, koska mä olen 176/80 ja mä käytän 42/44.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:41"]
176/97 vaatekoko silti löysä 42. En ymmärrä miten on mahdollista..
[/quote]
155/58. Ikä 49. Haluaisin muutaman kilon pois, mutta en paljon, koska tämän ikäisenä liian laiha näyttää kuivahtaneelta. min 49 max 54 on väli, johon pyrin. Ihan on syömällä saatu, liikuntaa kyllä tulee paljon viikossa. Kesällä tuli nuo ylimääräiset.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 18:48"]
Mielestäni nainen on ihanteellisen kokoinen näissä mitoissa:
160/50
165/55
170/60
175/65
Jos painoindeksi kasvaa tuosta merkittävästi, vaihtoehtoina on käytännössä laihdutus tai ero.
t. hyväkroppainen mies
[/quote]
Onneksi ei vieraiden miesten mielipiteet vois vähempää kiinnostaa. Oma mies tykkää vähän pehmoisempanakin.
Ap omaa tosiaan aika paljon lihasta.. eli en ole kans mikään löysä sohvaperuna, vaan liikun päivittäin runsaasti. Kukaan ei oiekin usko että painan noinkin "paljon". Vastaukseksi nyt sille joka sanoi, että ei läskiä voi kiinteyttää. Peili kertoo enemmän kun painoindeksi. Varsinkin meilä lyhyillä painoindeksi on todella harhaanjohtava.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:56"]
Siis suurin osa aivan järkyttävän laihoja, joko te valehtette tai normaalit naiset eivät uskalla vastata. Mä voin laittaa vaimoni puolesta, hän on 168/85 ja äärettömän seksikäs. Mä oon 177/73.
[/quote
Ai niin, ku normaali on nykyään ylipainoinen... :)
Ei se oo läskiä se on lihasta :D Mut oikeesti. Kyllä se varmaan vois jollakin saman pitusella ja saman painosella näyttää todella lölleröltä, mut en mä näytä.
-ap
166/55
ja suurin osa lihasta tanssista ja kuntosalista
167/59. Paino on minulle yhdentekevä, käyn vaa'alla ehkä kaksi kertaa vuodessa ja aina se paino on pysynyt samana, jo melkein 20v (lukuunottamatta 4 raskautta). Neljännestä raskaudesta jäi kyllä vähän jenkkakahvaa, joka ärsyttää.
168/61. Olen tyytyväinen, mutta aina voisi kiinteyttää lisää. Ja kun ikää on kohta 40 vuotta, niin hyvän kunnon ja terveyden ylläpitäminen on entistä tärkeämpää.
156cm 40,5kg
Syömishäiriö mukana elämässä.
176/85 En ole tyytyväinen, mutta toisaalta en löydä tarpeeksi motivaatiota tehdäkseni asialle mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:45"]
162/53kg. Muutama kilo liikaa.
[/quote]
Miksi peukut alaspäin? Tiedän, että olen ihan hoikka, mutta vartaloni x-malli tekee sen, että kaikki ylimääräinen kertyy takapuoleen. Koska lantioni on leveä, takapuolikin näyttää leveältä. Moni hieman painavampi, toisenlaisella vartalomallilla varustettu nainen voi kantaa ja pitää sellaisia vaatteita, joita en itse tällä hetkellä voi. Muutaman kilon pudotus ja tiedän voivani ottaa muutamia kivoja vaatteita käyttöön ilman mitään muotoilevia alusvaatteita. Pinnallista ehkä, mutta olen aina yleensä painanut pari kolme kiloa vähemmän ja se on ollut minulle se paino, jossa tunnen oloni kotoisemmaksi. Ei tämä mikään katastrofi tietenkään ole, mutta ihan mielellään nuo muutamat kilot karistaisin.
160cm/57kg
tyytyväinen olen koska oon laihduttanut 4 kg
166 cm. ja painoa 58 kg. Kauhean turvonnut, vetelä ja läski olo. Maha tursuaa, muhkeat kahvat lantiolla, selkäläskit tursuaa rintaliivien alta paakkumaisina. Jalat ja peppu ovat ok kunhan selluliittia olisi vähemmän.
165-166/62 melkein 18v