Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäidit-ohjelmassa järkytti

Vierailija
22.11.2013 |

se, että nuorten vanhemmat olivat järjestään vaatineet aborttia. Demikin kertoi äitinsä sanoneen että pakottaisi aborttiin jos vain pystyisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa! Itse ottaisin todella suurena loukkauksena, jos joku edes kehtaisikaan ehdottaa lapsen alkuni tappamista! 

Vierailija
2/10 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]

jos kyseessä on typerä nuori äömmä joka ei osaa huolehtia itsestäänkään niin eikö se ole PELASTUS se abortti? miettikää huumeiden käyttäjää?

kyllä te vaan te mammat ootte välillä niin helevetin tyhmiä ja tekopyhiä tämmösissä asioissa:DD

[/quote]

No ei ollut huumeiden käyttäjä esimerkiksi tämä Demi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella törkeää

Vierailija
4/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin ja se oikeesti sattuu.

Vierailija
5/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotias on aika lapsi yleensä vielä ja se lapsen varsinainen hoito kaatuu hänen äitinsä niskaan. Todella harva on valmis äidiksi tuon ikäisenä, vaikka he itse niin kuvittelisivat.

Itse en tiedä mitä tekisin, vanhin lapseni kohta 16 v. ja toivon todellakin, että hän tekee ekan lapsensä vasta yli 20 vuotiaana.

Vierailija
6/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tyttöni teini-ikäiseinä kertoisi olevansa paksuna, niin varmana kysyisin, että onhan harkinnut aborttia.

Vierailija
7/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo viidennellä kuulla kun isäni ehdotti aborttia. Olin niin järkyttynyt, etten tainnut tajuta sanoa, ettei se ole edes mahdollista.

Vierailija
8/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä on typerä nuori äömmä joka ei osaa huolehtia itsestäänkään niin eikö se ole PELASTUS se abortti? miettikää huumeiden käyttäjää?

kyllä te vaan te mammat ootte välillä niin helevetin tyhmiä ja tekopyhiä tämmösissä asioissa:DD

Vierailija
9/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle tytölle antaisin kyllä mahdollisuuden valita. Jos haluaa lapsen pitää, mielelläni auttaisin hoidossa niin, että tyttö saa kunnolla koulut käytyä.

Vierailija
10/10 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]

[/quote]

Vaikka viestisissäsi ehkä saattaisi olla järkevääkin sisältöä, jää se tuon käsittämättömän mauttoman haukkumisen takia näkemättä...