No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
165/77
Olen tänä keväänä laihtunut jo liki 7kg, tavoitepano on 65-66kg jossain vaiheessa tätä kuluvaa vuotta. Olen onnellinen, että uusi alku on hieman yllättäenkin löytynyt muuttuneen elämäntilanteen vuoksi.
160cm + - 50kg, ihan tyytyväinen olen!
162 cm 54kg ja ikää 41v
ns normaalipaino bmi:n mukaan eli olen tyytyväinen:)
Vierailija kirjoitti:
Olen 165 cm pitkä ja painan 52 kg. Samat luvut olleet vuosia. Ennen lapsia painoin 55-56 kg, jostain syystä kuitstuin raskauksien jälkeen.
Voi vitsit, miten upeat mitat sulla on ♥️
163/55.
Haluaisin tiputtaa 3-4kg raskauksista jäänyttä höttöä ja kiinteytyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 165 cm pitkä ja painan 52 kg. Samat luvut olleet vuosia. Ennen lapsia painoin 55-56 kg, jostain syystä kuitstuin raskauksien jälkeen.
Upeat mitat
M 35
162 cm 48,5 kg 35 v.
Enemmänkin saisin painaa, mutta olen kroppaani tällaisena tyytyväinen. En liho enkä laihdu tästä, syön mitä haluan niin paljon kuin haluan eikä tarvitse vältellä mitään. Kroppani on myös sopusuhtainen, joten en näytä hassulta mistään suunnasta.
184 ja 118
Teini-iän anoreksia sekoitti kehon, vaikka käyn ravintoterapeutilla ja syön grammalleen mitä ohjeissa on, silti en laihdu.
Anoreksiasta parantumisesta on aikaa vajaa 5 vuotta, joten ihmekkös jos ei elimistö vielä oo kondiksessa. Eiköhän tää tästä vamhemmiten auta.
Olen 172 cm pitkä ja painan 65 kg. Naidessa sitä ei huomaa. Ruumistakin voi nussia kunhan pitää silmät kiinni.
167cm 57 kg. Olen tyytyväinen mittoihini.
158cm ja 57kg, paino ok kunhan vain suuri osa siitä on lihasta
Raskauden jälkeen 170/58. Pari kiloa tarkoitus tiputtaa kesän aikana.
En tajunnut että tämä on hoikkien ketju, jossa ihmiset kehuvat toistensa "ihanteellisia mittoja". Ei paljon innosta lihavaa vastaamaan.
172cm, 70kg.
En ole tyytyväinen, vatsa ja reidet pitäisiä saada pienemmäksi. Peppu myöskin liian pieni, saisinpa kaikki läskit vatsasta ja reisistä kun saisin pyllyyn. Tissit sentään ovat isot ja muhkeat, mieheni ainakin on kehunut ;)
160/72 ja olen tyytyväinen. Melkein 40kg olen laihtunut ja nyt on ihanan kevyt olla. Moni vielä varmaan katsoo että hyi mikä läski...