Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Cheek on pois ? No minäpä kerron:

Vierailija
25.11.2013 |

-Lapsilta. Oppivat materiaalisille arvoille ennen kuin ovat edes itse ehtineet asioita miettiä.

-Luonnolta. Ei ole maailmalle halpaa masinoida tällaista koneistoa kiertueineen, autoineen ja suihkurusketuskoppeineen.

-Henkiseltä pääomalta. Ulkonäkö, autot, siloitellaan kaikki, ei vaadita musiikilta sisältöä, ihan sama kun mul on tukka hyvin.

Mistä Cheek sinun mielestäsi on pois ?

Terv: Arvomaailmasta huolestunut.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AP! Sinusta tuli juuri keski-ikäinen keskiluokkainen moraalinvartija. Olet huolissasi muiden hyvinvoinnista ja olet löytänyt syyn nuorison ja maailman rappiolle. Aikaisemmin saman moraalirappion on aiheuttanut väri-tv, kasettisoittimet, videot, hevimusiikki, internet ja energiajuomat. Nyt Cheek. 

Eli mitä vikaa on siinä, että ihmiset menevät katsomaan suosikkilaulajaansa? Tää on jopa pahempaa hurskastelua kuin homoliittojen tai pakkoruotsin kieltäminen. 

Vierailija
22/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta muilta paitsi wt-porukalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:30"]

Ryhmiä on monta. Ensimmäinen on rokki- ja hevimiehet, joilta Cheek vie "parhaimmat" naiset ja suosion.

Toinen on hipit ja "taiteilijamuusikot"; joita harmittaa, kun oma "oikea musiikki" ei menesty ja tässäkin taustalla loppupeleissä kateus rahasta ja mammonasta, vaikka muuta väittävät.

Kolmas on naiset, jotka ei millään muotoa istu Cheekin naiskuvaan. Lyhyesti sanottuna antisporttikissanaiset.

[/quote]

En ole hevimies, enkä taitelija muusikko. En tiedä istunko Cheeki naiskuvaan, mutta aika monen mieehen naiskuvaan istun ja olen entinen kilpaurheilija, joten ilmeisesti myös aika sporttinen. Silti en voi sietää sitä laatikkopäätä :)

Vierailija
24/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keneltäkään. Uskomattomaksi on aika mennyt, kun tuollaista nätti kansikuvapoikaa pikkutuhmine lauluineen paheksutaan. Verratkaa tätä nyt oikeasti "pahoihin" huume-naiset-viina-rappiomuusikoihin. Voi herranjestas, millaisia kukkahattuja on nykyään liikkeellä. 

Vierailija
25/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:31"]Onneksi olkoon AP! Sinusta tuli juuri keski-ikäinen keskiluokkainen moraalinvartija. Olet huolissasi muiden hyvinvoinnista ja olet löytänyt syyn nuorison ja maailman rappiolle. Aikaisemmin saman moraalirappion on aiheuttanut väri-tv, kasettisoittimet, videot, hevimusiikki, internet ja energiajuomat. Nyt Cheek. 

Eli mitä vikaa on siinä, että ihmiset menevät katsomaan suosikkilaulajaansa? Tää on jopa pahempaa hurskastelua kuin homoliittojen tai pakkoruotsin kieltäminen. 

[/quote]

Ei hyvää päivää. Kieri sinä glitterissä ja turhuudessa mutta anna nyt herran tähden ihmisten olla huolissaan naiskuvasta, materialismista ja kulutusvimmasta.

Miksi koko ajan tarvitaan enemmän?

Isompaa?

Kalliimpaa?

En ymmärrä.

Vierailija
26/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muusikko, jonka levyt ovat myyneet "todella vähän" vuosien aikana, enkä ole enää pystynyt vuosiin saamaan elantoani musiikista. En näe silti mitään syytä olla kateellinen Cheekille, tai ajatella tämän musiikin tai suosion olevan kenellekään haitallista tai keltään pois. Monien kollegoiden tiedän kyllä ajattelevan näin. Jotkut menestyvät kaupallisesti, jotkut eivät. Niinhän se on aina ollut.

Vierailija
27/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:31"]Onneksi olkoon AP! Sinusta tuli juuri keski-ikäinen keskiluokkainen moraalinvartija. Olet huolissasi muiden hyvinvoinnista ja olet löytänyt syyn nuorison ja maailman rappiolle. Aikaisemmin saman moraalirappion on aiheuttanut väri-tv, kasettisoittimet, videot, hevimusiikki, internet ja energiajuomat. Nyt Cheek. 

[/quote]

Ei hyvää päivää. Kieri sinä glitterissä ja turhuudessa mutta anna nyt herran tähden ihmisten olla huolissaan naiskuvasta, materialismista ja kulutusvimmasta.

Miksi koko ajan tarvitaan enemmän?

Isompaa?

Kalliimpaa?

En ymmärrä.

[/quote]

Mistä päättelit, että minä kierin glitterissä? Ajattelitko, että minä pidän Cheekin musiikista ja olisin menossa keikalle? Mikään noista ei pidä paikkaansa, sillä minusta hänen musiikkinsa ei ole mitään erikoista. 

Mutta silti. Jos kaveri onnistuu myymään noin paljon levyjä ja vetämään Stadionin täyteen, niin kyllä hänen pitää jotain tehdä oikein. Se, että sinä et pidä hänen musiikistaan ei tee siitä huonoa tai hänen toiminnastaan jotenkin epäilyttävää. Kaverihan on selvästi tosi fiksu ja osaa hoitaa hommansa hyvin. 

Jos olet huolissasi naiskuvasta, niin katso hetki "oikeaa" räppiä tai nuoria naisartisteja. Jos olet huolissasi kulutushysteriasta, niin käy kurkkaamassa joulukauppaa... 

Vierailija
28/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on pois ruotsalaisilta. Kerrankin lahden tälläkin puolella on artisti, joka haluaa näyttää hyvältä, pukeutua kalliisti, ei nöyristele, ei mässäile suomirappio-romantiikalla (se "juon viinaa, oon likainen, oon ruma, oon alakuloinen, en voi menestyä, en haluu olla kaupallinen kun se olis pois uskottavuudesta, oon juntti, oon vaan taiteellinen kun en menesty"-mantra, joka Suomessa on hyväksyttyä), uskoo itseensä ja sallii menestyksensä näkyä eikä pyytele anteeksi olemassaoloaan.

Ruotsissahan perustetaan kohta kriisiryhmä pohtimaan, mikä ja kuka tämä outo poikkeus Suomessa oikein on. Onko se suomalainen ollenkaan. Voiko se uhata Ruotsin monopoliasemaa näkyvästi onnellisten ja menestyvien artistien tyyssijana.

Vierailija
29/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä fanitti 70- luvulla Blach Sabbathia ja Deep Purplea, kävivät jopa WOODSTOCKISSA. Eikä siitä tullu mitään lepakoita pureksivaa piripäätä tai heroinistia. Vaan ihan tavallinen iskä. Tai mun äiti joka kiipes ikkunasta salaa sen Datsun 100a:n kyytiin, ei oo tehny yhtään aborttia tai maistanu koskaan tupakkaa.

Vierailija
30/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27:lle: Kyllä, olen hyvin huolissani myös muusta maailmasta, satun tosin asumaan suomessa joten kotimaan tapahtumat koskettavat läheisemmin-niihin pystyn jopa helpommin vaikuttamaan kuin isoihin kansainvälisiin asioihin.

Suomi muistuttaa niin monessa asiassa pikku-amerikkaa-ja miten siellä on asiat ?

Vierailija
31/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:05"]

-Lapsilta. Oppivat materiaalisille arvoille ennen kuin ovat edes itse ehtineet asioita miettiä.

-Luonnolta. Ei ole maailmalle halpaa masinoida tällaista koneistoa kiertueineen, autoineen ja suihkurusketuskoppeineen.

-Henkiseltä pääomalta. Ulkonäkö, autot, siloitellaan kaikki, ei vaadita musiikilta sisältöä, ihan sama kun mul on tukka hyvin.

[/quote]

Huhuhuu menee jo ihan sairaaksi...siis mistä/keneltä cheek on pois.. oikeesti ei ihan terve kysymys.

Maailmassa on monenlaista musiikkia josta jokainen valitsee omansa. Julkisissa tiloissa toki pakko kuunnella mitä on mutta se on vaan kestettävä.

Musiikin tarkoitus on tuottaa kuuntelijalleen mielihyvää, jos joku saa sen cheekin musasta niin se suotakoon. ¨Kuten suotakoon ap:n lapsineen ihan itse valita mitä kuuntelee/ei kuuntele.

Vierailija
32/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:05"]

[/quote]

Kuka on Henkinen Pääoma? Saarnataan ja kiillotetaan sädekehää, mutta ei osata edes alkeellisimpia oikeinkirjoitustaitoja. Vie vähän uskottavuutta.

Vierailija
33/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:20"]

Paska ei myy, ei vaikka voissa paistaisi. 

[/quote]

Tästä täytyy kyllä olla eri mieltä. Paska aivan taatusti myy jos se vaan brändätään oikein. Tarpeeksi paljon rahaa kun löytyy taustalta niin mikä tahansa saadaan kaupaksi ja hyvään hintaan. Ei nyt koske juuri Cheekiä, mutta voiko joku muka väittää, että se mitä nykyinen viihdekoneisto paljolti tuuttaa ulos on jotain kuolematonta ja aitoa?

Vierailija
34/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:20"]

Paska ei myy, ei vaikka voissa paistaisi. 

[/quote]

Tästä täytyy kyllä olla eri mieltä. Paska aivan taatusti myy jos se vaan brändätään oikein. Tarpeeksi paljon rahaa kun löytyy taustalta niin mikä tahansa saadaan kaupaksi ja hyvään hintaan. Ei nyt koske juuri Cheekiä, mutta voiko joku muka väittää, että se mitä nykyinen viihdekoneisto paljolti tuuttaa ulos on jotain kuolematonta ja aitoa?

[/quote]

En tiiä kannattaako nyt erityisesti tuomita tämän päivän viihdekoneistoa. Tätä samaa on tehty aina. Kyllä niistä entisaikojenkin bändien tuotannoista löytyy aikamoista shaibaa, jos nyt joku timanttikin on jäänyt elämään. Eli viihdeteollisuus työntää tavaraa ulos jos joku vain suostuu sitä ostamaan. Sekaan ajautuu sitten aina välillä joku oikeasti hyvä biisi, elokuva, kirja tms, joka sitten jää elämään. 

Vierailija
35/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pikku-amerikan ihannoijia liikkeellä ? Mitäpä jos muuttaisit sinne.

Vierailija
36/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:10"]Ai pikku-amerikan ihannoijia liikkeellä ? Mitäpä jos muuttaisit sinne.

[/quote]

Ihan niin. Rapakon takana saa blingeillä mielin määrin.

Vierailija
37/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin arvomaailma - Uusi etupylly?

Vierailija
38/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nutturat piukalla. Cheek on fiktiota. Hahmo, jonka ärsyttävyys on osa sen mielenkiintoa. Vaikka jätkä sen takana jakaisi samat aatokset, se on silti fiktiota ja sitä pitää tarkastella fiktion ehdoilla, ja miten fiktiosta tulee mielenkiintoista.

Vierailija
39/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hyvältä musiikilta

-Hyviltä sanoituksilta

-Miehisiltä miehiltä

Vierailija
40/55 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 14:53"]Kyllä on nutturat piukalla. Cheek on fiktiota. Hahmo, jonka ärsyttävyys on osa sen mielenkiintoa. Vaikka jätkä sen takana jakaisi samat aatokset, se on silti fiktiota ja sitä pitää tarkastella fiktion ehdoilla, ja miten fiktiosta tulee mielenkiintoista.

[/quote]

Ei se ole fiktiota nuorille jotka ajattelee että "toi on sitä elämää jota tavoitella!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän