No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
OT, minkä takia lyhyyttä taivastellaan niin paljon? Painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei. Ja joo, olen lyhyt, mutta en ole jaksanut murehtia sitä niin paljon kuin pitkät ihmiset (???).
168 cm/ 72 kg.. strategiset mitat 98/ 78/99
5-7 kg sais lähteä sit olisin tyytyväinen.
Nytkin ok,kun rinnat on isot niin tasapainottavat tasapaksua vyötäröä ja kapeahkoa mutta pyöreää peppua. Mies kyllä tykkää, mutta mä en niinkään...
177 ja 136 kg. Vyötärönympärys yli 110 cm vähän hirvittää.
Olen jo mummoiässä niin painolla on väliä vain terveyden kannalta ja painoa on tosi paljon liikaa vielä toistaiseksi. Toisaalta, mummojen pitää ollakin pyöreitä.
Pituus 157
63kg, 176cm. Olo on fyysisesti hyvä just näin. En kyttää vaakaa, tykkään liikunnasta ja ajattelen että ylipäätään se miltä tuntuu, on aina tärkeintä.
Tässä nähdään sama kun miehen vehkeen koossa:vain ne ilmottautuu, joilla on aihetta ylpeyteen.
173cm ja 122kg. Olen tyytyvänen ulkonäkööni (vyötärö 102cm, lantio 139cm), mutta painoa taitaa olla terveyden kannalta liikaa.
160/68. Olin paljon vetreämpi 50-60-kiloisena esim. pääsin helpommin hyppäämään ja oli helpompi juosta kun joka paikka ei hytkynyt eri tahtiin, toki eri asia jos tämä paino olisi vaikka lihasta.. eli vähän painoa pois. En kyllä tee asialle mitään, joten pullerona loppuikä...
Uskokaa nyt vain, että joka on terveen hoikan elämää kokenut, niin tietää kyllä miten olo on eri. Itsensä kantaminen on rankkaa puuhaa, jos painoa on yhtään liikaa.
153cm/53kg. Muutama ylimääräinen, 49-50kg painoisena oon ollu tyytyväisin 😀
Vierailija kirjoitti:
160/68. Olin paljon vetreämpi 50-60-kiloisena esim. pääsin helpommin hyppäämään ja oli helpompi juosta kun joka paikka ei hytkynyt eri tahtiin, toki eri asia jos tämä paino olisi vaikka lihasta.. eli vähän painoa pois. En kyllä tee asialle mitään, joten pullerona loppuikä...
Uskokaa nyt vain, että joka on terveen hoikan elämää kokenut, niin tietää kyllä miten olo on eri. Itsensä kantaminen on rankkaa puuhaa, jos painoa on yhtään liikaa.
Tämä on niin totta, tiedän mistä puhut! Kun olin normaalipainoinen, ei kehoni koskaan tuntunut raskaalta. Ei kiivetessä portaita, ei ajaessa pyörällä, ei juostessa. Nyt bmi 30 ja edellä maininut asiat ja moni muu tuntuu raskaalta, siis sellaiselta niinkuin painovoima olisi suurentunut merkittävästi.
Olen 164 cm pitkä ja painan 72 kg. Tuostakin painosta hyvin suurikokoiset rintani painavat varmaan kymmenen kiloa. Olen siis mielestäni ihan viehkeän kaunis keski-ikäinen neito!