No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
167 / 56. Vaatekoko S tai 34-36. Vuosi sitten painoin viitisen kiloa vähemmän ja hoikimmillani painoin joskus 48 kg. Nyt olen käynyt 4-5 kertaa viikossa tekemässä salitreeniä ja saanut lisää muotoja ja lihasta. Olen paljon tyytyväisempi kroppaani kuin silloin laihana tikkuna. :)
169 / 72, oon lihonut n. 15 kg parissa vuodessa enkä tunne vartaloani omakseni :( oon ollu tosi masentunut ja nyt herännyt tähän läski-todellisuuteen, joten liityinpä viime viikolla elixiaan. pt-tapaamista odottelen, sit saa läskit lähteä :)
178 cm/74 kg. Olen tosin raskaana, sitten synnytyksen jälkeen takaisin omiin mittoihin.
171/58. Haluaisin olla ihan eri mallinen, mutta paino itsessään on ihan ok.
Vaatekoko on siinä M/36-40 ihan vaatteen mallista ja merkistä riippuen.
163/65, synnytin 13 vuotta sitten. Vai saakohan tota enää pitää tekosyynä? Olen ihan tyytyväinen, koska olen kuitenkin liikunnallinen ja kunto hyvä. Toki olisin supertyytyväinen jos painaisin 5-10 kiloa vähemmmän.
165 cm/65 kg. Olen erittäin tyytyväinen, pari vuotta sitten painoin vielä 15 kg enemmän. Hitaasti mutta varmasti paino on nyt viimein normaalipainon puolella :)
164 cm ja paino 53 kg. saa kyllä pysyä tuossa eikä nousta turhaan. raskaana ollessa painoin 72kg :D.
180/56 , ihan tyytyväinen olen, vähän enemmän lihasta ois kiva.. Vaikka ei niin kiva, että jaksaisin tehdä jotain asian hyväksi :)
157/56. Yhdeksän kiloa olisi tarkoitus karistaa, nyt kahden viikon karppaamisella jo -1,6 kg.
Nykytila 173cm 76kiloa. Olen laihtunut kesän jälkeen 10 kiloa. Vielä on tiputettavaa 8 kiloa.
Olen 168cm ja 79 kg. Olen lihonut kauheksi sotanorsuksi eron jälkeen. Ikää on tullut lisää 10 vuotta, vaikka oikeasti tullut vain 3. En halua ostaa vaatteita, sillä eivät mahdu päälle.
Kun olin 168 ja alle 65, sain paljon paljon katseita ja kehuja, minulle hymyiltiin ja flirttiä tuli. Nyt minua katsotaan vain asiallisen tylsästi tai ei ollenkaan. Se masentaa.
Painoindeksini on suunnilleen sama kuin ap.:lla, jolla on 9 kiloa läskiä normaalipainon ylärajaan. Ja hän haluaisi vain kiinteytyä? Ei läskiä voi valitettavasti kiinteyttää.
164/51
Olen ollut normaalioloissa saman painoinen pituuskasvun päättymisestä asti (n. 17 vuotta). Kilon saattaa heittää ylös (jouluna) tai alas (loppukesästä), mutta palautuu itsekseen takaisin. Kilomäärä on ihan hyvä, ne vain saisi jakautua mukavammin.
Pituus 166cm ja paino 71 kg. Haluaisin olla n. 5 kg kevyempi, mutta sitkeässä on kilot vatsan seudulla.