Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lekmer.fi Onko jollain kokemuksia?

Vierailija
23.11.2013 |

Hyviä, huonoja?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä! Kolme kertaa olen tilannut. nopea toimitus

Vierailija
2/51 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Hyvä kokemus, viime joululta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät kokemukset Lekmerin verkkokaupasta täälläkin! Tilasin juuri pomppulinnan ja toimitus oli tyyliin alle viikossa kotiin! http://leluistapuheenollen.drupalgardens.com/content/lekmerilt%C3%A4-pomppulinna-ja-pihaleluja

Mun mielestä palvelu ja toimitusajat ovat ylittäneet aina odotukset. Onko muuten kellään kokemusta noista kyseisistä pomppulinnoista? Ei olla vielä kokeiltu, kun täytyy odottaa että maa vielä vähän pehmenee...

Vierailija
4/51 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus

Vierailija
5/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen tilannut ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Tilaus tuli muutamassa päivässä perille. Maksoin tilatessa et Klarnasta en osaa sanoa mitään. Enkä ole joutunut palauttamaan et siitäkään en tiedä.

Omaa hajamielisyyttäni luulin heidän sössineen yhden maksun kanssa, laitoin sähköpostia ja sain hyvin nopeasti asiallisen ja palveluhaluisen vastauksen mutta olin jo ehtinyt huomata oman mokani :)

Vierailija
7/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:02"]

Pari kertaa olen tilannut ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Tilaus tuli muutamassa päivässä perille. Maksoin tilatessa et Klarnasta en osaa sanoa mitään. Enkä ole joutunut palauttamaan et siitäkään en tiedä.

Omaa hajamielisyyttäni luulin heidän sössineen yhden maksun kanssa, laitoin sähköpostia ja sain hyvin nopeasti asiallisen ja palveluhaluisen vastauksen mutta olin jo ehtinyt huomata oman mokani :)

[/quote]

Et varmaan tilannut tämän kesän aikana?

Vierailija
8/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leek meer eli leikkikää enemmän! 

Vierailija
9/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia, tilaukseni ei koskaan saapunut. Sain onneksi yhteyden asiakaspalveluun ja palauttavat rahat takaisin.

Vierailija
10/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 en vaan viime syksynä. T: 18

Vierailija
11/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus, tilasin klarnan kautta tuotteen joka tuli perille. En muista missä ajassa, ei todella nopeasti mutta ei myöskään niin hitaasti että olisin ehtinyt huolestua (ehkä viikossa).

Nyt tilasin sieltä kerhotossut ja huomenna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi sivuston mukaan olla perillä. Toimitusajaksi ilmoitettiin 3-7 arkipäivää.

Vierailija
12/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:23"]Hyvä kokemus, tilasin klarnan kautta tuotteen joka tuli perille. En muista missä ajassa, ei todella nopeasti mutta ei myöskään niin hitaasti että olisin ehtinyt huolestua (ehkä viikossa).

Nyt tilasin sieltä kerhotossut ja huomenna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi sivuston mukaan olla perillä. Toimitusajaksi ilmoitettiin 3-7 arkipäivää.
[/quote]

Jatkan vielä että tosiaan viime perjantaina tilasin sekä lastenturvasta että lekmeriltä tuotteet, lastenturvasta tuote oli perillä maanantaina. Yleensä muiltakin verkkokaupoilta toimitukset ovat olleet paljon nopeampia mutta lekmer tais tulla jostain pidemmältä että sinänsä ihan luonnollista.

Vierailija
13/51 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia Facebookin seinäkirjootuksia. Itse tilaisin muualta... Ja en ymmärtä jos ihmiset saa paljon kalliimpia vääri tuotteita kotiin yrityksen virheestä ja oikea tuote on maksettu ja näkevät hirveän vaivan palauttamalla väärät...

Vierailija
14/51 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:17"]

Huonoja kokemuksia, tilaukseni ei koskaan saapunut. Sain onneksi yhteyden asiakaspalveluun ja palauttavat rahat takaisin.

[/quote]
Mulla sama tilanne, mutta eipä ole vielä näkynyt palautettavia rahojakaan. No, 14 päivän jälkeenhän alkaa viivästyskorko juoksemaan.

Vierailija
15/51 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ison nallekarhun ja se saapui alle viikossa :)

Vierailija
16/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin huonot!!! Tilaus tuli kuukauden myöhemmin... 

Vierailija
17/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hyviä kokemuksia.Tosin jos joku on huonoa ni hirveesti tulee mainospostia sähköpostii,mut ne on helppo perua kunhan perehtyy siihen.

Vierailija
18/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huonoja kokemuksia. Palautus oli tavallista hankalampaa. Vaikka olen tarkka ihminen ja minkään muun nettikaupan kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia, onnistuin kämmäämään Lekmerin palautuksen. Mulle tuli karhulasku, vaikka olin palauttanut tuotteen aikaa sitten. Asia kyllä selvisi parilla yhteydenotolla, mutta ei ollut kiva, kun olinkin haluamattani yhtäkkiä Klarna-luoton ottaja... Tuote kyllä vaihdettiin ehjään eikä asian selvittyä ole tullut mitään jälkilaskuja, mitä pelkäsin. En ole sen koommin tilannut mitään Lekmeristä.

Vierailija
19/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia lekmeristä. Tosin se pakkaaminen vähän ihmetyttää; hemmetin iso laatiko täynnä ilmatyynyjä, ja sitten se pieni, pehmeä tuote (vaate) siellä pohjimmaisena. :D

Vierailija
20/51 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia! Tuotteet ollu huono kuntosia tai sitten ei ole toiminu niin kuin pitäny.. :/ ärsyttää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi