Lekmer.fi Onko jollain kokemuksia?
Kommentit (51)
Samoin. Hyvä kokemus, viime joululta
Erittäin hyvät kokemukset Lekmerin verkkokaupasta täälläkin! Tilasin juuri pomppulinnan ja toimitus oli tyyliin alle viikossa kotiin! http://leluistapuheenollen.drupalgardens.com/content/lekmerilt%C3%A4-pomppulinna-ja-pihaleluja
Mun mielestä palvelu ja toimitusajat ovat ylittäneet aina odotukset. Onko muuten kellään kokemusta noista kyseisistä pomppulinnoista? Ei olla vielä kokeiltu, kun täytyy odottaa että maa vielä vähän pehmenee...
Pari kertaa olen tilannut ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Tilaus tuli muutamassa päivässä perille. Maksoin tilatessa et Klarnasta en osaa sanoa mitään. Enkä ole joutunut palauttamaan et siitäkään en tiedä.
Omaa hajamielisyyttäni luulin heidän sössineen yhden maksun kanssa, laitoin sähköpostia ja sain hyvin nopeasti asiallisen ja palveluhaluisen vastauksen mutta olin jo ehtinyt huomata oman mokani :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:02"]
Pari kertaa olen tilannut ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Tilaus tuli muutamassa päivässä perille. Maksoin tilatessa et Klarnasta en osaa sanoa mitään. Enkä ole joutunut palauttamaan et siitäkään en tiedä.
Omaa hajamielisyyttäni luulin heidän sössineen yhden maksun kanssa, laitoin sähköpostia ja sain hyvin nopeasti asiallisen ja palveluhaluisen vastauksen mutta olin jo ehtinyt huomata oman mokani :)
[/quote]
Et varmaan tilannut tämän kesän aikana?
Huonoja kokemuksia, tilaukseni ei koskaan saapunut. Sain onneksi yhteyden asiakaspalveluun ja palauttavat rahat takaisin.
Hyvä kokemus, tilasin klarnan kautta tuotteen joka tuli perille. En muista missä ajassa, ei todella nopeasti mutta ei myöskään niin hitaasti että olisin ehtinyt huolestua (ehkä viikossa).
Nyt tilasin sieltä kerhotossut ja huomenna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi sivuston mukaan olla perillä. Toimitusajaksi ilmoitettiin 3-7 arkipäivää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"]Hyvä kokemus, tilasin klarnan kautta tuotteen joka tuli perille. En muista missä ajassa, ei todella nopeasti mutta ei myöskään niin hitaasti että olisin ehtinyt huolestua (ehkä viikossa).
Nyt tilasin sieltä kerhotossut ja huomenna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi sivuston mukaan olla perillä. Toimitusajaksi ilmoitettiin 3-7 arkipäivää.
[/quote]
Jatkan vielä että tosiaan viime perjantaina tilasin sekä lastenturvasta että lekmeriltä tuotteet, lastenturvasta tuote oli perillä maanantaina. Yleensä muiltakin verkkokaupoilta toimitukset ovat olleet paljon nopeampia mutta lekmer tais tulla jostain pidemmältä että sinänsä ihan luonnollista.
Kannattaa tutkia Facebookin seinäkirjootuksia. Itse tilaisin muualta... Ja en ymmärtä jos ihmiset saa paljon kalliimpia vääri tuotteita kotiin yrityksen virheestä ja oikea tuote on maksettu ja näkevät hirveän vaivan palauttamalla väärät...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:17"]
Huonoja kokemuksia, tilaukseni ei koskaan saapunut. Sain onneksi yhteyden asiakaspalveluun ja palauttavat rahat takaisin.
[/quote]
Mulla sama tilanne, mutta eipä ole vielä näkynyt palautettavia rahojakaan. No, 14 päivän jälkeenhän alkaa viivästyskorko juoksemaan.
Tilasin ison nallekarhun ja se saapui alle viikossa :)
erittäin huonot!!! Tilaus tuli kuukauden myöhemmin...
Mullakin on hyviä kokemuksia.Tosin jos joku on huonoa ni hirveesti tulee mainospostia sähköpostii,mut ne on helppo perua kunhan perehtyy siihen.
Mulla on huonoja kokemuksia. Palautus oli tavallista hankalampaa. Vaikka olen tarkka ihminen ja minkään muun nettikaupan kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia, onnistuin kämmäämään Lekmerin palautuksen. Mulle tuli karhulasku, vaikka olin palauttanut tuotteen aikaa sitten. Asia kyllä selvisi parilla yhteydenotolla, mutta ei ollut kiva, kun olinkin haluamattani yhtäkkiä Klarna-luoton ottaja... Tuote kyllä vaihdettiin ehjään eikä asian selvittyä ole tullut mitään jälkilaskuja, mitä pelkäsin. En ole sen koommin tilannut mitään Lekmeristä.
Hyviä kokemuksia lekmeristä. Tosin se pakkaaminen vähän ihmetyttää; hemmetin iso laatiko täynnä ilmatyynyjä, ja sitten se pieni, pehmeä tuote (vaate) siellä pohjimmaisena. :D
Huonoja kokemuksia! Tuotteet ollu huono kuntosia tai sitten ei ole toiminu niin kuin pitäny.. :/ ärsyttää!!
Vain hyviä! Kolme kertaa olen tilannut. nopea toimitus