Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hajusteherkät haluaa hallita kaikkea ja kaikkia?

Vierailija
23.09.2020 |

Eikä nyt kyse ole mistään hajuvesillä läträämisen kieltämisestä, mikä aiheuttaa oireita varmaan melkein kaikille, vaan ns. tavallisiin hygieniasta huolehtimisesta liittyviin asioihin, kuten vaatimuksiin shampoiden ja käsisaippuoiden vaihtamisesta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys hajuongelmaiset henkilöt eivät pystyisi tekemään päivääkään töitä esim Ranskassa tai Italiassa 😂🤣

Vierailija
22/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on moniongelmaisista naisista tai psyykkisesti häiriintyneistä peräkammarin pojista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden hajustevajakkien ei ikinä pitäisi päästä läpi työhöntulotarkastuksessa!

”Ei kykenevä työhön muiden kanssa” -merkintä vaan lappuun!

Kirjoittelet työajalla paskaa nettiin huutomerkkien kanssa. Tee töitä äläkä riehu hysteerisenä.

Vierailija
24/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kaikkea halua hallita. Minulle on esimerkiksi ihan sama, onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset. Samoin puserosi väri.

Vierailija
25/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on moniongelmaisista naisista tai psyykkisesti häiriintyneistä peräkammarin pojista.

T. Viinanhajun ja tenatuoksut hajusteilla peittelevä

Vierailija
26/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti meni taas joiltain aloitusviesti ohi, kun heti alettiin syytellä "hajusteilla läträäjiä". Minusta mustikan tuoksuisen käsisaippuan käyttäminen kotona ei mitenkään verrannu hajuvesillä läträämiseen.

Vierailija
27/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kys hajuongelmaiset henkilöt eivät pystyisi tekemään päivääkään töitä esim Ranskassa tai Italiassa 😂🤣

Minulla ei ole aikomustakaan muuttaa sinne. Mikset sinä mene, kun tykkäät?

Vierailija
28/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä on niin paljon kemikaaleja ja hajusteita käytössä että herkkyydet lisääntyvät. Ei Kai siinä mitään uutta ole. En ole itse tavannut ketään joka huvin vuoksi puhuu asiasta. Ystäväperheen lapsilla on pahaa astmaa joten vieraille on selvää ettei vieraillessa laiteta hajuvettä tai vahvaa partavettä.

Vierailija
29/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteita pitää käyttää maltillisesti, ei niin kuin itänaapurissa. Itse käytän myös hajustamattomia pyykinpesuaineita, koska pääsääntöisesti kaikki pyykinpesuaineet haisevat kuvottavalle. On ihana nukkua puhtaissa, tuoksuttomissa lakanoissa. Jos pyykinpesukone on puhdas, eli välillä käyttää 90 pesun, ei ole tarvetta peitellä mitään tunkkaista hajua.

Vierailija
30/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tätä hyödyksi. Suihkutan siipan Menneniä korvieni taakse ja haisen hirveälle. Sen kestää kun palkintona on tilaa ruuhkaisissa julkisissa kulkuvälineissä. Osa on tullut valittamaan niin olen sanonut että tyämiäs kotona pussasi ja halasi kotona sen verran kovaa että taisi hajut hieman tarttua. Ei ole jatkaneet enempää. Ah, tilaa löytyy aina :)

Vierailija
31/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman sarjan hörhöjä kun esim. sähköallergikot. Keksimällä keksittyä minäminä valitusta mutta kun MINÄ olen erityisherkkä ja maailman napa.

Hankkikaa oikeita ongelmia.

Vierailija
32/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kaikkea halua hallita. Minulle on esimerkiksi ihan sama, onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset. Samoin puserosi väri.

Hajusteiden käyttäjät arvostelevat muutenkin ihmisten ulkonäköä. Haukutaan lyhyttukkaiset naiset ja moititaan, kun ei ole meikkiä muiden iloksi. Toisten vaatetuksestakin ne löytää aina jotain huomauttamista.

Vierailija
33/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex työpaikan hajusteyliherkkä meni kyllä liian pitkälle siinä, kun alkoi vielä oikein määräämään minkä merkkistä hajusteetonta pitää olla, koska hän saa oireita väärän merkkisistä. En koskaan vaihtanut omiani hajusteettomiin, eikä hän saanut minusta mitään oireita kuitenkaan vaikka työparinakin joskus yövuoroissa oltiin. Käytin ihan normaalia markettishampoota ja suihkusaippuaa, mitä nyt milloinkin tarjouksessa oli ja dödökin oli jotain rexonaa. Pyykit pesin samalla bioluvil professionalilla, millä työssäkin pestiin mopit ja rätit. Mitään hajuvesiä tai huuhteluaineita en käyttänyt.

Vierailija
34/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä on niin paljon kemikaaleja ja hajusteita käytössä että herkkyydet lisääntyvät. Ei Kai siinä mitään uutta ole. En ole itse tavannut ketään joka huvin vuoksi puhuu asiasta. Ystäväperheen lapsilla on pahaa astmaa joten vieraille on selvää ettei vieraillessa laiteta hajuvettä tai vahvaa partavettä.

Minä en päästä meille edes sisälle niitä, joilla on jotain hajustetta. Parilla lasten kaverilla on meille porttikielto, kun niiden vaatteet haisee niin pahasti pesuaineelle.

Vierailija
35/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman sarjan hörhöjä kun esim. sähköallergikot. Keksimällä keksittyä minäminä valitusta mutta kun MINÄ olen erityisherkkä ja maailman napa.

Hankkikaa oikeita ongelmia.

Kato, sähköallergiaulisija liittyi mukaan nyt vasta.

Vierailija
36/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina sanottu että kun minulla kerran on sellainen ja tällainen vaiva, niin en voi tehdä sitä ja tuota työtä. Laajennan tämän jokaiselle ihmiselle, eli jos et kykene tekemään töistä syyst x, on sinun vain itse vaihdettava työpaikkaasi. Eihän siitä mitään tulisi että kaikkien muiden tulisi minun vammoihini ja vaikeuksiini keksiä kikkakolmoset.

Vierailija
37/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella miten aggressiivisesti hajustehysteerikkoa huutavat etsivät syitä lastensa pahoinvoinnille kaikista muista kun syy on heidän oma kemikaaliokotinsa. Kotiolot käytännössä pahoinpitelyä.

Ei kai kukaan terve lapsi jolla aistit toimii halua näitä kemikaalilapsia mukaan leikkeihin.

Vierailija
38/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nyt sitten pilkataan ja lytätään hajusteherkät vai? Joka viikko uusi ryhmä palsta-vajak kien hampaissa. Ja olipas ylläri, suurimmat kaakattajat ja raatelijat tässäkin näyttävät olevan munakkaita eli miehiä. Voisitteko viedä tuon vittumaisen asenteenne sinne omille palstoillenne?

En ole hajusteherkkä mutta alkaa rasittamaan tämän pipipään jatkuvat herkkiin kohdistuneet dissausviestit, samaa aloitusta tykitettän joka kuukausi. 

Vierailija
39/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina sanottu että kun minulla kerran on sellainen ja tällainen vaiva, niin en voi tehdä sitä ja tuota työtä. Laajennan tämän jokaiselle ihmiselle, eli jos et kykene tekemään töistä syyst x, on sinun vain itse vaihdettava työpaikkaasi. Eihän siitä mitään tulisi että kaikkien muiden tulisi minun vammoihini ja vaikeuksiini keksiä kikkakolmoset.

Oli kuin kännissä kirjoitettu tämäkin viestisi.

Vierailija
40/50 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nyt sitten pilkataan ja lytätään hajusteherkät vai? Joka viikko uusi ryhmä palsta-vajak kien hampaissa. Ja olipas ylläri, suurimmat kaakattajat ja raatelijat tässäkin näyttävät olevan munakkaita eli miehiä. Voisitteko viedä tuon vittumaisen asenteenne sinne omille palstoillenne?

En ole hajusteherkkä mutta alkaa rasittamaan tämän pipipään jatkuvat herkkiin kohdistuneet dissausviestit, samaa aloitusta tykitettän joka kuukausi. 

Joka kuukausi? Ihan päivittäin ja ihan sanatarkkaan samat viestit ensimmäisellä kahdella sivulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme