Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko ostaa Guessin laukkua?

Vierailija
22.11.2013 |

Kun kaikki täällä haukkuu niiden käyttäjiä. Minusta ne on tosi nättejä ja nyt kun olisi varaa niin haluaisin ostaa itselleni sellaisen, mutta en halua että kaikki nauraa mulle kaupungilla :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulle kukaan naura. ei nää palstaperunat missään julkisilla paikoilla liiku.

osta pois!

et kai oikeesti välitä, mitä muut ihmiset on käsilaukusta mieltä? :)

Vierailija
2/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nauraa kenellä ei ole varaa Guessiin ja ne kenellä on varaa parempiin.

Joten osta pois! Älä välitä mitä muut ajattelevat, tärkeintä on että itse tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pois, kateelliset vain haukkuu ne kellä ei ole varaa.

Vierailija
4/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tietysti olla välittämättä mutta en haluais joutua pilkan kohteeksikaan. Mutta miksi näitä laukkuja myytäisiin Stockmannilla tms. jos ne on roskalaukkuja? Tosi nättejä monet minun mielestä ja tuskin olen ainoa joka niitä ihailee/ostaa.

ap

Vierailija
5/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Guessia enkä todellakaan pelkää, että mulle nauretaan niiden takia. Moni laukku maksaa lähes 200 euroa, ne jotka nauraa ovat todennäköisesti köyhempiä ja  jotka käyttävät henkkamaukan tjms. laukkua ja taas oikeasti rikkaat eivät edes kiinnitä huomiota sun laukkuusi ellei se ole heidän mielestään kiva.

Vierailija
6/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olin tulossa sanomaan kuin edelliset.Eli tottakai ostat, jos itse pidät siitä. Mäkin muuten ostin.Kirpparilta 10llä tytölle.Mistä mä tiedän onko se aito vai ei?Hinta tietty kertois että tuskin, eikä kai sillä niin väliä, onko aito vai ei, tuolle lapselle näytä olevan.itseä kyllä kiinnostaisi, että teinko löydön vai en.Laukku on hopean värinen, vuori sellaista pantterikuosia, logossa lukee G by guess.

Vierailija
7/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että guessia kopioidaan. vai kopioidaanko?

Vierailija
8/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aikaisemman kommentin G by Guess on muutenkin Guessin "alasarja" jossa hinnat on halvempia kuin Guessilla tavallisesti. Jos itse ihastuisin johonkin Guessin laukkuun niin ostaisin. Parempi niin että ostaa sellaisen mistä itse tykkää kuin sellaisen mikä on "hyväksyttävämpi" mutta josta ei itse tykkää, siinähän ne rahat vasta meneekin hukkaan :) Itse tykkään Guessin laukuista enemmän kuin jostain monogrammi vuittoneista vaikken kumpaakaan omista.

Vierailija
9/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun makuun, mutta tietenkin ostat jos tykkäät!

Vierailija
10/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi Guessi ja lähinnä olen kehuja vaan saanut nätistä laukusta. Joitain tosin tuntuu vaan harmittavan, että itsellä ei ole varaa ja siksi haukutaan. Mä kyllä ostan siiä mistä itse tykkään ja jos jotain ei miellytä en kyllä tippaakaan välitä.

Vierailija
11/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:57"]

en usko, että guessia kopioidaan. vai kopioidaanko?

[/quote]Kyllä kopioidaan

Vierailija
12/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostat. 

Vierailija
13/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei. Mulla on yksi nahkainen sellainen, se tosin on poikkeuksellisen hillityn värinen ja sellainen peruslaukku kyseiseltä merkiltä, ei kuvioita pinnassa tms. eikä siitä edes heti huomaa merkkiäkään. Mutta useinhan ne on niitä koristeellisempia, tämä oli jotain tiettyä collectionia ja on eri näköinen verrattuna niihin. On ne koristeellisetkin ihan ok, mutta en mä itselleni välttämättä ostaisi, koska suosin semmoisia tosi ajattomia vähän kaikessa. Ei muuten voisi vähempää kiinnostaa jonkun vieraan naisen mielipide mun olkalaukuista, eikä niin hirmuisesti kenenkään tutunkaan, kunhan vaan itse tykkään siitä mitä olallani kannan. :)

Vierailija
14/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa muitten mielipiteet?

Itse ostan vaikka Hummerin autokseni jos siltä tuntuu ja siitä saa olla ihan sitä mieltä kun sattuu tuntumaan.

Jotain merkkilaukkua ei kukaan huomaakaan.

Vierailija
15/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Guesseja kukaan naura, oikeasti. Ne ovat hyvälaatuisia ja valikoimaa malleissa ja väreissä on paljon. Stockalla juuri katselin sellaisia klassisempia ja tykkäsin, että ovat tyylikkäitä. Ne ovat siellä muiden merkkilaukkujen joukossa.

Omasta Guess-laukustani olen saanut vain kehuja.

Vierailija
16/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan, jos tykkäät. Ne mitä mä oon nähny, on ollu mun mielestä ihan hirveitä. Ja yleensä myös kantajansa on ollut sellaisissa vaatteissa, että itse en pystyisi käyttämään edes naamiaisissa. Mutta makuasioitahan nämä on.

Olettaisin että Stockmannilla niitä on myynnissä lähinnä venäläisiä asiakkaita varten, siellä kun on naisilla tapana somistautua vähän eri tavalla.

Vierailija
17/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana pieni vaalea Guessin laukku pitkällä hihnalla. Käytän sitä kesäisin ja on tosi kiva. tietenkin ostat, jos itse siitä pidät. 

Vierailija
19/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Guessin lakerilaukku (päiväkäyttöön, tilava) mitä en käytä - ovh 169€, saat satasella ap! En löytänyt mallia Guessin sivuilta enää.

Vierailija
20/23 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:32"]Mulla on Guessia enkä todellakaan pelkää, että mulle nauretaan niiden takia. Moni laukku maksaa lähes 200 euroa, ne jotka nauraa ovat todennäköisesti köyhempiä ja  jotka käyttävät henkkamaukan tjms. laukkua ja taas oikeasti rikkaat eivät edes kiinnitä huomiota sun laukkuusi ellei se ole heidän mielestään kiva.

[/quote]

Miten rikkaus korreloi sen kanssa, kiinnittääkö ihminen huomiota toisten laukkuihin? Minusta Guessit on pääosin kauheita - paria näkemääni kesälaukkua lukuunottamatta - ja todellakin kiinnitän toisten laukkuihin huomiota niin hyvässä kuin pahassa :) niin ja en maksaisi satasia tekonahkalaukusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme