No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
En ole käynyt vaa'alla aikoihin mutta veikkaan että osuu välille 50-52 kg. Pituutta 168 cm.
170vm 68kg. Yritän nyt laihduttaa itseni 55kg painoiseksi. Eihän se paino siinä pysy, mutta siitä on varaa nousta.
88 kiloa ja 163 cm. Olen onnellinen.
175cm/109 kg. Ihan o.k. tällä hetkellä.
170/92 ja v*tuttaa! Olen lihonut alle puolessa vuodessa 20kg, kun olen ahminut työstressiin ja väsymykseen. ;(
161/49, pari kiloa olen näköjään laihtunut, kävin just vaa'alla. Eiköhän ne tule takaisin tässä kesän aikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 cm / 95 kiloa.
Jep, en ole tyytyväinen. Mutta siihen olen tyytyväinen, että viimeinkin terkkari otti ahmimishäiriöni todesta ja antoi minulle muutamia konkreettisia työkaluja, joilla voin yrittää asiaa korjata. Ja siihen, että tässä kuussa en ole lihonut, vaan laihtunut melkein kilon, muutamista ahmimiskohtauksista huolimatta.
Kiva kuulla, että toivoa on! Itsekin ahmimishäiriöisenä haluaisin kuulla mitä vinkkejä sait :) Alan olla toivoton, syöminen on täysin holtitonta ja kohta olen todella ylipainoinen.
Mulla on lievä ahmimistaipumus. Olen tosin normaalipainoinen mutta mulla on taipumusta lihomiseen juuri ylensyönnin takia. Olen saanut taipumukseni parhaiten kuriin seuraavasti.
- en kiellä itseltäni mitään, mutta mietin ruoan terveysvaikutuksia ja pyrin syömään monipuolisesti ja ottamaan ruokavalioon lisää kasviksia ja nyt kesällä myös hedelmiä ja marjoja. Syön myös hyvää ruokaa. Uskon, että kroppa tiedostaa tämän.
- sallin itselleni vähän herkuttelua silloin tällöin. Yksi jäätelö ei kaada maailmaa. Ehkä tiedostan sen avulla, ettei ole tarvetta ahmia. Ja vaikka repsahtaisin, ajattelen ettei se haittaa vaan nollaan tilanteen eli palaan takaisin normaaliin seuraavana päivänä.
- aloin liikkua enemmän. Aloitin juoksukoulun, yritän käydä kerran viikossa joogassa ja kohta menen salille treenaamaan puntteja. Kun liikun, kroppa tuntuu hyvältä ja saan onnistumisen tunteen, eikä tee mieli syödä epäterveellisiä ruokia.
- palkitsen itseäni asioilla, joista nautin ja jotka eivät liity ruokaan. Konsertilla, joogatunnilla, kivalla vaatteella (joka sopii päälle).
- yritän olla itselleni armelias. Tiedän, että hiljaa hyvä tulee, en ajattele että "pitää" laihtua päivään x mennessä x kiloa, vaan, että "haluan" jatkaa liikuntaa ja terveellistä (sekä maukasta) syömistä, joka päivä, päivä kerrallaan ja loppuelämän ajan.
Jos sulla on vaikeampi ahmimishäiriö, suosittelen että hakeudut terapiaan. Itsekin aion mennä mikäli repsahdan taas pahemmin, mutta toivon että näin ei käy. Tsemppiä!
174 ja 75kg. Just sain lapsen, olo rähjäinen mut painoon oon tyytyväinen. Tästä kohti parempaa kuntoa.
Onpa täällä lyhyttä porukkaa! Kaikki tyttöystäväni ovat olleet vähintään 175 cm pitkiä, vaikka en ole hakenut tietoisesti pitkiä naisia. Olisin kuvitellut, että alle 170 mittaiset naiset olisi vähemmistönä, ainakin katukuvassa näyttää mielestäni siltä.
M38
168/58. Yli kolme kuukautta meni vasta pudottaa 3kg (eli 61-> 58). Kokonaispudotus lähes kahdessa vuodessa on ollut noin 10kg. Eli hitaasti, hitaasti ja hitaasti. Suurin todennäköisyys silloin myös pysyäkin poissa. Painavimmillani olen ollut 168/80+ ja tästäkin aikaa melkein 10 vuotta, siis painonpudotus ollut pysyvää. On ollut elämäntapamuutos.
En ole vielä täysin tyytyväinen, tavoitteena pudottaa syksyyn 2020 mennessä mittoihin 168/55. Silloin tiedän, että ei mitään järkevää syytä pudottaa enää kiloakaan. Koska oma mieli ei ole ehtinyt ihan vielä mukaan, mutta ymmärrän kuitenkin järjellä sen, että 55kg on mun ruumiinrakenteelle ja elämäntyylille alin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä lyhyttä porukkaa! Kaikki tyttöystäväni ovat olleet vähintään 175 cm pitkiä, vaikka en ole hakenut tietoisesti pitkiä naisia. Olisin kuvitellut, että alle 170 mittaiset naiset olisi vähemmistönä, ainakin katukuvassa näyttää mielestäni siltä.
M38
Ihmeellinen sattuma tosiaan, kappas vaan. Suomalaisten naisten keskipituutta ja normaalihajontaa tosin on paha päätellä tyttöystävien ja kaupan kassojen perusteella. Kiva kuitenkin kun kommentoit, palstalaisten lyhyyden kummastelu ja tuntemattomien tyttisten mitat tuovat kaivattua sisältöä tähän keskusteluun. Kiitos!
N/M68
157 cm /53 kg. Haluaisin painaa 49 kg, mutta tähän tavoitteeseen en ole yrityksistä huolimatta päässyt :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ihmeellinen sattuma tosiaan, kappas vaan. Suomalaisten naisten keskipituutta ja normaalihajontaa tosin on paha päätellä tyttöystävien ja kaupan kassojen perusteella. Kiva kuitenkin kun kommentoit, palstalaisten lyhyyden kummastelu ja tuntemattomien tyttisten mitat tuovat kaivattua sisältöä tähän keskusteluun. Kiitos!
N/M68
Olkaapa hyvät vaan. Kiva kun saatoin ilahduttaa!
En tiedä. En ole vuosiin käynyt vaa'alla koska kärsin ennen syömishäiriöstä ja pelkään että vaa'alla käyminen laukaisisi uudestaan sen. Käytän kokoa xs, mutta ilmeisesti painan liikaa ja olen lihava, sillä tänään miesystävältäni "lipsahti" että mulla on kuulemma iso pylly. Sori OT avautuminen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole vuosiin käynyt vaa'alla koska kärsin ennen syömishäiriöstä ja pelkään että vaa'alla käyminen laukaisisi uudestaan sen. Käytän kokoa xs, mutta ilmeisesti painan liikaa ja olen lihava, sillä tänään miesystävältäni "lipsahti" että mulla on kuulemma iso pylly. Sori OT avautuminen.
Miehesi on ääliö, jätä hänet ja heti. Oikeasti. Ohis
165 cm ja 89 kg.
Haluaisin painaa jotain 70-80 kg. Kovin hoikka en haluaisi tai osaisi olla. Joskus parikymppisenä painoin 65 kg enkä osaa kuvitella itseäni enää sen kokoisena (vaikken siis mikään laiheliini ollut tuolloinkaan). Nyt ikää 40. Viime vuosina lihonut vähän liikaa erinäisistä syistä johtuen. Hinkit on kyllä ihan kivat nyt. :) Nuoruuden b-kupista koko on kasvanut e:hen.
Minusta nainen voi olla kaunis monen kokoisena. Hoikat on nättejä, mutta yhtä lailla pyöreämmätkin (enkä tarkoita nyt ääripäitä, tosi laihaa tai tosi lihavaa). Henk. koht. pidän vähän pyöreitä naisia ehkä kauneimpina ja seksikkäimpinä (huom. olen hetero elimen haaveile naisista silti siinä mielessä...).