Onko totta että elämä alkaa iän myötä kyllästyttämään?
Kommentit (63)
Mä petyin ihmisiin, mutta nyt oon löytänyt uusia mielenkiinnon kohteita toisten asioiden, kun ihmisten parista. Elämä alkaa taas maistumaan, vaikka pitkään tuntui ettei enää niin tule tapahtumaan. :)
Kyllä elämä alkaa kiinnostaa enemmän iän myötä.
Tuntee itsensä paremmin ja tietää mitä tahtoo elämässä.
Jos elämä kyllästyttää syynä on paikalleen jämähtäminen, siksi kannattaa aika ajoin tehdä jotain ihan uutta ja poistua mukavuusalueeltaan. Kyllästyminen ja masennus ovat eri asioita.
Vaikka olen terve, alkaa elämä kyllästyttää maailman tilanteen vuoksi. Uskomatonta, että nyt ollaan menossa päin helvettiä, niinkuin Pertti Salolainen sanoi. Alkaa tuntua, että olisi aika poistua tästä härdellistä.
Rutiinit ja toistuvat jutut alkaa kyllästyttää, kuten joulut ja juhannukset ja syntymäpäivät kun niitä on ihan koko ajan :D Siis kun on esim. joulu niin kohta se on taas ja se on niin nähty kaikkine koristeluineen jne.
Itse kaipaisin jotain ihan uutta elämääni, ehkä asuinmaan muutos voisi olla sellainen piristysruiske, mutta se ei oo ihan yksinkertainen juttu järjestää...
Ei. Elämä on kivaa mutta vaihtelu toki virkistää. Siksi ei kannatakaan jumittaa esim huonossa suhteessa.
N60
Vierailija kirjoitti:
Aivan hemmetin tylsää saman jankkaamista. Varsinkin työelämässä. M40
Työelämä on työelämää, kannattaa keksiä mielenkiintoista (ja rahaa vievää ;)) tekemistä vapaa-ajalle niin alkaa työssäkäyminen maistumaan.
Kyllä se on totta. Mitä vanhemmaksi tulee sen vähemmän on uutta ja kun elimistökin alkaa luovuttamaan niin ymmärtää kuoleman väistämättömyyden. Elämä on nähty ja seuraava luonnollinen jatkumo on kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hemmetin tylsää saman jankkaamista. Varsinkin työelämässä. M40
Vaihda työpaikkaa. Itsehän sä yhtä ja samaa teet joka päivä. Oot urautunut ja laiska muuttamaan mitään.
Jos olisin terve ja olisi taloudellisia resursseja, niin keksisin varmasti aina jotain uutta kiinnostavaa. Mutta sairaudet ja köyhyys pitää jumissa tässä samassa luupissa. Eli joo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen terve, alkaa elämä kyllästyttää maailman tilanteen vuoksi. Uskomatonta, että nyt ollaan menossa päin helvettiä, niinkuin Pertti Salolainen sanoi. Alkaa tuntua, että olisi aika poistua tästä härdellistä.
entä jos jättäis uutiset hetkeksi pois ja lähtis vaikka metsään keräämään sieniä tai kirjastoon etsimään mielenkiintoisia kirjoja. Voi tehdä muutakin mikä kiinnostaa.
Jos koko ajan seuraa uutisia niin toivonhan siinä menettää.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kun kaikki on jo ainakin kertaalleen nähty.
Niinhän sä luulet. Vaihda työtä, vaihda asuinpaikkaa, opiskele, hanki uusia harrastuksia ja ystäviä.
Veikkaan että lähinnä makaat sohvalla illat ja kiskot kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkurin ratkaisu. Mä haluan nähdä mitä tapahtuu ja tarvittaessa vetää ryssyjä turpaan.
Kyllä pätee ainakin meidän perheessä. Isäni huokailee vaan tympääntymistään ja itsekin alan olemaan samanlainen. Sisarustani huolettaa miten tulee selviämään elämästä. Äitini ei näytä tympääntymisen merkkejä, mutta epäilen että esittää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Rutiinit ja toistuvat jutut alkaa kyllästyttää, kuten joulut ja juhannukset ja syntymäpäivät kun niitä on ihan koko ajan :D Siis kun on esim. joulu niin kohta se on taas ja se on niin nähty kaikkine koristeluineen jne.
Itse kaipaisin jotain ihan uutta elämääni, ehkä asuinmaan muutos voisi olla sellainen piristysruiske, mutta se ei oo ihan yksinkertainen juttu järjestää...
Sota tuo vaihtelua. Sota muuttaa kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkurin ratkaisu. Mä haluan nähdä mitä tapahtuu ja tarvittaessa vetää ryssyjä turpaan.
Hohhoijaa sinua kaalimiestä.
Ei itse elämä, vaan ihmiset. Se voi selittää miksi sosiaalinen piiri kutistuu iän myötä. Myöskin sairaudet kyllästyttää.