Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Rossossa

Vierailija
22.11.2013 |

Ruoka oli erimomaista. Kala juuri sopivan kypsäksi paistettu, muusi täyteläistä ja sileää, kasvikset höyrytetty ihanan rapeiksi. Noin hyvää ruokaa en ole saanut mistään ns. paremman väen ravintolasta pitkiin aikoihin. Menen toistekin Rossoon.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep! Pikaruokaa ei slowfoodia! Hyvä muistutus kuitenkin siitä että joka hetkestä pitää nauttia ja olla onnellinen. Jos joku saa sen rossossa niin good for you. Kiva olisi nähdä kun saisitte hyvää ruokaa. Varmasti saisitte orgasmin. 

Vierailija
42/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse yllätyin viimeeksi positiivisesti, kun otin alkupalaksi lämpimän valkosipulileivän. nam!

tosin ikäviäkin kokemuksia on, mm. pastasta tulee AINA huono olo vaikka kotona niin ei käy, pitsat ovat reunoilta palaneita, ruoka viipyy & viipyy vaikka olisi ainoa aiakas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 14:10"]

jep jep! Pikaruokaa ei slowfoodia! Hyvä muistutus kuitenkin siitä että joka hetkestä pitää nauttia ja olla onnellinen. Jos joku saa sen rossossa niin good for you. Kiva olisi nähdä kun saisitte hyvää ruokaa. Varmasti saisitte orgasmin. 

[/quote]

Tuossa on ajatusta. Sitä kai yritän sanoakin, että luottakaa itseenne ja tuntemuksiinne. Jos joku asia on hyvä teille ja pidätte siitä, älkää välittäkö muiden mielipiteistä. Ei tarvitse kulkea trendien perässä ja yrittää olla jotain muuta kuin on. Vanha kansa oli tässä asiassa viisaampi kuin me tietoyhteiskunnan kasvatit. Jos pidät ruuasta Rossossa, mene sinne. Jos pidät ruuasta jossain muussa paikassa, mene sinne. Jos saat jotain hyvää jossain, uskalla sanoa se. Vapaudu. ap

Vierailija
44/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään niistä rosson salaattipöydän puolijäisistä pakastepussi hernemaissipaprika sekotteista ja siitä kaaliraasteesta.

Vierailija
45/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kans syönyt rossossa ihan hyvää ruokaa. se on sellaista "rosso-ruokaa", hyvä verraus oli tuo mäkkäri. halpaa se ei kuitenkaan ole.

Vierailija
46/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapeita höyryvihanneksia???

Vierailija
47/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossoon pettyy, koska sinne menee hyvin odotuksin, ruoka on ok raasteineen mutta kallista. Pettyy, kun ei muistanut kuinka pettyi edelliselläkin kerralla.

Sama juttu Pizza Raxin kanssa.

Vierailija
48/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kä'ytiin pari kuukautta sitten city-käytävän Rossossa.
Tilattiin pizzat jota odotettiin tunti ja kun ruoka vihdoin saapui oli se täysin mautonta, pizza ei maistunut yhtään miltään. Toista kertaa ei ihan heti mennä.

Vierailija
49/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans pettynyt tuossa denniksessä. Muutaman kerran olen käynyt. Elää kait vanhan maineen voimin. Taso taitaa olla aika samanlaista näissä ketjutyyppisissä ravintoloissa. Ehkä niistä ei pitäisi odottaa liikoja? 

Vierailija
50/50 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on saanut siikaa, nyt syksyn 2013 listoilla on vain lohta, mutta joskus voi olla jotain paikkakuntakohtaisia juttuja. 

Minä olen saanut Rossossa joskus hyvää, joskus en. Joskus olen käynyt paljon kehutuissa yksityisissä ja pettynyt, koska ruoka on ollut ihan ok ketjuruokalatasoa, mutta ei mitään sen erikoisempaa. Muutama yksityinen on muuttunut huonompaan suuntaan viime aikoina. Puhun nyt täältä keskemmältä suomea, missä liikun eri paikkakunnilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän