Kiira Korpi on ahdistunut omasta kauneudestaan
Kiira Korpi oli esiintynyt Inhimillinen tekijä- ohjelmassa, kuinka hänen kaunis ulkonäkönsä koitui hänelle taakaksi.
Siis ihan oikeasti!? Onko Kiira Korpi jonkun mielestä hyvän näköinen? Ja olen ihan tosissani!
Alla olevasta linkistä voi lukea, kuinka Kiira voivottelee sitä, että valmentajakin käänsi puheet häneen kauneuteensa. Aika ylimielinen, katsoisi peiliin. Kiira on aivan tavallisen ja valjun suomalaisen näköinen. Kierosilmäinenkin vielä.
Mutta ainakin hyvä omatunto on, kun harva itseään noin vuolaasti kauniiksi puhelee ja että oikein on taakka olla noin "kaunis" :D
Ja ei, en ole kateellinen.
Olen ruma ja tiedän sen. Eikä se ole mulle mikään ongelman. Olen tällaiseksi syntynyt ja that's it. En sitä surkuttele isoon ääneen kaikille.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
On se toinen Suomalainen luistelianainen,vielä nätimpi,kuin Kiira Korpi.En muista nimeä.
Laura Lepistö.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi leikata miestukka, lakata meikkaamasta ja hankkia isot, mustat telkkarilasit silmille. Vaatekaappiin ruutupaitoja, henkselihousuja ja isoja bleisereitä.
Kuulemma naimisiin meneminen ja lasten hankkiminen riittää. Lisäksi 10 vuotta ja 10 kiloa ylipainoa tulos on taattu.
Ikääntyessä tuokin ongelma häviää itsestään.
Korpi oli kärjessä melkein joka ainoassa listauksessa aktiiviurallaan, kun maailman kauneimpia urheilijoita listattiin. Joten on aivan yhdentekevää, jos joku katkera av mamma saa jotain kiksejä häntä haukkuessaan, kiistaton tosiasia kun on, että rumaa te ette saa hänestä.
Mulla tulee siitä mieleen ihan luuranko. Sen ja luurangon naama vierekkäin ja on kuin kaksi marjaa!
Aika tosiaan korjaa omansa, kauneinkin nainen rupsahtaa iän myötä.
Ymmärsin, että häntä ahdisti se, kun sponsorirahaa tuli ovista ja ikkunoista tämän kauneuden vuoksi ja muut luistelijat joutuivat tekemään hartiavoimin töitä, että saivat edes jotakin. Eli ahdisti, kun tiesi, ettei ollut kummoinenkaan luistelija mutta odotukset ja julkisuus olivat kuin supertähdellä.
No joo. Perustavallinen anorektikko, ei todellakaan mikään kaunotar, mutta ei nyt ihan rumakaan. En katsoisi perään jos en tuntisi (tai en katso silti jos satun tunnistamaan).
mies
Tässä maassa kauneus ahdistaa kyllä ihan ketä vaan, kun porukka on just niin kateellisia ku tälläki palstalla. Rumien pottunokkien luvattu maa suorastaan
Sitten on se kolikon toinen puoli, ihmiset jotka ei saa ikinä mitään huomiota ja lähes mahdotonta saada mitään seuraa tai kumppania. Sekin voi ahdistaa ja masentaa eikä ole niin mukavaa. Toki olen mies joten meille tuo tilanne on normi, olisi se meistäkin ihan mukavaa jos edes kerran eläessä joku huomaisi tai lähestyisi. Niin tai näin, kaikilla meillä on omat ongelmamme.
Luonnonkaunis. Vielä vähän pikkutyttömäinen. Kiire pääsi kauppakorkeeseen mutta opiskelu ei kiinnosta. Ai ai.
Faktahan on se, että Kiira on todellinen kaunotar! En tiedä mitkä laput Ap:llä on silmien edessä.
Olen itse tavallinen nainen ja myönnän tämän.
Ihan söpö tyttönen, mutta ei nyt mistään kaiken muun alleen peittävästä kauneudesta voida puhua. Ja kunhan tuo suunsa avaa, niin voi kauheaa...
Hieno urheilija ja moitteeton käytös, ollut ainakin. Nyt meni yli tuo, että pitää oikein valittaa, kun kauniiksi kehutaan. Onhan IS:n kaikki mahdolliset uutisiin päässeet typykätkin "tyrmääviä", joten en nyt noin ylireagoisi. Keskittyisi olennaiseen, ja miettisi mitä puhuu. Ei kuulosta fiksulta, eli noinko pintapuolinen tuokin sitten on? Noh, onhan poikaystäväkin malli, eli onhan sitä ulkonäköä katseltu puolin jos toisin tuon parin ollessa kyseessä. Kaksinaismoralismia.
Minun mielestäni Suomen kaunein nainen on laulaja Jenni Vartiainen. Eipä ole Jenni ikinä kehunut itseään kauniiksi missään haastatteluissa tms. (Ja tähän mammat kommentoi: "ei tietenkään kehu itseään koska ei ole mitään kehuttavaa, ruma hirveä ämmä...blaa blaa").
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että häntä ahdisti se, kun sponsorirahaa tuli ovista ja ikkunoista tämän kauneuden vuoksi ja muut luistelijat joutuivat tekemään hartiavoimin töitä, että saivat edes jotakin. Eli ahdisti, kun tiesi, ettei ollut kummoinenkaan luistelija mutta odotukset ja julkisuus olivat kuin supertähdellä.
Oli Korpi hyvä luistelija, mikä ihmeen vimma teillä on haukkua häntä. 5 x Suomen mestari ja 3x Em mitalisti. Jotkut urheiljat ovat sponsoreille parempia, pätee myös miesten kohdalla, se on bisnestä ei hyväntekeväisyyttä, Beckham hyvä esimerkki miesurheilijasta jota sponsorit ja yritykset rakasti.
Av palstalla kaikki naiset on rumia, monien lempipuhaa haukkua kauniita naisia. Joku 100 sivuinen ketjukin täällä on ollut jossa haukuttiin kaikki Hollywood näyttelijät, nin miehet kuin naiset, kaikki rumia läskejä tai muuta vastaavaa.
Jos jollekulle on annettu maallista hyvää kukkuramitoin, pitää siitä suomalaisena tietysti vähän häpeillä ja mielellään vähätellä.
Samaan aikaan hän juuri ulkonäöllään tahkoaa rahaa, mainetta, vaikuttaa ihmisiin yms.
Joo, tiedän, että hänen ansionsa ovat urheilijana huippuluokkaa. Mutta saavatko rumat urheilijat uransa jälkeen hyviä mainos- ym. diilejä? Jos eivät siis heittäydy pelleiksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekulle on annettu maallista hyvää kukkuramitoin, pitää siitä suomalaisena tietysti vähän häpeillä ja mielellään vähätellä.
Samaan aikaan hän juuri ulkonäöllään tahkoaa rahaa, mainetta, vaikuttaa ihmisiin yms.
Joo, tiedän, että hänen ansionsa ovat urheilijana huippuluokkaa. Mutta saavatko rumat urheilijat uransa jälkeen hyviä mainos- ym. diilejä? Jos eivät siis heittäydy pelleiksi?
Voi saada, jos on persoona ja karismaa. Joku Juti esim, ny rillataan eli 200kg ei nyt mikään komistus. Tai sitten voi päästä eduskuntaan, kuten Sari Multala, riippuu ihan ihmisestä.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/kiira-korven-poikaystava-tyoskentelee…
No eipä myöskään tällainen mies taida olla ihan peruspirkon heiniä.
Ja ajattele miten paljon hän on joutunut sen kauneutensa vuoksi kärsimään jsa miten vähän hän on siitä huomiota ja tunnustusta saanut.
Huomatkaa siis kaikki nyt hänen kautensa....öh,tarkoitan siis tietysti;kauneutensa....
Eikö hän olekin kaunis,eikö hän olekin suorastaan ihastuttava,eikö hän olekin aivan häikäisevä kaunotar loistossaan...
Onhan se aivan silkkaa kateutta jos ei riemurinnoin yhdy täällä tähän hänen ylistykseensä..