No niin naiset! Paljonko painat?
Pituuden voi myös laittaa mukaan. Ja rohkeasti ja rehellisesti kaikki vastaamaan. (toinon että tänne uskaltautuu myös ne jotka ei ole pitkiä ja hoikkia) Mutta tekin toki vastaamaan. Kertokaa myös oletteko tyytyväisiä yms.. :)
Minä 155/69
ja ihan ok, muutaman kilon voi aina pudottaa. Lähinnä haluaisin kiinteytyä.
Kommentit (737)
Olen 48v.
172/65
Kymmenen vuotta sitten laihdutin 30kg. Olen pysynyt saavutetussa painossa aika kivasti. Töitä kyllä joutuu tekemään :)
En ole käynyt aikoihin vaa'alla mutta veikkaan, että 87 kg on aika lähellä totuutta. Pituus 160 cm.
168/80 kg,tarkotus pudottaa 7 kiloo kesäksi. Tosin mukavan isot rinnat nytten.
170/83 enkä tod laihduta!
Ei tuolla kaduilla kyllä juuri täällä ilmoitetuilla mitoilla olevia naikkosia näy😃 kaikki jotain 175/57 just joo, anoreksiaa pukkaa ja jokainen 80-90 kg joo joo tiedän, mutta laihdutan...jep jep
Vierailija kirjoitti:
170, 92 kg. Munapaastolla paraikaa :D
Energiaa kuluu ja paino tippuu kun elää pelkällä munalla.
170 ja 62 kiloa, aiemmin olin vuosikausia 60kg, nyt vaihdevuodet ohi ja olen sallinut itselleni ton pari ylimääräistä kiloa, ikävästi kertyvät kyllä vatsan seudulle.
Mitenkäs BMI,musta tuntuu että monet täällä alipainoisia.
161/87 ja en tosiaan ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
170/83 enkä tod laihduta!
Ei tuolla kaduilla kyllä juuri täällä ilmoitetuilla mitoilla olevia naikkosia näy😃 kaikki jotain 175/57 just joo, anoreksiaa pukkaa ja jokainen 80-90 kg joo joo tiedän, mutta laihdutan...jep jep
Ihmettelen minäkin mitenkäs tänne on sattunutkin niin sutjakasta porukkaa?Missäs ne 80 kiloset on,kirjotettukin että joka kolmas aikuinen suomalainen nainen painas ton,vähintään.
Itse kuulun näihin 80 kilosiin
162cm/56kg. Muutama kilo pois niin olisin tyytyväinen, mutta ihan hyvä näinkin.
168 cm ja 55 kiloa. Ja tyytyväinen olen enkä todellakaan halua lihoa!
Aikuinen nainen olen ja kaksi lasta synnyttänyt.
159 cm/ 50,5 kg.
Lukioikäisestä saakka painonvaihtelut olleet tästä lukemasta +/- 3 kg.
Silloin jo aloin diggailla vintage-vaatteita (aluksi ryöväsin isoäitien, äidin ja tätien kaapit - isoisän ja faijan garderobeja unohtamatta) ja osa näistä aarteista ollut käytössä siitä 70-luvun puolivälistä asti, yli 40 vuotta.
Mummon fiinimpi jakkupuku, äidin mokkatakki 60-luvulta tai faijan aito 50-luvun prätkätakki ovat toimineet painonsäätelyssä paremmin kuin yksikään vaaka!
159/66, haaveena olisi painaa alle 60
150 cm/ 41 kg, 38 v ja kolme lasta, joista nuorin 2 v.