TV7 - katsotteko?
Voiko tota tosissaan ottaa? Katsooko joku tuota ihan vakavasti ja tosissaan, ihan käsittämätöntä julistusta.
Kommentit (13)
Toi mies on niin pelottava. Ja tolla naisellakin on varmasti pää pimahtamispisteessä ihan hetkenä minä hyvänsä.
EI VITTU ne kerjää rahaa tossa ohjelman lopussa! :o Tilinumerot ja viitenumerot ruudussa, soittamalla voi lahjoittaa 10 euroa.
Joskus katottiin kun tultiin baarista yöllä ja sattui telkkari päälle. Törkeen hauskaa kännissä.
Meillä kanava on blokattuna niin telkkarissa kuin digiboksissakin. Meillä ei hihhuleita katsota.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:48"]
EI VITTU ne kerjää rahaa tossa ohjelman lopussa! :o Tilinumerot ja viitenumerot ruudussa, soittamalla voi lahjoittaa 10 euroa.
[/quote]
Ihan samaa meininkiä meillä kuin Ameriikoissa, mutta vain pienemmässä mittakaavassa.
Kyllä sitä kaikkein sekopäisimmät katsoo. Ne samat jotka linkittää tänne jotain petripaavola-blogeja. Mulla on yks fb-kaveri, joka useinkin laittaa päivitykseksi, että "katsottiin lasten kanssa ihanaa ohjelmaa tv-7:lta". On muutenkin vähän sellainen yksinkertainen, niinkuin nuo hihhulit yleensä on (en tarkoita tavallisia perususkiksia).
Olen katsonut paljonkin ja tiedostan, että osa ohjelmista on ihan täyttä sitä itteensä. Mutta joukkoon mahtuu sellaisia helmiä, kuten esim. Joyce Meyerin ohjelmat ja monet muutostarinat, että niistä saa uskoa ja toivoa.
En katso. En usko että uskitsetkaan sitä katsoo.