Mitä ostat joululahjoiksi 8v pojalle?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 11:51"]
Ihan älyttömästi lahjoja, eikä sun mielestä edes riittävästi. Huh! Miltähän pojan huone näyttää? Täynnä krääsää?
Enkä ole kateellinen, en tod. En vaan missään nimessä haluaisi opettaa lasta moiseen. Itse olen hankkinut samanikäiselle kauko-ohjattavan maastoauton enkä kai osta muuta. Yllättäen huomaamme kuitenkin aattona että lahjoja on liikaakin, esim. isovanhempien ostamana. Poika on itse toivonut yhtä lahjaa, lämpimiä nahkakintaita. Mummo aikoi ostaa ne.
[/quote]
Mullakin oli lapsena yksi lelu, puujuna. Sekin oli naulattu lattiaan kiinni.
Meillä on viisivuotiaalle tytölle, Hugo-toimintakoira, lasten Alias, chihuahuakoira ja leikkiruokia. Varmaan lisäksi vielä jotain petshoppeja ja koruja ja kylpyvaahtoa.
Mummilta ja papalta tulee varmaankin vaatteita.
Onko liikaa vai liian vähän?
Mun tyttö 8-v on aina saanut paljon lahjoja jouluisin. Kiltti, herttainen tyttö, ei taatusti ole mennyt pilalle sen vuoksi. Sain itsekin lapsena valtavat vuoret lahjoja enkä ole mikään hirveä materialisti. Nautin joulun rauhasta :)
Palattaisko taas alkuperäiseen kysymykseen eli mitä leluvinkkejä olis 8v pojalle?
Mites olis vaikka joku smart gamesin logiikkapeleistä, sellasia pulmapelejä. Tai sitten k'nexin vuoristorata.
ei ole hankittuna yhtään lahjaa,poika toivoo talvitakkia jossa on karvakaulus ja ipadia pelaamiseen (meillä ei ole ennestään pelejä eikä ole aiemmin ollut niistä kiinnostunut) eli saa toivomansa lahjat.Meillä on jostain kumman syystä siunaantunut poikia,jotka ovat aina toivoneet yhtä kahta lahjaa ja ne on tietysti ihana toteuttaa kun ne on niin toivottuja ja siitä puuttuu sellainen ahneus.
Me ostamme joka joulu 5-7 lahjaa lapselle. Joulu eroaa synttäreistä, jolloin saa 1-2 lahjaa.
Ap:lle ehdotan lautapelejä. Oma 7v saa Cluedon ja Monopolin. Lisäksi Star wars legoja ja lego lautapelin. Ostan vielä dvd:n ja kirjan.
Ap on itse ihan sekopää. Ei tajua miten överiksi hänellä on mennyt, huh huh. Tai sitten tämän täytyy olla provo!