Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Vammaisten seksuaalioikeudet

Vierailija
23.09.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11543140

Tässä jutussa häiritsee taas se, ettei sanallakaan puhuttu vammaisten naisten näkökulmasta. Jos Kela antaisi taloudellista tukea kyseiseen toimintaan, olisi tällöin myös naispuolisille vammaisille järjestettävä mies.p. rostituoituja tasa-arvon nimissä. Kuinkahan paljon löytyy vapaaehtoisia?

Kommentit (281)

Vierailija
281/281 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole ihmisoikeus. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia seksiä miltään taholta. Jokaisella aikuisella on kyllä oikeus harrastaa seksiä, mikäli hän itse kykene löytämään vapaaehtoisen seksikumppanin (seurustelukumppani, prostituoitu). Jos joku päättää käyttää prostituoitujen palveluita, hän on itse velvollinen maksamaan kaikki kustannukset. Jos ei maksa, niin sitten kärvistelee puutteessa.

Universaalit ihmisoikeudet ovat: oikeus asumiseen, ruokaan, henkilökohtaiseen turvallisuuteen (kukaan ei lyö, raiskaa, kiduta) ja oikeus henkilökohtaisen mielipiteen ilmaisemiseen, uskonnon harjoittamiseen (terrorismi EI ole sallittua), poliittiseen toimintaan ja perheen perustamiseen (jos itse kustantaa omien kakaroidensa elatuksen).

Keneltä taholta sinulla on oikeus vaatia asuntoa, ruokaa, turvallisuutta?

Eiköhän ne kuulu järjestää lakisääteisesti kun verojakin maksetaan niin kuntien ja valtion toimesta ihan jokaiselle joka Suomessa asuu.

Kuuluu ihan perusihmisoikeuksiin jotka ovat kirjattuna lakiin. Seksitarpeiden tyydytykseen ei ole lakisääteistä pakkoa.

Jos kerta asimerkiksi asunto on lakisääteisesti pakollinen niin miksi Suomessa on asunnottomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi