Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelle sopivaa tervehtiä tuttavaperheen lasta näin?

Vierailija
23.11.2013 |

Siis, kun tuttu mies tulee pitkästä aikaa kylään, hän tervehtii 7-v. lasta pörröttämällä hiuksia ja kutittamalla mahasta?

Onko teistä ok?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ketjun aloittaja,

olen sosiaalitoimistossa töissä ja nyt kehottaisin ottamaan yhteyttä viranomaiseen. Miehesi käytös on erittäin kyseenalaista, etenkin mainitsemasi päähän kohdistunut väkivalta tulisi HETI ilmoittaa paikallispoliisille. 

Voimia tulevaisuuteen. t. täti

Vierailija
22/25 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverimies aina tervehtii mua pörröttämällä hiuksia ja hieromalla klitorista samaan aikaan. Mua vähän huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

herätelläänpä hieman tätä keskustelua. Mielestäni tämä on erittäin tärkeä aihe, lapseen kohdistunut seksuaalinen väkivalta on AINA vakavasti otettava asia!

Vierailija
24/25 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

herätelläänpä hieman tätä keskustelua. Mielestäni tämä on erittäin tärkeä aihe, lapseen kohdistunut seksuaalinen väkivalta on AINA vakavasti otettava asia!

Vierailija
25/25 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:24"]

Vastaus löytyy tasan tästä: olisiko naiselle sopivaa tervehtiä tuttavaperheen lasta noin? Ihan oikeasti, joskus joillakin menee vähän yli nuo pedofiilitarkkailunsa, ja tässä on juuri sellainen tilanne. Ei mikään ihme, että monet aikuiset miehet eivät uskalla auttaa lasta hädässä (esim eksyneenä), jos oma avovaimo/vaimo/tyttöystävä/joku muu nainen ei ole mukana. Joku aika sitten täällä palstalla kauhisteltiin kun jonkun lasta ei oltu autettu kun ei ollut löytänyt kotiin. No kukapa täsyjärkinen mies ainakaan uskaltaisi, kun heti epäillään jotain.

[/quote]

Siis oikeastiko jotkut naiset ajattelevat että tuttavamies ei saa edes kutittaa lasta tai pörröttää hiuksia? Mitä ihmettä, kyllä minä ja mieheni joskus kutitamme läheisten lapsia ja niitä kannetaan reppuselässä yms., sehän on normaalia lasten viihdyttämistä ja tulee mieleen, että pitää olla kyllä vähän pipi päästään jos näkee jossain viattomassa lasten kanssa leikkimisestä jotain pahaa. En nyt ymmärrä yhtään, jonkun mielestä joku tuollainen mies on jotenkin vinksahtanut? Hei haloo, ajatteletteko te naisistakin samoin? Ja kuka on niin tärähtänyt, että ajattelee jos joku mies auttaisi lasta niin tällä olisi heti pahat mielessä? Ihan oikeasti, näköjään toiset näkevät pahaa kaikkialla ympärillä, ajatellaan viattomista hyväntahtoisista ihmisistäkin pahaa. Varmaan sitten pitäisi jättää kaikkien miehien aina auttamasta lapsia millään tavoin (jos vaikka tippuvat avantoonkin) kun saa varmaan joltain höyrypää-äidiltä vihat niskaan jos erehtyy lasta auttamaan... Huhhuh. Jotenkin karmivaa tuollainen, että toiset kuvittelevat normaalia kanssakäymistäkin sairaaksi.