Kokemuksia eri talopaketeista kaipailisin!
Haluaisimme rakentaa puutalon ja 1,5 kerroksisen. Kaikki apu tulisi tarpeeseen.
Kommentit (13)
Vierailija:
sisämaalaukset, tapetoinnit, paneloinnit, sisäkatot, saunan lauteineen, parketin asennuksen, ovien ja ovenkahvojen sekä lukkojen asennuksen, sokkelin rappauksen&maalauksen, listojen laiton jne.)
Talossamme oli esittely ja mukana mm. osuuspankin edustaja, joka arvioi talomme tämänhetkiseksi arvoksi n.300-320.000e
t. se tyytyväinen Kannustalolainen
Vastailinkin tonne Asuminen jne-palstalle jonkun kysymykseen.. nimim. Nellie
Talotehtaan toiminta oli hyvää, jotain virheitä sattui, mutta korjasivat jupisematta tai korvasivat meidän tekemät korjaukset (pakkaskelillä oli pakko paikata puuttuvaa villoitusta HETI)
Precut-toimitus helppo toteuttaa valmiiksi itsekin. Vaivaton tapa rakentaa, kun suuri osa tavarasta tuodaan tontille valmiiksi mietittyinä. Aikaa kuluisi hurjasti tarjousten kysymisessä ja tavaran roudaamisessa.
Rakennusaikana meillä oli yksi lapsi, 1v ja sitten loppuvaiheessa olin raskaana. Ehdittiin asua pari kk, kun toinen lapsi syntyi
T: Nellie
Talo tulee melkein valmiiksi ulkopuolelta, kattotiilet asennetaan itse ja muurari tulee sit muuraamaan tiiliverhouksen. Sisäosat mies tekee itse! :)
Arvio koko hommasta tontteineen on 150 000e :)
sisämaalaukset, tapetoinnit, paneloinnit, sisäkatot, saunan lauteineen, parketin asennuksen, ovien ja ovenkahvojen sekä lukkojen asennuksen, sokkelin rappauksen&maalauksen, listojen laiton jne.)