Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, pidättekö oma-aloitteisesti yhteyttä naispuolisiin ystäviinne? Vai oletatteko että se on naisen tehtävä?

Vierailija
22.09.2020 |

Tai onko kotona kielletty yhteydenpito naispuolisiin ystäviin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vakih*roon yhteyttä omilla ehdoillani, silloin kun p*nettaa.

Vierailija
2/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä, jos toinenkin pitää yhteyttä minuun. Jos minä joudun aina olemaan yhteydenottaja, jossain vaiheessa ystävyys hiipuu. Pätee myös miespuolisiin ystäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naispuolisia ystäviä.

Vierailija
4/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yhteyttä, jos toinenkin pitää yhteyttä minuun. Jos minä joudun aina olemaan yhteydenottaja, jossain vaiheessa ystävyys hiipuu. Pätee myös miespuolisiin ystäviin.

Yleensä naiset ovat niitä, jotka osaavat pitää yhteyttä. Miehet ei niinkään. 

Vierailija
5/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä egoon liittyvä kysymys? Miehet kokevat olevansa naista yläpuolella, ja olettavat naispuolisten  olevan se "roikkuva" osapuoli, myös ystävyyssuhteissa.

Vierailija
6/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus vahvasti sellainen, että miespuoliset frendit ottavat vähemmän yhteyttä kuin muut sukupuolet. Sama pätee myös veljiini. Joku sukupuolettunut juttu se on.

Vierailija
7/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naispuoliset ystäväni ovat parisuhteissa, itse en taas tällä hetkellä ole ja vaikka aikaisemmin laitoin sähköpostia oma-aloitteisesti, niin nyt en oikein tiedä, että onko se enää ok. Kaipaan kyllä näitä naisia ja keskusteluja heidän kanssaan.

Vierailija
8/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Mutta yleensä ne kaverisuhteet hiipuu. En jaksa aina olla se yhteyttä ottava osapuoli, niin en sitten pidemmän päälle kehtaa naista enää häiritä olemassaolollani ja tylsyydelläni

Vierailija
9/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa yhteyttä minuun.

Vierailija
10/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä egoon liittyvä kysymys? Miehet kokevat olevansa naista yläpuolella, ja olettavat naispuolisten  olevan se "roikkuva" osapuoli, myös ystävyyssuhteissa.

Minulla ainakin päinvastoin. Koen olevani naisten alapuolella, koska en ole naisia naurattava laatikkoleukainen lentäjäkirurgi. Niin en sitten halua häiritä naisia tylsyydelläni ja tavallisella elämälläni

Vierailija
11/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisikohan koko ongelma vain sinun kuvitelmaasi?

Minkäänlaista empiiristä lähdettä ei ole edes sille väitteelle, että miehet "pitäisivät yhteyttä" vähemmän kuin naiset, saati sellaisen väitetyn ilmiön psykologisille syille.

Mutta ketjun tarkoitushan olikin vain päästä haukkumaan miehiä. Vaikka hatusta vedetyillä syillä, jos ei muita löydy.

Vierailija
12/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliset ystäväni ovat nimenomaan niitä ystäviäni. Eivät jotain vakkareita, eikä heihin ole minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta, eikä heilläkään minuun. Voin pitää heihin aivan samalla tavalla yhteyttä kuin miespuolisiin ystäviinikin.

Vierailija
13/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haaremia niin en pidä yhteyksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän