anoppi suuttui kun otimme koiran
Hän on koira-allerginen ja asuu meistä kaukana. Puhuu nyt marttyyrimaisesti koko ajan kuinka ei voi enää tulla meille, koska meillä on koira. Itse asiassa oma äitini on samallainen, vaikka käykin harvemmin.
Onko mulla kokemusta miten tässä nyt toimia, että tuo syyllistäminen loppuu? Minun talo minun elämä minun eläimet. Sääli etteivät voi kyläillä, mutten minä asu heidän kanssaa.
Kommentit (23)
ei oo tullu ikinä mieleenkään että jotain loukkaisi meidän koiramme :o
Kavereita on allergisia mutta onhan lääkkeitä olemassa
Meillä taas appi suuttui ja loukkaantui verisesti kun otimme toisen koiran.
Eli yksi koira oli hänelle vielä ok, mutta kahta koiraa emme olisi tässä elämässä saaneet apen mielestä ottaa.
Kyse ei ole allergiasta, hän vain jostakin syystä loukkaantui. Edelleen käyttäytyy ja puhuu marttyyrimäisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:03"]
Meillä taas appi suuttui ja loukkaantui verisesti kun otimme toisen koiran.
Eli yksi koira oli hänelle vielä ok, mutta kahta koiraa emme olisi tässä elämässä saaneet apen mielestä ottaa.
Kyse ei ole allergiasta, hän vain jostakin syystä loukkaantui. Edelleen käyttäytyy ja puhuu marttyyrimäisesti.
[/quote]
mikä ihme saa ihmiset kuvittelemaan olevansa maailman napa?
Allergialääkkeet eivät auta, jos on kunnolla allerginen. Ne vaan lievittävät hieman oireita. En voisi kuvitella ottavani koiraa, jos anoppini olisi allerginen ja estää mummoa vierailemasta lastenlasten luona.
Minun koti, minun lapsi, minun elämä, minun minä.
OT
minä, minun, minä, minun
- siinä se syy - Etenkin, jos molemmat ovat samanlaisia :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:14"]
Allergialääkkeet eivät auta, jos on kunnolla allerginen. Ne vaan lievittävät hieman oireita. En voisi kuvitella ottavani koiraa, jos anoppini olisi allerginen ja estää mummoa vierailemasta lastenlasten luona.
[/quote]
Teidän perheessä taitaa anoppi määrätä kaapin paikan...
Onko koira sinulle tärkeämpi kuin ihmiset? :o
Taisi keksiä tikusta asiaa. Halusi vaan suuttua teille, koira on hyvä tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:18"]
Minun koti, minun lapsi, minun elämä, minun minä.
[/quote]
vain ja ainoastaan minun koti. Lapset ovat mummin lapsen lapsia, elämäni on minun ja perheeni elämä minä olen minä. Koti on kuitenkin vain ja ainoastaan minun ja perheeni.
anopille on matkaa se 400 km kun hän kerran vuodessa käy kylässä en sen vuoksi rupea kotiani muuttamaan. Koira n parasystäväni <3
ap
Ei kukaan oikeasti voi kuvitella, että anopin allergioiden takia te järjestelisitte kotianne. Oli kyse koirasta tai jostain muusta.Tottakai koira on teille tärkeämpi, se on teidän perheenjäsen, ei anoppi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:29"]
Ei kukaan oikeasti voi kuvitella, että anopin allergioiden takia te järjestelisitte kotianne. Oli kyse koirasta tai jostain muusta.Tottakai koira on teille tärkeämpi, se on teidän perheenjäsen, ei anoppi.
[/quote]
No ihan samaa mieltä. Jos anoppi on muutenkin vieraillut harvoin niin menköön hotelliin, ja voi sitten treffata niitä lapsia jossain "kylillä". En mä ainakaan miettisi hetkeäkään jonkun sukulaisen tai kaverin mahdollisia allergioita jos koiran ottaisin.
Meilläkin anoppi on ilmoittanut, että jos otamme koiran, kuten olemme suunnitelleet, niin hän ei suostu enää tulemaan meille. Ja hän ei edes ole allerginen. Ja ei, hän ei kuulemma kiristä, hän "neuvoo".
kun katsokaas meillä ei ole ainuttakaan lasta. Anoppi ei ole siis vielä mummu pitkiin aikoihin
ap
Anna vanhan suuttua, mitä sitten. Harmi, että kyläilyt jäävät vieläkin vähemmäksi sen vuoksi, mutta oletankin, ettei se sinua mitenkään haittaa, joten miksi haittaa, että sitä anoppia suututtaa se hurtta?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:29"]
Tottakai koira on teille tärkeämpi, se on teidän perheenjäsen, ei anoppi.
[/quote]
Jaa. Kyllä meille minun äitini ja miehelle oma äitinsä on tärkeämpi kuin koiramme, vaikka se meillä asuukin ja rakas toki sekin. Eläin on kuitenkin eläin ja äiti taas yksi lähimmistä ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:39"]
Anna vanhan suuttua, mitä sitten. Harmi, että kyläilyt jäävät vieläkin vähemmäksi sen vuoksi, mutta oletankin, ettei se sinua mitenkään haittaa, joten miksi haittaa, että sitä anoppia suututtaa se hurtta?
[/quote]
minua suututtaa se asenne minkä hän on ottanut minua kohtaan sen jälkeen, vaikka hänen poikansa on myös halunnut koiran ja teimme päätöksen yhdessä. Kaikki kura kaataa aina miniän niskaan.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:00"]
ei oo tullu ikinä mieleenkään että jotain loukkaisi meidän koiramme :o
Kavereita on allergisia mutta onhan lääkkeitä olemassa
[/quote]
Ei paljon lääkkeet kuule auta kun henkitorvi alkaa turvota umpeen.
Nimimerkillä kokemusta on
koira on ollut meillä kuukauden