Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitusvirheet työasioissa

Vierailija
23.09.2020 |

Listataanpa mitä hauskoja virheitä on tullut kirjoittaessa työasioita esim. virallisiin viesteihin ja raportteihin. Meillä joku kirjoitti yhteistyöehdotuksen yhteisyöehdotuksena, ja viesti vielä sellaiselle tyypille, jolle yhteistyöehdotuksenkin olisi voinut laittaa :D Itse juuri olen kirjoittanut erääseen viralliseen raporttiin panosmäärät sanan muodossa "panomäärät". Muita noloja? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: eli keskellä piti lukea näin: , jolle yhteisYÖehdotuksenkin olisi voinut laittaa. Todetaan nyt tässä vielä etten todellakaan näköjään osaa kirjoittaa :D 

Vierailija
2/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kirjoittanut yhteen viralliseen dokumenttiin sekä etu- että sukunimeni nimeni väärin, tyyliin Sika Näätä. Nyt tuo dokumentti virheineen on arkistoitu ja talletettu seuraavaksi 20 vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ollut ns. freudian slip että juttu etenisi.

Vierailija
4/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin opettajani juuri lähetti meidän luokalle sähköpostia, jossa message oliki vahingossa massage :)

Vierailija
5/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheitäkin varmaan tulee, mutta eniten nolottaa ensimmäinen päivä uudessa työssä. En päässyt kirjautumaan tietokoneelle, koska luin salasanan ainakin 10 kertaa väärin. Aivoni käänsivät sen muuksi mitä paperissa oikeasti luki. Rekrytoinut taho oli paikalla ja saattoi jopa miettiä, että mikä tampio tuli rekrytoiduksi. Hävettää, mutta minkäs teet. Itse toki nauraisin tuollaisen mokan tehneen kanssa asiaa, jos tulisi joskus puhetta siitä.

Vierailija
6/6 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmä. Aina tulee tyhmä.

Aamupäivätyhmä, iltatyhmä.