Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lihonut tai laihtunut korona-aikana?

Koronaläskistyminen
23.09.2020 |

Kyselen, koska kiinnostaisi tietää, miten harrastusten ja sosiaalisen elämän väheneminen on vaikuttanut painoon. Oletko siis lihonut tai laihtunut (maaliskuu-syyskuu 2020)? Kuinka paljon?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut 3 kg. Lopetin tupakoinnin ja liikkuminen väheni, kun työ muuttui epäsäännölliseksi etätyöksi. Vituttaa ja ahistaa, oon liikkunut aina tosi paljon ja nyt liikkuminen minimissä..

Vierailija
22/49 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 5 kiloa viime vuoden maaliskuusta. Etätyöt, syön vähemmän ja ulkoilen enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta hajua kun samoissa isoissa flanellihousuissa istuu ” kotikonttorilla” päivästä toiseen.

Treeniaikaa on tullut Lisää kun vapaa-aikaa on 1,5 enemmän /päivä ja vatsa ei enää pönkötä joten luultavasti pudonnu ruokahalut on meikäläisellä muutenkin aika onnettomat 😞

Vierailija
24/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin vuosi sitten ja olen lihonut 10kg. Kilot on tuossa vyötäröllä, vaikka liikun enemmin kuin ennen ja syön terveellisemmin. Vituttaa.

Vierailija
25/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sosiaalinen elämä? Vinkkinä. Jos ei ole ystäviä eikä käy ikinä missään niin mikään pandemia ei vaikuta painoon. Olen laihtunut 16kg koska olen laihduttanut.

Vierailija
26/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa pysynyt tai samalla vaihteluvälillä +/- 1-3 kg.

Vierailija
27/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut vuodessa 18 kg. 

Vierailija
28/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, paino on pysynyt samana koko ajan. Liikuntaa olen harrastanut enemmän, olen huomannut että minulla on enemmän lihasta läskin sijaan.

Vierailija
29/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut vuodessa kaksi kiloa. Arkiliikunta on vähentynyt, mutta ruoka-annokset ovat pienempiä kuin työpaikan linjastoruokalassa. Onneksi, en halua lihoa, koska laihduttaminen tässä iässä on todella haastavaa.

Vierailija
30/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut 10kg. Jäin työttömäksi vuosi sitten, vaikeaa kun ruokaa saatavilla kotona koko ajan :/ Töissä sitä sentään pääsi pakoon.

N 98kiloa

Vierailija
31/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut muutaman kilon. Enempikin olisi voinut lähteä, mutta hyvä näin.

Vierailija
32/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut noin 5 kiloa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä koronan kanssa.

Vierailija
33/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka näyttää alapeukkuttavan täällä saman tien kommenteista joissa mainitaakin treenistä ja paidonpudotuksesta 😆

Vierailija
34/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. Kun ei ole ollut muutakaan tekemistä ja pääkoppa on pitänyt pitää kasassa täällä kotona kökkiessä, niin on tullut urheiltua vielä normaaliakin enemmän. Kun siihen lisää sen, että kokkaa kaikki ruokansa itse, niin ruokavaliokin on ollut varmaan vielä normaalia terveellisempi. Jossain välissä ihan suosiolla aloin sitten lisätä herkkujen syömistä, ettei paino tipu enempää. Haasteena lähestymistavassa on se, että sitten kun arki palaa vähän enemmän uomiinsa, pitää muistaa lopettaa tuo lähes rajaton herkkujen popsiminen, ettei käy huonosti :D.

Vierailija
35/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut. En näe ystäviäni kuin kävelylenkkien merkeissä... :D

36/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutteko enempi. Itse lihonut 6 kg ,lopettanut tupakanpolton koronan yhteydessä joulukuussa. Liikun joka päivä ja silti lihon. 

Vierailija
37/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut parissa kuukaudessa 2-3 kg. Ruoka ei vaan maistu. Olen myös kyllästynyt laittamaan perheelle ruokaa, teinitkin vaan odottaa että joku muu tekee. Mies ei osaa kuin laittaa pakastepitsan uuniin. Huomasin, että pystyn olemaan syömättä pitkiäkin aikoja. Syöminen tuntuu pakolliselta pahalta ja vähän etookin. Kävin puntarissa ja paino olikin sitten pudonnut.

Vierailija
38/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut 5 kg. Vaikka liikun enemmän, myös hemmottelen itseäni syömällä hyvää, kun mitään muutakaan kivaa ei elämässä tällä hetkellä ole. Minulla myös vaikuttaa se, kun olen vain kotona tai töissä, enkä missään ihmisten ilmoilla, niin en välitä enää ulkonäöstäni. Tyvikasvu on järkky, kynnet hoitamatta, karvat ajamatta ja pukeudun vain oloasuihin ja ulkoilupukuihin. En osta uusia vaatteita ja vanhat kiristää.

Vierailija
39/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin, lihoin ja sitten laihduin, sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
40/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä lihoin, kun söin surutta karkkia "jos tässä kuitenki kohta kuollaan kaikki". Syksyllä totesin, ettei kuollakaan, mutta nivelrikko ei tykkää lisäkiloista. Sen jälkeen olen laihtunut 15kg. Kiloja oli siis ennestäänkin liikaa, nyt olen päässyt normipainoon (bmi alle 25).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi