Olen homo ja ylpeä siitä :)
En siis hintti, ihan miehekäs ja elän miehekkään miehen kanssa. Olen onnellinen kaikesta mitä on elämä antanut!
Hauskaa viikonloppua kaikille AV-mammoille ja
PS. oon riippuvainen tästä palstasta :'D
T. Mies 21v
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:19"]
Pakko kertoa teille tähän,
Töissä lähestyi yksi asiakas (naispuolinen hieman kaljapöhnässään) kysyen ensin omaa ikääni. Vastasin, että mitä veikkaat? (Monesti ihmiset veikkaavat 18-35 vuoteen työroolin takia) niin nainen sanoi, että ei väliä mutta kun olet tosi hyvännäköinen.
Valahdin tosi punaiseksi ja toki se oli kiva palaute mutta aika ahdistava. Siihen ei osaa niin reagoida nykyisin. Olen kyllä seurustellut naisten kanssa teininä paljon. Hauskaa miten ihminen unohtaa kanssakäymisen ajan saatossa... :)
AP
[/quote]
Luin tämän päässäni neitihomon äänellä.
[/quote]
Miksi luit??
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:02"]
Ok, myönnetään homous-sanan olisi voinut jättää aloituksesta pois. Korostin liikaa ehkä sitä mitä olen, no pointti on kumminkin että olen onnellinen.
Korostan miehekkyyttä siksi, että häpeän näitä Niko Saarinen ym vastaavia. Maailma on täysi homoseksuaaleja jotka seksuaalisuuttaan itsensä löytäessään muuttavat äänensä ja kaiken.
Eikö voi olla vain oma itsensä sellaisena mitä on?
- AP
[/quote]
Tiedätkö mitä? Tällainen homojen keskinäinen homofobia on todella ikävää luettavaa ja varmasti vielä ikävämpää koettavaa. Miksei naismainen homo saa olla oma itsensä? Miksi sinä tunnet häpeää jonkun toisen homoudesta?
Hakeudu eheytykseen!
Sairaus on hoidettavissa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:19"]
Pakko kertoa teille tähän,
Töissä lähestyi yksi asiakas (naispuolinen hieman kaljapöhnässään) kysyen ensin omaa ikääni. Vastasin, että mitä veikkaat? (Monesti ihmiset veikkaavat 18-35 vuoteen työroolin takia) niin nainen sanoi, että ei väliä mutta kun olet tosi hyvännäköinen.
Valahdin tosi punaiseksi ja toki se oli kiva palaute mutta aika ahdistava. Siihen ei osaa niin reagoida nykyisin. Olen kyllä seurustellut naisten kanssa teininä paljon. Hauskaa miten ihminen unohtaa kanssakäymisen ajan saatossa... :)
AP
[/quote]
Luin tämän päässäni neitihomon äänellä.