Hävikkiruoan jako, sama määrä kassissa perheelle kuin yksinäiselle. Onko muuallakin näin?
Erittäin akuuttiin ruokapulaan ajattelin, että haemme kaappiin ruokaa tuolta ruokajaosta. Uskalsin jopa toivoa, että selviäisimme sillä lapsilisien tuloon saakka, vaikka tietysti mikä vain olisi auttanut. Kuitenkin selvisi että kassissa on tyyliin kaksi banaania, eineshampurilainen, pieni nakkipaketti. Sentään leipäpussi onneksi! Tietystikään ilmaisesta ei saa valittaa ja kyllä silläkin ilta meni, mutta olisi toivonut että perhekoko jotenkin otettaisiin huomioon. Täällä ei muuta jakoa ole, ensi viikolla saisi EU-ruokaa. Onko hakijoiden määrä niin suuri? Keskisuuri kaupunki.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on perheen läheisyys, lapsilisät, halvempi asuinneliöhinta henkilöä kohti ja lukuisat muut tuet lapsiperheille. Uskotko sinkun elävän leveästi?
"Säälin" kaikkein eniten sinkkua, työtöntä ja yksinäistä.
Listaapa nuo lukuisat tuet.
Kenellä on resursseja kassittaa ruokaa eri tarpeiden mukaan?
Voit toki tarjoutua vaikka itse siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Voit toki tarjoutua vaikka itse siihen hommaan.
Voisin itseasiassa mennäkin! Tekisin mielelläni vapaaehtoistyötä. Enkä dissaa sinkkuja tai yksinäisiä eläkeläisiä tällä aloituksella, tottakai he ovat tiukilla myös. Ei kai köyhien tarvitse tapella siitä, kuka on köyhin ja huono-osaisin? Mulla ei ainakaan sellaista tarkoitusta ollut. Mietin vain.
Jösses! Eikö mikään riitä.
Lopeta kitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit toki tarjoutua vaikka itse siihen hommaan.Voisin itseasiassa mennäkin! Tekisin mielelläni vapaaehtoistyötä. Enkä dissaa sinkkuja tai yksinäisiä eläkeläisiä tällä aloituksella, tottakai he ovat tiukilla myös. Ei kai köyhien tarvitse tapella siitä, kuka on köyhin ja huono-osaisin? Mulla ei ainakaan sellaista tarkoitusta ollut. Mietin vain.
Sitten vain sanoista tekoihin. Vapaaehtoisia tarvitaan aina, ei ne kassit itsestään täyty.
Miksi teitä AINA pitää suosia ?
Zinc
Kaikessa. Minkä saavutusten perusteella, sen takia, että pukannut tähän maailmaan lisää jonoa työkkäriin ?
Ruuanjakelijoita voi olla myös muita kuin se yksi taho Ei ole ruokaa tarvinnu ostaa neljään vuoteen kun ilmaiseksikin saa ja rahat voi käyttää vaikka huvituksiin. Kaikki saa saman säkin. Jakopaikkoja voi olla muitakin kuin missä käyt ja ainakin meillä päin jostakin paikasta saa paremman saaliin kuin toisesta.
Perheestä jokainen hakemaan omaa pussia.
Miten ajattelit, että tuon perheellisyyden voisi ruokajonossa todistaa? Kaikkihan sitä alkaisi väittämään, jos se olisi vain sanomisesta kiinni.
Sinulla on perheen läheisyys, lapsilisät, halvempi asuinneliöhinta henkilöä kohti ja lukuisat muut tuet lapsiperheille. Uskotko sinkun elävän leveästi?
"Säälin" kaikkein eniten sinkkua, työtöntä ja yksinäistä.