Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Cheek on pois ? No minäpä kerron:

Vierailija
25.11.2013 |

-Lapsilta. Oppivat materiaalisille arvoille ennen kuin ovat edes itse ehtineet asioita miettiä.

-Luonnolta. Ei ole maailmalle halpaa masinoida tällaista koneistoa kiertueineen, autoineen ja suihkurusketuskoppeineen.

-Henkiseltä pääomalta. Ulkonäkö, autot, siloitellaan kaikki, ei vaadita musiikilta sisältöä, ihan sama kun mul on tukka hyvin.

Mistä Cheek sinun mielestäsi on pois ?

Terv: Arvomaailmasta huolestunut.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:35"]

Ei keneltäkään. Uskomattomaksi on aika mennyt, kun tuollaista nätti kansikuvapoikaa pikkutuhmine lauluineen paheksutaan. Verratkaa tätä nyt oikeasti "pahoihin" huume-naiset-viina-rappiomuusikoihin. Voi herranjestas, millaisia kukkahattuja on nykyään liikkeellä. 

[/quote]

Näinpä. Oikeastiko esim VIlle Valo on teidän mielestä tervehenkisempi esikuva kuin Cheek?

[/quote]

Ville Valo ei olekaan tällä hetkellä "koko kansan Ville". Cheek ei haittaisi mua pätkääkään, ellei hän olisi juuri tällä hetkellä se koko kansan juttu, jota kuunnellaan vauvasta vaariin. Kun juuri puhumaan oppineet taaperot tapailevat Sokka irti -biisin sanoja hiekkalaatikolla, niin jotain on mun mielestä pahasti vialla. Cheekiä ei voi syyttää, Cheek saa tehdä just sellaista musiikkia kuin haluaa, mutta suorastaan hävettää tämä suomalaisten lammasmaisuus ja totaalinen massan mukana meneminen. Kun yksi tykkää, niin kaikkien on pakko tykätä. Ja sitten kuorossa uskotellaan toisille että kyllähän niissä sanoituksissa ehdottomasti on syvällinen sanoma ja ne, jotka ei sitä ymmärrä, on vaan kateellisia Cheekin menestyksestä ja jättimäisistä siloposkista. Tosin toi ylempänä oleva Ruotsi-kommentti oli ehkä paras perustelu ikinä. "Cheek on pois ruotsalaisilta, koska ne näkee et kyllä täälläkin osataan olla bling bling ja ylpeitä menestyksestä!!!!11", voi hyvää päivää... Siitäkö tää kaikki hypetys johtuukin? Kateudesta ja katkeruudesta ruotsalaisia kohtaan? How low can you go? :D Tekis melkeen mieli muuttaa tonne lahden toiselle puolelle.

Vierailija
2/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta suomirokkia soittavilta, jotka haluaa rahaa ja naisia, mutta Cheek vie heiltä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää juuri tuosta, millaisia arvoja ja aatemaailmaa Cheek musiikillaan välittää. Tuollainen ajattelutapa on pois kaikilta, koska se vaikuttaa suoraan eettisesti ja ekologisesti sekä ihan nuoren itsetunnon kehittymiseen. Ulkonäköpaineita on muutenkin paljon, tällainen ei niitä ainakaan vähennä.

Vierailija
4/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

No joo, kyllä ärsyttää kokooomuslaiset arvot, mutta ei ole taiteen vapaudelle hyväksi moralisoida. taide kuvastaa yhteiskunaa, kertoo siitä. jos Cheek on noin suosittu se tekee näkyväksi mikä on tilanne nyt Suomessa, mikä on itseasiassa hyvä asia. Että tulee tiettäväksi missä mennään.

Toisaalta en nyt kokoajan jaksa olla pipo kireällä. Kyse on hauskanpidosta. Ei se estä elämistä oikein.

Vierailija
5/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti! Ihan kuin joskus 50-luvulla, kun sähkökitara ja rokki tuli ja Elvis. "Apua! Mitä tämä on?! Nuoriso menee pilalle, hyii!!"

:D

Vierailija
6/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ehkäpä paras tämänaamuisista Cheek-aloituksista. Kiitos!

Vierailija
7/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:13"]Ei hemmetti! Ihan kuin joskus 50-luvulla, kun sähkökitara ja rokki tuli ja Elvis. "Apua! Mitä tämä on?! Nuoriso menee pilalle, hyii!!"

:D

[/quote]

Nyt ei totta vieköön puhuta enää nuorison vapautumisesta, sanoisin että meininki on jo liiankin vapaata. Ei tämä herra edusta KAPINAA vallitseville arvoille, hän julistaa materianeskeistä maailmankuvaa.

Vierailija
8/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä raotan mun jalkoja
Ja toivon, et sä annat mulle
Kaiken mitä tarvitsen
Mut sit sä ootkin lännen nopein
Tää ei oo oikein"

Lauloivat alle 10vuotiaat neitokaiset eilen puistossa. Eriniä. Onko se sitten parempi?

Vierailija
9/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keneltäkään, minä opetan lapsilleni arvomaailman, ei joku poppitähti. Tää on ihan sama kun pelkäisi, että lapsi alkaa pukeutua suolalihasuikaleisiin samantien kun kuulee ekan Lady Gagan biisin. Meillä jopa 5v piti sitä "tyhmänä juttuna". Ja jos tämä on muilta suomiartisteilta jotenkin pois, niin suosittelen niitä artisteja miettimään mikä menee vikaan tuossa omassa duunissa, kun ei yleisölle kelpaa. Muuten en markkinataloutta juurikaan kannata mutta näissä taideasioissa ei vaan valitettavasti muuta mittaria ole. Paska ei myy, ei vaikka voissa paistaisi. 

Vierailija
10/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:20"]Ei keneltäkään, minä opetan lapsilleni arvomaailman, ei joku poppitähti. Tää on ihan sama kun pelkäisi, että lapsi alkaa pukeutua suolalihasuikaleisiin samantien kun kuulee ekan Lady Gagan biisin. Meillä jopa 5v piti sitä "tyhmänä juttuna". Ja jos tämä on muilta suomiartisteilta jotenkin pois, niin suosittelen niitä artisteja miettimään mikä menee vikaan tuossa omassa duunissa, kun ei yleisölle kelpaa. Muuten en markkinataloutta juurikaan kannata mutta näissä taideasioissa ei vaan valitettavasti muuta mittaria ole. Paska ei myy, ei vaikka voissa paistaisi. 

[/quote]

Hyvä että opetat. Kaikki eivät ole näin fiksuba vaan antavat lapsensa telkkarin kasvatettavaksi-ja sieltä tulee tällaista ? Kaikilla meillä on vastuu tuoda todella tärkeitä asioita esiin ja kritisoida pinnallisuutta.

Vierailija
11/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanpa nyt vakavasti: ei tuo räppi-elämä ole mitään oikeaa elämää. Todellisuuspakoilu sallittakoon niin kauan kun kukaan ei kärsi, eikä kukaan voi väittää että tällainen valtava koneisto ei ole mistään pois.

Vierailija
12/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee Cheekissä ainoastaan se, että joudun kuulemaan sen musaa, kun aina en pysty välttämään. Se on niin hirveää sontaa, että korviin sattuu.

Vierailija
13/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:30"]Puhutaanpa nyt vakavasti: ei tuo räppi-elämä ole mitään oikeaa elämää. Todellisuuspakoilu sallittakoon niin kauan kun kukaan ei kärsi, eikä kukaan voi väittää että tällainen valtava koneisto ei ole mistään pois.

[/quote]

Amen.

Vierailija
14/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minä olen iloinen Cheekin puolesta! Mies tekee mitä tahtoo ja koska tahtoo paljon, mammat täällä niin kateellisena louskuttaa..=))

Se on tämä suomalainen mentaliteetti, että KELLÄÄN ei sais mennä hyvin, ei ainakaan paremmin kuin itsellä. Kateellisena ruoditaan ulkonäöt, rahan palaminen ja ihan paras tuo luonnon tuhoutuminen tuolla ylempänä =D Ja kun ne on ruodittu, ruoditaan miehen arvomaailma vielä lopuksi..

No, mikäs siinä. Anna mennä vaan Cheek! Et ole turha jätkä ollenkaan! =))

Vierailija
15/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP veit sanat suustani! Juuri tätä minäkin olen yrittänyt selittää, mutta kukaan ei oikein ole ymmärtänyt mitä ajan takaa. En vaan voi sietää sitä aatetta mitä Cheek vie eteenpäin. Kauhistuttaa todella se, että tuollaista ajatusmaailmaa nykyään fanitetaan :(

Vierailija
16/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:50"]Voi että minä olen iloinen Cheekin puolesta! Mies tekee mitä tahtoo ja koska tahtoo paljon, mammat täällä niin kateellisena louskuttaa..=))

Se on tämä suomalainen mentaliteetti, että KELLÄÄN ei sais mennä hyvin, ei ainakaan paremmin kuin itsellä. Kateellisena ruoditaan ulkonäöt, rahan palaminen ja ihan paras tuo luonnon tuhoutuminen tuolla ylempänä =D Ja kun ne on ruodittu, ruoditaan miehen arvomaailma vielä lopuksi..

[/quote]

Kateuskortti jäähylle. Täällä kritisoidaan miehen levittämiä "arvoja"-bling bling ämmät pylly pystyyn. Maailma kärsii tällaisista turhakkeista.

Vierailija
17/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:50"]

Voi että minä olen iloinen Cheekin puolesta! Mies tekee mitä tahtoo ja koska tahtoo paljon, mammat täällä niin kateellisena louskuttaa..=))

[/quote]

Ei minulla ole mitään sitä vastaan että hänellä menee hyvin. Minulla on kaikki sitä vastaan millainen asenne hänellä on.

Vierailija
18/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tekee sitä mitä osaa eli kerää rahat pois naisilta ja pikkutytöiltä. Minä pidän erilaisesta musiikista ja en myöskään anna pikkutyttöjeni turruttaa itseään pelkiksi aivottomiksi pantaviksi kimalteleviksi näyttelyesineiksi, siksi puhun heille tämän lajin musiikista ja sanojen kuuntelemisesta ja tärkeistä arvoista. Mutta fanittakoot jos haluavat, minä tosin en osta heille yhtään lippua tuon niljakkeen keikoille.

Vierailija
19/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kheekki?

Vierailija
20/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmiä on monta. Ensimmäinen on rokki- ja hevimiehet, joilta Cheek vie "parhaimmat" naiset ja suosion.

Toinen on hipit ja "taiteilijamuusikot"; joita harmittaa, kun oma "oikea musiikki" ei menesty ja tässäkin taustalla loppupeleissä kateus rahasta ja mammonasta, vaikka muuta väittävät.

Kolmas on naiset, jotka ei millään muotoa istu Cheekin naiskuvaan. Lyhyesti sanottuna antisporttikissanaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi