Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korpi on ahdistunut omasta kauneudestaan

Vierailija
22.11.2013 |

Kiira Korpi oli esiintynyt Inhimillinen tekijä- ohjelmassa, kuinka hänen kaunis ulkonäkönsä koitui hänelle taakaksi.

Siis ihan oikeasti!? Onko Kiira Korpi jonkun mielestä hyvän näköinen? Ja olen ihan tosissani!

Alla olevasta linkistä voi lukea, kuinka Kiira voivottelee sitä, että valmentajakin käänsi puheet häneen kauneuteensa. Aika ylimielinen, katsoisi peiliin. Kiira on aivan tavallisen ja valjun suomalaisen näköinen. Kierosilmäinenkin vielä.

Mutta ainakin hyvä omatunto on, kun harva itseään noin vuolaasti kauniiksi puhelee ja että oikein on taakka olla noin "kaunis" :D

Ja ei, en ole kateellinen.

Olen ruma ja tiedän sen. Eikä se ole mulle mikään ongelman. Olen tällaiseksi syntynyt ja that's it. En sitä surkuttele isoon ääneen kaikille.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013112217752074_vi.shtml

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 06:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:42"]

Tuntuu, että joidenkin ihmisten kauneuskäsityksiä ja näkökykyä sumentavat sähköiset viestimet ja vaikkapa valokuvasta ihmisten katsominen. Eivät löydä normaalia kauniimmista ihmisistä kuin vikoja, kun heidät näkee vaikka telkussa tai jossain nettisivulla. Aletaan tiiraamaan millin tarkkuudella nenän ja korvien muotoja tai muuta älytöntä. Ja kyllä, ihmiskasvoille ym. on yleismaailmalliset "kriteerit", joita pidetään kauniina kaikkialla maailmassa. Ehkä kannattaisi laittaa siihen Kiiran kuvan viereen joku suomalainen perunanaama, niin tajuaisi että ehkäpä hän onkin ns. kaunis, vaikkei itse hänen piirteistään pitäisikään.

[/quote]

Viime viikolla oli juuri Iltalehden verkkosivuilla juttu siitä hengenpelastajaksi opiskelleesta "turhasta" julkkiksesta, joka ollut Eremenkon salarakas ja järjestää Miss Helsinki-kisoja ja tätä naista keltainen lehdistö tituuleeraa ajoittain kaunottareksi. Siinä kuvassa oli melko luonnolllisena, mutta kuitenkin jotain oli laitettu ja kun vertaa tässä ketjussa linkitettyyn Kiiran naturel-kuvaan......niin kuka sitten oikein Kiiran haukkujien mielestä on kaunis? Vai onko kaunista edes olemassa?

[/quote]

tässä vielä linkki:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021118029744_vi.shtml

Vierailija
122/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan Kiira Korpi ole erityisen kaunis. Ihan nätti on, mutta ei minun makuuni kaunotar. Ihmeellistä, miten jotkut suhtautuvat noin aggressiivisesti niihin, joilla ei ole sama maku. Minusta jumalaisen kauniita naisia ovat esim. Jennifer Lopez ja Shakira. Ihanaa, että koemme kauneuden niin eri tavoin! Hassua että jotkut uskovat, että on vain heidän makunsa mukaista, absoluuttista kauneutta ja ne, jotka eivät sitä huomaa, ovat kateellisia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä outoa valitusta Kiiralta! En voi kuvitella että kukaan nyt niin kaunis olisi että siitä tulisi taakka. Taisi vaan itse haluat puhua omasta ulkonäöstään ohjelmassa ja korostaa omaa kauneuttaan. 

Vierailija
124/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira meikkaa tyylikkäästi ja pukeutuu asiallisesti. Ei huorahtavasti. Kiira on viattoman kaunis.

Vierailija
125/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:40"]Kiira meikkaa tyylikkäästi ja pukeutuu asiallisesti. Ei huorahtavasti. Kiira on viattoman kaunis.

[/quote]

Jep, se tekee siitä vaan kiihottavamman. Ylimieliset, itsevarman oloiset huorahtavat ämmät on tylsiä. Kiira on sellainen että sitä olis mahtava nussia suuhun ja antaa vähän jälkkäripatukkaa perseeseen!

Vierailija
126/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vanhana Kiira menetti neitsyytensä?

Vierailija
127/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:07"]

Olen kaunis ja koen sen usein ongelmana. Naiset vihaa ja miehet käy kuumana. Varatut työkaverit, naapurit ym. tutut käyttäytyy kuin pikkupojat. Ehdotteluita satelee. Pitäisikö rumentaa ja lihottaa itseään että tulisi vakavasti otettavaksi!!

[/quote]

Joo, koetas sitä.

Vierailija
128/202 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Korpi antanut lausuntoa siitä että pitääkö se peppuseksistä? Tuolla perseellä, sinne voisin nussia kolmesti päivässä.

Vierailija
129/202 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Kiirasta sellaisia kuvia, jotka eivät liity millään tavoin urheiluun, niin täytyy kyllä todeta, että hänessä myös mallin ainesta. Elikkä ´´kamera suorastaan rakastaa Kiiran kauniita kasvoja.´´ Kiiralla on jokin taian omainen muuntautumis kyky, elikkä aina ei edes välttämättä heti tunnista, että sehän onkin ´´meidän Kiira.´´ Mikäli muistan oikein, niin olenpas tainnut nähdä tuon kyseisen kaunottaren joissain mainoksissa. Kiiran ´´sisäinen kauneus on taas hyvin lämmin ja aito.´´  Itse toivon kaikkea hyvää Kiiralle !

Vierailija
130/202 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Kiirasta sellaisia kuvia, jotka eivät liity millään tavoin urheiluun, niin täytyy kyllä todeta, että hänessä myös mallin ainesta. Elikkä ´´kamera suorastaan rakastaa Kiiran kauniita kasvoja.´´ Kiiralla on jokin taian omainen muuntautumis kyky, elikkä aina ei edes välttämättä heti tunnista, että sehän onkin ´´meidän Kiira.´´ Mikäli muistan oikein, niin olenpas tainnut nähdä tuon kyseisen kaunottaren joissain mainoksissa. Kiiran ´´sisäinen kauneus on taas hyvin lämmin ja aito.´´  Itse toivon kaikkea hyvää Kiiralle !

Vierailija
131/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa, että tuon ohjelman perusteella tämä on topikki, josta syntyy sivutolkulla tekstiä. Katsoin ohjelman eilen, enkä edes huomannut tätä kohtaa siinä, paljon muuta huomattavasti mielenkiintoisempaa asiaa kyllä.

Miten ihmiset ovatkin näin pinnallisia ja pahantahtoisia? Oikein lietsovat omaakin pahaa oloaan sillä, vaikka ovat nauttivinaan, kun saavat mollata muita.

Vierailija
132/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni mielipidettä kiirasta. Sanoi olevan ihan nätti, vähän hailea, särmikkyys puuttuu. Kuulema liian täydellinen, tietynlainen rosoisuus puuttuu. Ei siis noilla sanoilla sanonut, mutta jotenkin näin kai tarkoitti. Mies ei ole suomalainen ja tykkää kyllä blondeista noin muuten.

Vierailija
133/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sulle kertoi todellisen mielipiteensä, olen mies ja minä en omia ajatuksia Kiirasta kehtaa ainakaan kertoa kenellekään

Vierailija
134/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies jatkaa, ei se Kiira otsikon mukaisesti puhunut. Satuin katsomaan ohjelmaa

Vierailija
135/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hiton kaunis.

t. Mies, 30v

Vierailija
136/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:30"]

Sama mies jatkaa, ei se Kiira otsikon mukaisesti puhunut. Satuin katsomaan ohjelmaa

[/quote]

Näinpä juuri, mutta siitä, mitä hän todellisuudessa sanoi, ei olisi saanut kirvoitettua kaikkia näitä negatiivisia ja katkeria kommentteja.

Vierailija
137/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, todella kaunis nainen. Hyvä vartalo ja fiksun oloinen.

Vierailija
138/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:29"]

Varmaan sulle kertoi todellisen mielipiteensä, olen mies ja minä en omia ajatuksia Kiirasta kehtaa ainakaan kertoa kenellekään

[/quote]

No meillä on tapana puhua näista ihan avoimesti. Olen bi ja meille on ihan arkipäivää puhua naisista.

- se mieheltään kysynyt

Vierailija
139/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asiasta että, Kiira Korpi on peppu- eli anaaliseksin ystävä, ei ole koskaan kirjoitettu mediassa. Rumakin nainen voi rakastaa peppuseksiä.

Vierailija
140/202 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt mikä siinä Kiirassa on, kun niin monen mielestä on niin uskomattoman kaunis. Kroppa on uskomaton, kyllä, mutta kasvot lähinnä ihan kivat. Ohuet huulet ja outo suu. Moni muu nainen miellyttää silmääni enemmän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi