Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän särkyy

Vierailija
23.11.2013 |

Eilen mieheni ilmoitti, että minä ja lapseni voimme painua vittuun. Ei en'ää jaksa elää kanssamme (lapsellani on käytöshäiriä ja on todella riippuvainen minusta itselläni ollut vaikea väkivaltainen suhde lapsen isään). Kuulin miten minun pitäisi muuttaa kommuuniin entisen miehen luokse ja että miten minä kasvatan sairaan lapsen kun annan kaikessa periksi. Tämän jäljeen hän lähti nukkumaan kun ei mitään olisi tapahtunut. Minä itkin tuntikausia ja mietin millaisen hirviön kanssa elän. Kaikki jotenkin hajosi ja nyt on vain tyhjää. En oikein jaksaisi mitään. Tiedän, että miehellä on rankkaa töissä, mutta minäkin yritän kovasti kokoajan. Olen niin väsynyt ja pelkään että jos en lähde pois satutan itseäni enemmän, ihan kuin mua ei olisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3

Vierailija
2/3 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sattuu, mutta lopulta varmasti parempi ilman tuollaista miestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin idiootti miehestäni joka oli henkisesti väkivaltainen. Nyt olen oikeasti onnellinen. Kyllä se aikansa otti ja olisi hyvä jos sinulla olisi edes yksi ihminen tukena jolle voit purkaa pahimmat olosi. Edes puhelimen välityksellä ellei muuten. Älä pelkää olet rakas!