No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
165 cm ja 70kg. Aineenvaihdunta on viisikymppisenä niin hidasta. Joululoman reissulla lihoin 2kg , ja meni 5kk, ennen kuin pääsin ennen lomaa -painoon takaisin. Tavoitteena olisi vielä viiden kilon tiputus. Olisi vähemmän kankea olo ja vaatteet istuisivat paremmin. Terveellisempääkin olisi vähän kevyempänä.
172/62. Ihan ok, 60 olisi ihannepaino juuri minulle.
163/53 ja noin 5kiloa rasvaa saisi lähteä. Mutta siis vain rasvaa sillä olen pullea huonoilla lihaksilla.
171cm ja 50kg. Tyytyväinen olen. Tykkään olla hoikka.
Siis *pienillä ei lihakseni huonot ole!
Viimeisimpien tietojen mukaan 154/65. Saisihan tuosta vielä joitain kiloja tippua, mutta ei se maailmanloppu ole, jos ei paino enää tipukkaan.
170/55-56. Oon treenannut vuosia, mutta olen sellaista mallia johon ei meinaa lihas tarttua. Mutta kehonkoostumukseen olen tyytyväinen. Ne vähät lihakset erottuu nätisti.
164/72. Olen vähän lihonut. Tässä painossa olen kyllä ennenkin ollut. Yritän taas päästä sinne 66-67 kiloon, jossa olen viihtynyt.
179 cm 111 kg. Vaatekoko 48. Oon ollut tämän painoinen jo 30 v ajan (nyt siis 50 v) enkä enää oikein jaksaisi olla tyytymätön enkä laihduttaa. Kilpparin vajaatoiminta on + nuoruuden syömishäiriöt, tiedä sitten onko noilla osuutta asiaan, etten laihdu, en sitten millään keinolla. Olen terve (kolesteroli alle 4 ja verensokeri normaali) joten antaa olla. Eipä mun tarvitse olla kenenkään silmänilo.
182cm, 57kg tiedän olen koittanut lihotaa mutta ei ole varaa ostaa ruokaa
161/49, normaalipainoinen eli oon tyytyväinen
167/79. Olen ollut kuutisen vuotta tämän painoinen, sitä ennen 70kg korvilla. Parikymppisenä laihdutin 58-kiloiseksi, mutta kilot hiipivät reilussa viidessä vuodessa takaisin. Nyt olisi tavoitteena päästä normipainoon, 67kg olisi ok. Alle 60-kiloisena mulla luut törröttää ikävästi, olen ruumiinrakenteeltani rotevampi.
150 ja 59kg...AIVAN liikaa painoa...10 kiloa tarttis saada pois.
Vierailija kirjoitti:
160 cm / 95 kiloa.
Jep, en ole tyytyväinen. Mutta siihen olen tyytyväinen, että viimeinkin terkkari otti ahmimishäiriöni todesta ja antoi minulle muutamia konkreettisia työkaluja, joilla voin yrittää asiaa korjata. Ja siihen, että tässä kuussa en ole lihonut, vaan laihtunut melkein kilon, muutamista ahmimiskohtauksista huolimatta.
Kiva kuulla, että toivoa on! Itsekin ahmimishäiriöisenä haluaisin kuulla mitä vinkkejä sait :) Alan olla toivoton, syöminen on täysin holtitonta ja kohta olen todella ylipainoinen.
168 cm, 70 kg. Vähän on liikaa painoa.
169cm ja 66 kg. On sitä rasvaa muutama kilo liikaa, joten yritän hoikistua treenaamalla ja syömällä vähän vähemmän. Ihannepainoni on noin 60kg, jossa pitää olla vähän lihastakin.
Olen 153/55. Pahimmillani olen ollut masennuskauden jälkeen 83 kg. Onneksi tuolloin olin nuori ja kun laidutin 50 kiloiseksi yllättävän hyvin paikat palautuivat. Nyt olen neljä vuotta jojoillut 53-56 kilon välillä. Tämänhetkinen paino saa minut jaksamaan ja tuntemaan oloni terveeksi mutta näytän vähän turhan liian tuhdilta. 50 kiloa painaessani vaatekokoni oli 34 ja nyt se on 36. Vaatekoko 34 on hyvä näin pienelle ja sirolle naiselle, silloin kurvikas lantio näkyy upeasti ja pylly ja jonkinsortin tissitkin vielä löytyvät. 36 koko luo jo aavistuksen pullukan vaikutelman. Haluaisin siis painoa pois 4-6 kiloa.
Paskat pari vuotta ja paino nousi 20kg...haluaisin painaa noin 52kg ja pituutta siis 164cm.
:(
168/52 synnytyksestä 3kk, "raskauskiloja" vielä 5kg. Painoon tyytyväinen, mutta pömppis/löysänahka/etureppu mikälie sais kadota.