Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko silloin pakko jaksaa elää kun on lapsia?

Vierailija
23.11.2013 |

--

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni, sillä lapsi kokee sen hylkäykseki, jos vanhempi tappaa itsensä,

Vierailija
2/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Silloin on myös pakko hakea itselleen apua, jos omin voimin ei jaksa ja miettii kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko minkään avun tässä auttavan. Ap

Vierailija
4/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko minkään avun tässä auttavan. Ap

Vierailija
5/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua olet saanut? Mikä on tilanne?

Vierailija
6/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen pohdiskellut ihan samaa. Jos lapse vähänkään viihtyis enemmän isänsä kanssa, niin ratkaisu olisi paljon helpompi.

Vierailija
7/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan pakko. Ei mikään asia ole niin kauhea etteikö voisi elää, paitsi joku parantumaton sairaus josta tulee jatkuvat kivut ja dementia.

Itsemurha on pelkurin teko, ja julma, ei vaan perheen jäsenille, vaan kaikille läheisille ja tutuille, se järkyttää yllättävän monia ihmisiä, ja suurin osa ajattelee, että olisi voinut jotenkin auttaa jos olisi tiennyt tilanteen niin pahaksi.

Vierailija
8/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea apua! Mikä ikinä on aiheuttanut tai aiheuttaa tuollaista oloa, olet elämisen arvoinen! Terapeutin luokse kannattaa mennä! Tai tukeutua läheiseen!

Vierailija
9/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole julmaa pakottaa elämään?

Vierailija
10/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ketään, ei ketään.

Vierailija
11/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi edes niitä lapsia, niin kyllä pitää jaksaa elää ja hakea apua välittömästi.

Mä ikävöin ja suren kaikkein eniten itsemurhan tehneitä läheisiäni, en sairauteen (/vanhuuteen) kuolleita.

Vierailija
12/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen tänään yksin kotona, tänään olisi hyvä päivä.

Vierailija
13/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se vaan on. Mulla on ihan sama tilanne. Pakon edessä, lasten takia, elän (raahaudun) päivästä toiseen. Ei tässä mistään masennuksesta ole kyse, elämäni vaan on niin epäonnistunut, yksinäinen ja väsynyt. Elämä on vaan työtä työtä työtä työtä.

Vierailija
14/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on lapsi, mutta sinulla ei ole ketään?

Vierailija
15/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:28"]

Mulla ei ole ketään, ei ketään.

[/quote]

Ei mullakaan mutten silti halua tappaa itseäni, joten se ei ole oikea syy, vaan aivosi ovat häiriintyneet ja yrittävät huijata sinua. Vaikkei usko avun auttavan niin suurella todennäköisyydellä se auttaa silti.

Vierailija
16/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:31"]

Pakko se vaan on. Mulla on ihan sama tilanne. Pakon edessä, lasten takia, elän (raahaudun) päivästä toiseen. Ei tässä mistään masennuksesta ole kyse, elämäni vaan on niin epäonnistunut, yksinäinen ja väsynyt. Elämä on vaan työtä työtä työtä työtä.

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittama....

Vierailija
17/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:25"]

Kyllä se on vaan pakko. Ei mikään asia ole niin kauhea etteikö voisi elää, paitsi joku parantumaton sairaus josta tulee jatkuvat kivut ja dementia.

Itsemurha on pelkurin teko, ja julma, ei vaan perheen jäsenille, vaan kaikille läheisille ja tutuille, se järkyttää yllättävän monia ihmisiä, ja suurin osa ajattelee, että olisi voinut jotenkin auttaa jos olisi tiennyt tilanteen niin pahaksi.

[/quote]

Ai että mua suututtaa tällaiset viestit. Et sinä voi tietää mitä kaikkea esim. ap on kokenut. Toiset ihmiset joutuu oikeasti kärsimään koko ajan, koko elämänsä. Ei tarvita mitään sairauksia joihin kuolee, elämä voi olla tuskaa ilman niitäkin.

Eikä itsemurhaa miettivä jaksa enää miettiä muiden reaktioita asiaan. Yleensä kukaan perheen jäsenistä tai tutuista ei ole välittänyt paskan vertaa itsemurhan tehneestä, ennenkuin se ottaa oman henkensä. Sen jälkeen asia vasta koskee heitäkin ja silloinkin vain itsekkäästi ajatellen, että kun minä en kestä kun se nyt tappoi itsensä.

Vierailija
18/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jaksa elää, on sairas. Ja silloin pitää hakea apua. Ja anteeksi nyt, mutta et ole niin ainutlaatuisen pahassa jamassa, ettei joku muu olisi kokenut samaa ja noussut siitä takaisin elämään.

Vierailija
19/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän ajan ajattelit lapsesi sinua miettivän? Ajattelitko, että muutaman viikon, pari kuukautta korkeintaan ja se on siinä? Minä taas luulen, että hän miettii sinua vielä 70 vuotiaanakin, joten mieti tarkkaan mitä teet. Älä anna lapsellesi hänen loppuiäkseen raskasta taakkaa harteilleen miettiä, onko hän ollut syyllinen tähän sinun mahdolliseen valintaan, oliko hän tehnyt jotakin väärin, että äiti teki mitä teki. Mitä lapsesi kertoo aikanaan omille lapsilleen äidistään, lastensa mummista? Sinun ratkaisusi vaikuttaa hyvin moneen asiaan, ihmiseen ja vaikutukset näkyvät helposti vielä 70 vuoden päästäkin. Mietipä mitä voisit asialle tehdä, tuskin olet ajatellut kaikkia vaihtoehtoja. Jos et itse vaihtoehtoja pysty ajattelemaan, niin muut ajattelevat kyllä , kunhan annat vain muille mahdollisuuden siihen.

Vierailija
20/23 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 22:11"]

--

[/quote]Ei. Olet todennäköisesti noissa ajatuksissa kieriessäsi huono vanhempi ja lapsesi kärsivät siitä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi