Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että kirkon vastustajat

Vierailija
03.09.2013 |

käyvät vuosi vuodelta aggressiivisimmiksi? Kohta ei varmaan missään voi sanoa uskovansa Jumalaan. Näinköhän ne viimeiset lopun ajan uskovien vainot ovat ihan silmien edessä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, sähän täällä koko ajan postailet näitä aloituksia.

Vierailija
2/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä verta tulee nenästä ainakin jos varta vasten kaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap;n kanssa aivan samaa ajattelen ja meinasin jopa tehda aloituksen.en ole itse uskova, mutten vastainenkaan ja siksi ihmettelen tata agression maaraa. tuntuu etta ei-uskovat on ne suurimmat hihhulit nykyaan. mika siina uskonnossa niin arsyttaa? jos itsellaan on kaikki asiat hyvin ei minkaan pitaisi noin suurta tunnekuohua aiheuttaa??? !!

Vierailija
4/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satujen kertominen totena nyt vaan ei kuulu nykyaikaan.

Miksi typeryksille ei saisi nauraa?

Vierailija
5/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että vielä muutama vuosikymmen sitten ei voinut sanoa ettei usko Jumalaan. Jos sanoi, oli reaktiot vähintäänkin agressiivisia, ja esim. työn saanti hyvin vaikeaa. Aloittajan logiikalla siis ateisteja ovat uskovat vainonneet vuosisatoja ennen nykypäivää.

Vierailija
6/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 00:31"]

Ajatella, että vielä muutama vuosikymmen sitten ei voinut sanoa ettei usko Jumalaan. Jos sanoi, oli reaktiot vähintäänkin agressiivisia, ja esim. työn saanti hyvin vaikeaa. Aloittajan logiikalla siis ateisteja ovat uskovat vainonneet vuosisatoja ennen nykypäivää.

[/quote]

Näin, ensin mennään nakkikioskin jonoon aukomaan päätään ja haastamaan riitaa ja sitten parutaan ku tulee turpaan. Ja viel ohjeistuksena on kääntää se toinenkin poski niin saa oikein urakalla kiillotettua sitä marttyyrin kruunua.

Jospa uskovaiset vain keskittyisivät lukemaan sitä kirjaa ihan ajatuksen kans- ai niin, eihän uskovaisilla riitä aivokapasitetti ajatteluun. No, voisiko joku sitten aivopestä ne käyttäytymään toisia kunnioittavasti ja ottamaan se malka pois omasta silmästään?

Vierailija
7/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikenlaiset hihhulit ärsyttävät suunnattomasti, niin ääriuskovaiset kuin ääriateistitkin.

Vierailija
8/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämäkin on ennustettu raamatussa ja on profetaalista nähdä tämän toteutuvan silmiemme edessä.

Minä uskon Herraan Jeesukseen ja tahdon kertoa sinulle ystäväni ettei ole syytä hätään tai epätoivoon, vaikka tuleekin herjaajia sekä vainoajia.

Sillä Jumala kulkee omiensa kanssa ja itseäni ei lainkaan pelota tulevat vainot, koska Jumala kaitsee ja paimentaa laumaansa vakaalla kädellä, luotan vankkumatta 100% Jumalan suojaan. Hän on jo minut kolmesti kuolemasta pelastanut ja koskaan ei ole hyljännyt!

Näin Raamattu kertoo meille lopunajan ihmisistä:

2. kirje Timoteukselle 3

1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.

2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,

4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;

5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,

7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.

8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.

9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.

10 Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni,

11 vainoissa ja kärsimyksissä, samanlaisissa kuin minun osakseni tuli Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Mimmoisia vainoja olenkaan kärsinyt, ja kaikista Herra on minut pelastanut!

12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.

14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,

15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.

Jumalan rauhaa ja siunausta teille kaikille.

Vierailija
9/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 02:22"]

Niin, tämäkin on ennustettu raamatussa ja on profetaalista nähdä tämän toteutuvan silmiemme edessä.

Minä uskon Herraan Jeesukseen ja tahdon kertoa sinulle ystäväni ettei ole syytä hätään tai epätoivoon, vaikka tuleekin herjaajia sekä vainoajia.

Sillä Jumala kulkee omiensa kanssa ja itseäni ei lainkaan pelota tulevat vainot, koska Jumala kaitsee ja paimentaa laumaansa vakaalla kädellä, luotan vankkumatta 100% Jumalan suojaan. Hän on jo minut kolmesti kuolemasta pelastanut ja koskaan ei ole hyljännyt!

Näin Raamattu kertoo meille lopunajan ihmisistä:

2. kirje Timoteukselle 3

1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. 2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, 3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, 4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; 5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. 6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja, 7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen. 8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä. 9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi. 10 Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni, 11 vainoissa ja kärsimyksissä, samanlaisissa kuin minun osakseni tuli Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Mimmoisia vainoja olenkaan kärsinyt, ja kaikista Herra on minut pelastanut!12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. 13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. 14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut, 15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. 16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa, 17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.   Jumalan rauhaa ja siunausta teille kaikille.

[/quote]

Lääkkeet?

Vierailija
10/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 00:11"]

Satujen kertominen totena nyt vaan ei kuulu nykyaikaan.

Miksi typeryksille ei saisi nauraa?

[/quote]

Senkus naurat omaan partaas. Miten voi olla sun elämästä pois, jos joku on uskossa?

Tai tee jotain rakentavaa, etkä huutelis netissä. Esim. koulujen uskontotunnit lopetettava.

Vierailija
11/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostonosto

Vierailija
12/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa uskovaisista on ihan ok. Muutama kaikentietävä fundamentalisti suurella äänellä syyttää homoja tai abortintekijöitä yms.Sellainen saa minun vastustuksen nousemaan. 

Vierailija
13/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska uskovaiset eivät osaa erottaa valtioo ja kirkkoa. Kirkon asiat eivät kuulu lakeihin tai työelämään. 

Vierailija
14/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen huomannut tämän myös. Ja olen huomannut, että erityisesti Hesarin toimittajat kunnostautuvat tämän tästä uskovien kiusaamisessa. Kirkon asioita ei voi erottaa tavallisesta elämästä sillä ihmiset ovat kokonaisuuksia. Usko kulkee mukana kaikkialla minne meneekin.

Vierailija
15/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kristitty, mutta en kyllä yhtään tajua näitä vaino-juttuja. Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa Jumalaan, saa harjoittaa uskontoa ja käydä kirkossa. Kirkolla on vahva asema Suomessa jopa yhteiskunnallisena vaikuttajana. Suomessa järjestetään paljon hegellisiä tapahtumia, jotka vetää väkeä kuin pipoa. Ketään ei täällä tapeta, ajeta maanpakoon tai pakoteta olemaan uskomatta ja harjoittamatta uskontoaan.

Maailmassa sen sijaan on valtioita, joissa todellakin saattaa päästä hengestään jos on julkisesti kristitty. En jaksa käsittää, mistä ihmeestä suomalaiset uskovat viitsivät valittaa! Todellista vainoa ei juuri kukaan nykypäivän kristitty Suomessa ole joutunut edes läheltä katsomaan. Ja ne kristityt, jotka ovat muualla maailmassa nähneet sitä ihan oikeaa vainoa, eivät näissä suorastaan ylellisissä olosuhteissamme viitsi tosiaan mistään vainoista valittaa!

Lopettakaa nyt valittaminen ja olkaa onnellisia siitä, että saatte elää maassa, jossa teitäei kukaan uskontonne takia vainoa! Minä ainakin olen!

Vierailija
16/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tää ilmiö on yllättävän samankaltainen kuin näiden suomalaisten sorrettujen hereromiesraukkojen kanssa, jotka jaksavat nettipalstoilla uhriutua ja kiillottaa marttyyrin kruunujaan :D On se niin rankkaa edustaa valtauskontoa tai -suuntautumista! Koskahan nää tyypit keksii muuten yhdistää nämä asiat, ja ruveta pelkäämään sitä, että kaikista suomalaisista käännytetään väkisin ateisti-homoja? Ev.lut-hetero-pridea vaan puuhaamaan, vink vink :D

Vierailija
17/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoja on aina ollut ja tulee loppuun asti olemaankin. Suomessa tilanne on ollut melko helppo viime vuosikymmeninä tai -satoina. Tilanne varmasti tulee pahenemaan.

t. uskova kristitty

Vierailija
18/18 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 08:00"]

Kyllä. Olen huomannut tämän myös. Ja olen huomannut, että erityisesti Hesarin toimittajat kunnostautuvat tämän tästä uskovien kiusaamisessa.

[/quote]

Osaisitko antaa konkreettisia esimerkkejä siitä, mikä on Hesarin toimittajien osalta uskovien kiusaamista? Vaikea uskoa, että noin ison lehden toimittajien annettaisiin ketään oikeasti kiusata. Miten se kiusaaminen ilmenee? Onko se sitä, että ollaan eri mieltä kuin uskovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän