No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
167cm/72 kg, Olen tyytyväinen , olen viimeisen 10v aikana laihtunut 30 kiloa. Nyt tavoite pysyä 70-74kg loppuelämä. Ikää jo 44v.
164 cm / 60 kg.
Aika peruspaino tällä hetkellä. Pari kiloa olisi kiva pudottaa, sillä sen verran on alkukeväästä tullut lisää. Vajaa pari vuotta sitten aloitin painonpudotuksen. Painoin silloin 74 kg ja tavoitteena oli juurikin tämä 60 kiloa. Olen ihan perus tyytyväinen vaikka se 58 olisi näpsäkkä tavoite myöskin :)
59 kg, 165cm. Tyytyväinen sinäänsä, koska osapaino tulee lihaksesta fitneksen harrastelun mukana. Vielä saisi olla kiinteämpi! Eikä lihasmassakaan haittaisi!:)
170/89. Olen laihtunut kymmenisen kiloa :-)
165/93
24kiloa ylipainoa, oon tiputtanut nyt painoa joku 13killoa ja meinaan jatkaa, mutta yritän suhtautua pudotukseen rennosti. Syön siis "normaalisti" eli noin 1700-1800 kaloria päivässä ja liikun. Laihduin sillä noin 0.5-1kg viikossa ainakin vielä jonkin aikaa, kokoajanhan se painonlasku nopeus tulee kilojen tippuessa hidastumaan.
Olen ollut melkonen jojolaihduttaja koko elämäni ja tämä on ensimmäinen kerta kun yritän pudottaa painoa "järkevästi", myös turhaa itseäni ruoskimatta ja kokoajan soimaamatta.
159/62, laihdutus menossa. Tavoitteena ensin 55 ja sitten 52.
160 jatkaa vielä muuten, että tässä ketjussa varmasti hoikkien/normaalien/lievästi ylipainoisten osuus korostuu, koska harva meistä todella ylipainoisista haluaa osallistua tälläiseen ketjuun saati edes tietää omaa painoaan. Itse ainakin näinä massakausinani olen tavallisesti vältellyt vaakaa ja noussut sille esimerkiksi vasta tiettyjen housejen mahtuessa jalkaa. En olekaan tätä ennen nähnyt vaa'an näyttävän kohdallani yli 70kiloa.
170/85. Vihaan kokoani. Harmi vaan että olen tämän kokoisena löytänyt kaikki kauneimmat vaatteeni... x) jos laihdun olen onnellisempi mutta vaatteet jäävät isoiksi. Kerrassaan ikävä dilemma. Ikää on 22v.
161/51kg, tämä on just hyvä paino minulle. Lihaskuntoa pitäisi kyllä parantaa, varsinkin vatsa-ja selkälihaksia.
152/42
Ittellä tavoitteena olis kerätä muutama kilo lisää. Peppu ja tissit olis kivat olla :)
165/69. Itselleni ihanteellinen paino olisi 60 hujakoilla. Nyt yritän pitää painoani alle 70kg:ssä ja joulun jälkeen laihdutan ainakin tuonne 64-65 kiloon saakka.
68 kg/162 cm, lihoin useamman kilon ketipinorin käytön aikana. Haluaisin laihtua. Kokoni on nyt L, olisin tyytyväinen M, eli vähintään 4 kiloa pitäisi pudottaa.
Kroppamallistahan se on kiinni, mikä paino kenellekin sopii. Mulla tällä hetkellä
166cm/54kg
ja pari kiloa pitäisi saada reisi- ja kylkimakkaroita pois, että mahtuisi housut jalkaan. Olen aina ollut laiheliini, lihas tarttuu valitettavasti tosi huonosti.
Mitä nyt tuommosii murehtimaa =) "you only live once"
170/98. Ja joo, pitäisi pudottaa ja paljon. ennen raskauksia painoin 65-69kg ja olin erittäin laiha kuitenkin.