No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
170/65, tavoite on höylätä vielä 5kg pois vuoden loppuun mennessä, sitten olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
165/57.......10 kiloa lihonut vuodessa.....tavoite saada pois 5 kiloa.
Hyvä! Miksi?
168cm/78-80kg.
Paino pudonnut 13-15kg viimeisen 6kk:n aikana. Tavoite johon pyrin on 70-72kg. Nyt painonlasku on hidastunut, toivottavasti tsemppi riittää kerrankin viemään tämän loppuun.
Paino ei kerro mitään jos on lihaksia 😃mutta joo itse 69 kg ja 163 ja harrastan crosfittiä sekä kehonrakennusta. Rasvaprosentti 10.
164/81. Viime vuonna tähän aikaan painoin 75kg ja olin tuolloin pudottanut puolessa vuodessa 8kg. En tajua miksi päästin tilanteen taas tähän. Painoin muutama vuosi sitten 58kg ja tämä oli just hyvä paino! En tiedä pääsenkö ikinä siihen ajatusmaailmaan kun silloin oli.
Vierailija kirjoitti:
164/81. Viime vuonna tähän aikaan painoin 75kg ja olin tuolloin pudottanut puolessa vuodessa 8kg. En tajua miksi päästin tilanteen taas tähän. Painoin muutama vuosi sitten 58kg ja tämä oli just hyvä paino! En tiedä pääsenkö ikinä siihen ajatusmaailmaan kun silloin oli.
Mitä syöt ja millaiset ovat liikuntatottumukesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä normipäivän ateriat:
Aamupala: 250g maitorahkaa, vähän mct-öljyä tai Chiahyytelöä, mustikoita tai mansikoita.
Lounas: 300g pakastevihanneksia, n.150g kalaa tai lihaa, 1 avocado.
Välipala: 100g raejuustoa, lisäksi esim.kurkkua.
Illallinen: samantyyppinen kuin lounas. Välillä esim.lohikeittoa.
Iltapala: Esim.banaani tai pala ruisleipää juustolla ja kasviksilla tms.
Kuulostaa hyvältä vai mitä? Tähän sitten päälle saatan syödä muutaman kerran viikossa esim.jäätelön, suklaapatukan tai 150g karkkia. Lisäksi n kerran viikossa yksi illallinen saattaa olla vaikka pizza tai hampurilaisateria.
Liikuntaa en juurikaan nyt harrasta. Hyötyliikuntaa tulee päivän aikana melko paljon. Lisäksi ulkoilen päivittäin lasten kanssa esim.metsässä kävellen tai pyöräillen.
Kun olin laiha niin harrastin hikiliikuntaa 4-6 kertaa viikossa enkä juuri koskaan syönyt herkkuja tai esim.pizzaa. Ateriat olivat suunnilleen muuten nuo mitä edellä kerroin. Makeanhimoa ei ollut enkä kokenut jääväni mistään paitsi. Olin onnellinen ja hyvin voiva.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei auta muu kuin joka aamu käyn puntarilla ja syön sen mukaisesti sitten. Näin paino ei pääse nousemaan, ei ole muuta keinoa. Se on ollut aamurutiini jo 45 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä normipäivän ateriat:
Aamupala: 250g maitorahkaa, vähän mct-öljyä tai Chiahyytelöä, mustikoita tai mansikoita.
Lounas: 300g pakastevihanneksia, n.150g kalaa tai lihaa, 1 avocado.
Välipala: 100g raejuustoa, lisäksi esim.kurkkua.
Illallinen: samantyyppinen kuin lounas. Välillä esim.lohikeittoa.
Iltapala: Esim.banaani tai pala ruisleipää juustolla ja kasviksilla tms.
Kuulostaa hyvältä vai mitä? Tähän sitten päälle saatan syödä muutaman kerran viikossa esim.jäätelön, suklaapatukan tai 150g karkkia. Lisäksi n kerran viikossa yksi illallinen saattaa olla vaikka pizza tai hampurilaisateria.
Liikuntaa en juurikaan nyt harrasta. Hyötyliikuntaa tulee päivän aikana melko paljon. Lisäksi ulkoilen päivittäin lasten kanssa esim.metsässä kävellen tai pyöräillen.
Kun olin laiha niin harrastin hikiliikuntaa 4-6 kertaa viikossa enkä juuri koskaan syönyt herkkuja tai esim.pizzaa. Ateriat olivat suunnilleen muuten nuo mitä edellä kerroin. Makeanhimoa ei ollut enkä kokenut jääväni mistään paitsi. Olin onnellinen ja hyvin voiva.
Juo paljon vettä ja syö vielä enemmän kuitua. Kahvi on myös hyvä aineenvaihdunnan nopeuttaja.
168cm/85kg, sairastin vuosia anoreksiaa ja bulimiaa, edelleen masennusta. Paino noussut alimmasta painosta 30-40kiloa. Olen pitkään ollut "en välitä, en tiedä haluanko edes elää" tilassa, tuijottanut telkkaria ja syönyt itseni turraksi. Nyt olen vihdoin taas hieman edes toiveikkaassa tilassa, joten ehkä saan painonkin laskuun, kun ylipäätänsä alan huolehtimaan itsestäni..
163/55kg. Liian vähän vaan ku ei paino nouse. N38.