Velkajärjestely
Velat räsähti niskaan (syistä en nyt jaksa tässä)n , 20 000 euroa, avioero edessä ja yksi lapsi huollettavana. Mulla tulot n. 2600/kk, tulevia elatusmaksuja saan nippa minimit (ja nekin ehkä kelalta). Vuokra tulee olemaan n. 1000/kk. Ja ne luottotiedot meni.
Miten tästä eteenpäin? Takuu-Säätiö, Velkajärjestely, sosiaalinen luotto.... jotainhan on tehtävä jotta selviäisin. Onneksi on vakkarityö. Ja ihana lapsi....
Kommentit (24)
Parasta velkajärjestelyssä on se kun saa itse pitää veropalautukset
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 13:52"]
[/quote]Älä vaan luule tota! Mäkin luulin aikanani..Vaan kun pamahti lisäsuoritukset niskaan, josta ei silloinen vj-neuvoja ollut oikein mua infonnut, niin tuli 5000 euron pikavoitto maksettavaksi! VJ EI PÄÄTY! tuon 5 vuoden jälkeen! Nyt mulla pisuset paikat edessä, mahdollisesti jopa uo! En selviä tästä uudesta lisäselvityksen kuluista muiden menojen jälkeen..Parempi olis aikoinaan ollut antaa mennä koko paskan uo/perintään, niin ainakin silloin olis kaikki ollut selvempää ja velka OIKEASTI olisi tullut maksettua ilman mitään lisäsuorituksia! Velkajärjestelyä EN SUOSITTELE kellekään! Kusetusta ..
Hei, haluisin keskustella sun kanssa mulla on mimittäin sama tilanne. Pystytäänkö laittaa jotenkin vaikka yksityisviestiä mun sähköposti on johanna__87@suomi24.fi :)