Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lihonut tai laihtunut korona-aikana?

Koronaläskistyminen
23.09.2020 |

Kyselen, koska kiinnostaisi tietää, miten harrastusten ja sosiaalisen elämän väheneminen on vaikuttanut painoon. Oletko siis lihonut tai laihtunut (maaliskuu-syyskuu 2020)? Kuinka paljon?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin marraskuu-helmikuu välisenä aikana 6 kg, sitä ennen viime kesän tienoilla laihduin laihduttamalla 10 kg. Tarkoitus on koko ajan laihtua. Kylmään ja pimeään aikaan se on minulle vaikeaa enkä ole koronan vuoksi uskaltanut salille kuten normaalisti. Nyt taas on helppo laihduttaa, kun on kevät. En palele, ruokahalu vähenee, mieli on pirteämpi ja ulkona on helppo liikkua.

Vierailija
42/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut 10 kg. Kotona tehtävä ruoka terveellisempää. Ennen koronaa kävimme usein iltaisin ravintolassa syömässä ja tapasimme ” ihmisiä” syömisen merkeissä. Joten sosiaalinen syöminen vähentynyt ja paino pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut 15 kg , kun ei enää tarvitse liikkua niin paljon.

Vierailija
44/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on pysynyt suunnilleen samana 17 vuotiaasta. Kaksi raskautta toi noin 18kg mutta nekin lähtivät alle vuodessa. Eli sama 163cm/54kg jossa minulla hyvä olla ja joka pysyy itsestään.

Vierailija
45/49 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pysynyt samassa painossa kuin aina. Mun paino ei juurikaan muutu. Loppuvuodesta tulin raskaaksi ja menetin pari kiloa, mutta nyt olen melkein saanut ne takaisin. Toivottavasti pian alkaisi kiloja kertymään.

Vierailija
46/49 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ovat pysyneet tasapaksuna ja tuli perseessä kiireessä vaikka vaan kotona

Vierailija
47/49 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihonut 5 kg. Vaikka liikun enemmän, myös hemmottelen itseäni syömällä hyvää, kun mitään muutakaan kivaa ei elämässä tällä hetkellä ole. Minulla myös vaikuttaa se, kun olen vain kotona tai töissä, enkä missään ihmisten ilmoilla, niin en välitä enää ulkonäöstäni. Tyvikasvu on järkky, kynnet hoitamatta, karvat ajamatta ja pukeudun vain oloasuihin ja ulkoilupukuihin. En osta uusia vaatteita ja vanhat kiristää.

Samoin, lihonut varmasti muutaman kilon ja syömisistä johtuu, ruokailurytmi etätyössä on ihan olematon ja makeita herkkuja menee. Liikuntaa saman verran tai enemmän kuin ennen koronaa, mutta arkiaktiivisuus on vähissä. Vaatteet kiristää, tosin etätyö on totuttanut pelkkiin oloasuihin ja urkkavaatteisiin joten sekin voi vaikuttaa. 

Tuoreita kotimaisia kasviksia, grillikautta ja kevätkelejä odotan toiveikkaana, että jospa tästä piristyisi ja ryhdistäytyisi.

Vierailija
48/49 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut pari-kolme kiloa. Yksi kilo lähti viime keväänä, koko syksy meni melkein samoissa, tämän vuoden puolella tipahti yhtäkkiä melkein kaksi kiloa, kun jäin vanhempainvapaalta etätöihin. Olen normaalipainon ylärajoilla ja haluaisin periaatteessa muutaman kilon vielä pudottaa, mutta kiirettä ei ole. Herkkujen syöntiä olisi kyllä varaa vähentää, ehkä se auttaisi taas painoa nytkähtämään vähän alemmas.

Ihan varhaisaikuisuutta lukuunottamatta en ole kyllä tämän kevyempi ollut 15 vuoden aikana.

Vierailija
49/49 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin muutaman kilon kun reissuhommat ja sen myötä tiheät ravintolaillalliset jäi jäihin. Myös liikunnan harrastamiseen oli enemmän aikaa. Tällä hetkellä on haastavaa liikkua tarpeeksi kun urheilupaikat on kiinni, valitettavasti silloin helposti syön tylsyyteen joten paino tulee nousemaan takaisin ellen skarppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän