Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soo soo ei saa! Suomalaisten pikkulasten hurja kiipeilyvideo leviää netissä

Vierailija
22.11.2013 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko nuo jossain vanhassa kyläkoulussa? Unelmakoti lapselle, kun on noin "sisustettu"!

Vierailija
2/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:02"]

Asuuko nuo jossain vanhassa kyläkoulussa? Unelmakoti lapselle, kun on noin "sisustettu"!

[/quote]

Mä joskus luin tuosta perheestä jonkun lehtijutun ja asuvat tosiaan jossain vanhassa kyläkoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana video! Varmaan tuon 1-vuotiaan alapuolella oli joku, kun roikkui siellä katonrajassa, uskoisin.

Mutta muuten tosi kiva, tunnistan lyhtypylvääseen kiipeämiset omasta lapsuudesta! Samoin tamppaustelineissä roikuttiin kyllä miten päin vaan, ja pyykkinaruissa. Ai niin, kalliohyppelytkin.. 

Vierailija
4/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin taitavia lapsia. Silmään pisti aivan ihana kolmikerroksinen sänky.

Vierailija
5/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan videoijat itse mainostamassa pirttiviljelmänsä satoa riippumassa ja pomppimassa... Saaneet käytöksestä "stipendejä"  LOL

Vierailija
6/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta videossa oli ihmeellisintä se niiden koti. Mukavasti tilaa temppuilla.

Kiipeilemiset ei nyt niin ihmeellisiä olleet, meillä on täällä omassa kotonakin muutama "apina".

Vierailija
7/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytti aivan normaalilta. Jokainen lapsi osaa kiivetä kun saa rauhassa harjoitella. Meillä ei ole kiipeilyä ikinä estetty.

Vierailija
8/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää perhe ollut Vauvassa/Kaksplussassa/Meidänperheessä? 

Vierailija
9/9 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ollu joskus jossain lehdessä. Jäi se niiden kolmikerros-kerrossänky mieleen. :) Suloisia lapsia. Mä voin myöntää ettei mun esikoinen (4v) kiipeile läheskään yhtä taitavasti kun noi, ei siksi ettei kotona saisi kiipeillä vaan siksi että niitä mahdollisuuksia ei juuri ole. Joku yksinäinen köysi roikkuu pihapuusta ja renkkumarenkaat on, joihin kiinnostus on tasan 0 lapsella. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi