No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
167/112kg Lihoin 24kg raskauden aikana. Joista 12 vasta pudottanut ja plussasin vastikään taas (♡). Nyt en tiiä mitä teen kun piti laihtua tän uuden elämäntapamuutoksen myötä :D mut lupaan että kiloakaan ei paino nouse kun meinaan olla herkkulakossa ja juosta taaperon perässä tän koko raskauden :) ja "kilot siirtyy vauvaan" :)
159/53. Tyytyväinen omaan ulkomuotoon. Olkaa muutkin. Enemmän mua kiinnostaa terveyden vaaliminen eli riittävän monta kertaa peppu ylös penkistä päivän aikana, kunnon hikiliikuntaa riittävästi ja paljon kasviksia ruokavalioon.
162cm ja 62kg. Raskaudesta n.2kk, jota ennen painoin 63 kg. Tämö on hyvä. :)
Miksi alipainoisille laitetaan eniten peukkuja ylöspäin? :D Tervettä. Itse olen 168/54 mutta XS-kokoiset vaatteet roikkuu päällä ja luut törröttää.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:41"]Miksi alipainoisille laitetaan eniten peukkuja ylöspäin? :D Tervettä. Itse olen 168/54 mutta XS-kokoiset vaatteet roikkuu päällä ja luut törröttää.
[/quote]
No ihan samalla tavalla peukutetaan "paljonko saat palkkaa" -ketjussa.
165/47, yritän saada painoa lisää.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:41"]Miksi alipainoisille laitetaan eniten peukkuja ylöspäin? :D Tervettä. Itse olen 168/54 mutta XS-kokoiset vaatteet roikkuu päällä ja luut törröttää.
[/quote]
Laihuus on kaunista, daa?
On mahdotonta kuvitella, että luut törröttäisivät sinun painoindeksilläsi.
162/61. 8 kg pois ni hyvä :) Nyt vaatekoko M/ L. S olis tarkoitus saada mahtumaan :)
164/58, ihan suht tyytyväinen olen. Voisihan tässä koittaa kiinteytyä mutta karkista en luovu! :D
73kg/178cm. Olen kohtalaisen tyytyväinen, muutaman kilon haluaisin pois.
157cm/42kg