Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko syöt jäätelöä kerralla?

Vierailija
24.11.2013 |

Eli jos ostat esim. Ben & Jerrysin jäätelöpurkin (0,5 l), kuinka paljon syöt siitä kerralla?

Minulla vaihtelee, joskus menee 1/3 purkista, joskus koko purkki.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen tuota suklaa-banaanijätskiherkuttelijaa. Nykyajan runsauden ytäkylläisyydessä jonkun herkku on joku pahvinmakuinen jääkökkö. Olis mieluummin vaikka jäädytetyt perunankuoret.

Vierailija
22/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bravon suklaa-bansku oli joskus v. 2005 kun vielä söin jäätelöä niin paljon :). 

Kyseiseen jäätelöön on tungettu sittemmin vehnää, joten ei käy enää minulle.

Enkä ole sanonut, että se mun herkkujäätelö olisi. Täällä tehdään ihmeellisiä johtopäätöksiä asioista. Jäätelöitä on tullut maistettua laidasta laitaan ja edelleen tykkään vaniljasta, jonka voi maustaa mielensä mukaan ja siinä ei ole ylimääräisiä turhia aineita. 

T: viestin 16 kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

B&J menee koko purkki ja melkein aina tekee vielä mieli lisää. Perusvaniljaa menee miehen kanssa litra puoliksi n. 1-2 kertaa viikossa, koko litra satunnaisesti jos mies ei ole kotona pitämässä puoliaan.

ei paino-ongelmia, olen syntymähoikka läpipasko :)

Vierailija
24/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin desin kerralla, enkä pidä muusta kuin vaniljajätskistä. Enkä siitäkään kauheasti.

Vierailija
25/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran paketista 2 cm paksu viipale.

Vierailija
26/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin koolla ei väliä, kerralla menee kuitenkin. Ahmimishäiriö on.

Vierailija
27/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli litraa menee hetkessä mitä vaan jätskiä. Toinen puolikas myöhemmin samana päivänä. Oon normaalipainoinen ja syön yleensä terveellisesti, mutta kun herkutellaan, niin menee aina överiksi. :(

Vierailija
28/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 01:55"]

Siis miten voi mahtua mahaan niin paljon kerralla, vai pidätkö pitkiä taukoja välillä? Tiedän että normaali mahalaukku on 2 litran suuruinen, mutta kyllä varmasti kaikilla on puolesta litrasta jo maha täynnä. Sano nyt vielä että olet laiha ihminen...

[/quote]

Litrassa jäätelöä on nestettä vain puolet siitä.

Vierailija
29/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt litran kerralla.

Vierailija
30/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tässä epäuskoisena teidän vastauksia. Itselleni ihan käsittämätön ajatus vetää puoli litraa tai jopa litra jäätelö kerralla. Itse olen juuri sellainen herkuttelija, että litran paketista otan 2-3 senttiä paksun viipaleen ja siinä on ihan riittävästi. Joskus erehdyin ottamaan ehkä vajaa 5cm palasen, kun mietin että ei kannata jättää pakettiin niin pientä palaa. Meinasi iskee ällötys ja huono olo kesken kaiken. Irtojääteöissäkin yksi (pieni) pallo on minulle ihan riittävästi. Sen enempää en edes jaksaisi syödä.

Vierailija
31/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:56"]

Siis miten voi mahtua mahaan niin paljon kerralla, vai pidätkö pitkiä taukoja välillä? Tiedän että normaali mahalaukku on 2 litran suuruinen, mutta kyllä varmasti kaikilla on puolesta litrasta jo maha täynnä. Sano nyt vielä että olet laiha ihminen...

[/quote]

[/quote]

Wtf?

Vierailija
32/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleinsä puolilitraa. Enemmänkin menisi, mutta yritän jättää siihen, ettei tule maha kipeäksi. Nuorena söin litran ihan heittämällä ja päälle vielä kermavaahtoa ja kastiketta :)

Vierailija
33/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:05"]

Syön yleinsä puolilitraa. Enemmänkin menisi, mutta yritän jättää siihen, ettei tule maha kipeäksi. Nuorena söin litran ihan heittämällä ja päälle vielä kermavaahtoa ja kastiketta :)

[/quote]

ja laiha minäkin :)

Vierailija
34/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan jätskin kesällä jäätelökioskista, yksi pallo. Litran jätskejä tulee ostettua ihan äärimmäisen harvoin ja silloinkin yleensä helppoutensa vuoksi lasten jälkkäriksi. Ikinä ei saada koko litraa tuhottua ja heitän aina jossakin vaiheessa niitä pakkaseen unohtuneita pakkauksia roskikseen... Tykkään kyllä hyvistä jätskeistä ( Mövenpik, B&J, hägendaz jne.), mutta en kyllä oikein käsitä, miten joku voi ahmia puoli litraa jotain tavallist Valion tai Ingmanin vaniljajätskiä? Eihän se maistu millekään? Ja miksi niin isoja määriä???

Vierailija
35/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 22:56"]

[/quote]

[/quote]

Wtf?

[/quote]

Puolet on ilmaa. Etkö ole koskaan huomannut, miten pieneen tilaan jäätelö menee sulaessaan, kun vaahtoisuus häviää.

Vierailija
36/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan en voinut mennä nukkumaan ennen kuin olin saanut jäätelöä. ..

Vierailija
37/38 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, BJ-jäätelöt on aivan karmivia. Tai ei ne oikeastaan oo enää mitään jäätelöä edes.

Vierailija
38/38 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viimeinkin joku joka ymmärtää mua! <3 <3 <3olen 34-vuotias mies mutta olo on kuin raskaana olevalla naisella. Nyt neljäs eskimopuikko pakkasesta! -Lasse :) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme