Kiira Korpi on ahdistunut omasta kauneudestaan
Kiira Korpi oli esiintynyt Inhimillinen tekijä- ohjelmassa, kuinka hänen kaunis ulkonäkönsä koitui hänelle taakaksi.
Siis ihan oikeasti!? Onko Kiira Korpi jonkun mielestä hyvän näköinen? Ja olen ihan tosissani!
Alla olevasta linkistä voi lukea, kuinka Kiira voivottelee sitä, että valmentajakin käänsi puheet häneen kauneuteensa. Aika ylimielinen, katsoisi peiliin. Kiira on aivan tavallisen ja valjun suomalaisen näköinen. Kierosilmäinenkin vielä.
Mutta ainakin hyvä omatunto on, kun harva itseään noin vuolaasti kauniiksi puhelee ja että oikein on taakka olla noin "kaunis" :D
Ja ei, en ole kateellinen.
Olen ruma ja tiedän sen. Eikä se ole mulle mikään ongelman. Olen tällaiseksi syntynyt ja that's it. En sitä surkuttele isoon ääneen kaikille.
Kommentit (202)
114, Tarkoitin että puhuminen ja ajattelu on eri asia
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:20"]
Kiira Korpi oli esiintynyt Inhimillinen tekijä- ohjelmassa, kuinka hänen kaunis ulkonäkönsä koitui hänelle taakaksi.
Siis ihan oikeasti!? Onko Kiira Korpi jonkun mielestä hyvän näköinen? Ja olen ihan tosissani!
Alla olevasta linkistä voi lukea, kuinka Kiira voivottelee sitä, että valmentajakin käänsi puheet häneen kauneuteensa. Aika ylimielinen, katsoisi peiliin. Kiira on aivan tavallisen ja valjun suomalaisen näköinen. Kierosilmäinenkin vielä.
Mutta ainakin hyvä omatunto on, kun harva itseään noin vuolaasti kauniiksi puhelee ja että oikein on taakka olla noin "kaunis" :D
Ja ei, en ole kateellinen.
Olen ruma ja tiedän sen. Eikä se ole mulle mikään ongelman. Olen tällaiseksi syntynyt ja that's it. En sitä surkuttele isoon ääneen kaikille.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013112217752074_vi.shtml
[/quote] Ei kuvissa niin kamalan kaunis, mutta ehkä olemus LUONNOSSA on sellainen, että vie jalat alta!
Olen nähnyt Kiiran täysin ilman meikkiä. Ja en varmaan ikinä tule vastaavassa tilanteessa kauniimpaa naista. En heti tunnistanut ja valitettavasti taisin vähän tuijottaa että mikäs missi tuo on. Asiayhteys oli niin outo että meni hetki ennenkuin tajusin kuka ko kaunotar on.
Olen kaunis ja koen sen usein ongelmana. Naiset vihaa ja miehet käy kuumana. Varatut työkaverit, naapurit ym. tutut käyttäytyy kuin pikkupojat. Ehdotteluita satelee. Pitäisikö rumentaa ja lihottaa itseään että tulisi vakavasti otettavaksi!!
Muistan kun muutamia vuosia sitten Kiira oli lehdissä sen takia kun sanoi että hänestä on täysin OK tehdä rahaa ulkonäöllään (siis kun oli jokaikisessä mainoksessa, meikit ja maidot ja juustot ja jugurtit ja mitä vielä). Eikä siinä siis mitään väärää olekkaan. Mutta en ymmärrä että nyt sitten valittaa, kun hänen ulkonäköönsä kiinnitetään niin paljon huomiota! Itsehän hän on tuon linjan valinnut, että promoaa itseään ja uraansa erityisesti ulkonäöllään, niin kai siihen ihmiset sitten kiinnittävät huomiota. On muitakin kauniita urheilijoita, esim. juuri Laura, mutta en ole häntä nähnyt lehdissä voivottelemassa milloin mitäkin reaktiota ulkonäköönsä.
Löysin nyt äkkiseltään netistä vain tämän lyhyen jutun, mutta näitä oli kyllä useampia lausuntoja Kiiralta: http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Kiira+Korpi+Ulkon%C3%A4k%C3%B6+kannattaa+k%C3%A4ytt%C3%A4%C3%A4+hy%C3%B6dyksi/1135252305160
Muistan kun kerran Kreikassa vieraillessani katsoin taitoluistelua tv:stä. Kreikkalainen miesselostaja aivan häkeltyi Kiiran nähdessään ja vain hoki "kuinka kaunis, oi kuinka kaunis!".
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 07:08"]
^ Jaa, minusta lähestulkoon huuleton nainen ei ole ainakaan oman kauneusihanteeni mukainen.
[/quote]
Taitaa se aika kaunis nainen olla, jos pienet huulet on merkittävin ongelma ulkonäössä. ;)
Huuleton nainen?
Ihan normaalit huulet Kiiralla minun mielestäni on. Ja näyttää hyvältä ilman meikkiäkin.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/oletus/560/1305558440478?ts=828
Ihan kirkkaimmalle huipulle hänestä ei taida luistelijana enää olla, joten kannattaa takoa rahaa edes ulkonäöllä, esim. juuri mainossopimuksilla. Nuoruudenhehkeyskään ei kestä loputtomasti.
Mutta tavallaan ymmärrän, että ei ole kiva, jos hyvät urheilusuoritukset jäävät ulkonäön varjoon. Kuitenkin hän on vuosia harjoitellut, ulkonäkö on tullut synnyinlahjana.
Ohjelmasta sain sen käsityksen, että aiemmin häntä ahdisti tuo lehdistön kauneuteen keskittyminen, mutta nykyisin on sitä mieltä, että siitä pitää olla ylpeä. Se on ihan totta, koska kauneus rapistuu iän myötä ja on vain fiksua tajuta nauttia siitä niin kauan kuin sitä on eikä tuhlata aikaa asiasta stressaamiseen.
Hei 103. minusta Laura Lepisto on eksoottisella tavalla paljon kauniimpi kuin Kiira Korpi. Lisäksi Lepistöllä oli hyvät kilpailuhermot, Korven suorituksen aikana keskityin usein pitämään tukkimiehen kirjanpitoa kaatumisista ja muista virheistä. Liian paljon on ollut Korvella noita mokauksia tiukissa paikoissa.
Mutta koska Korven isä on vaikutusvaltainen, on mokauksista vaiettu mediassa.
Veikkaampa ettei yksikään Kiiran arvostelijoista saisi sanaa suustaan jos joutuisivat Kiiran kanssa nokatusten. Ja olisihan se konna nahdä että minkänäköisiä nämä arvostelijat itse ovat? Rivien välistä on erittäin helppo lukea että näillä arvostelijoilla on jotain hemmetin suuria vaikeuksia elämässään.
Itse ymmärrän Kiiraa. Vaikka et olisi meikannut ja pukeutunut hyvin niin saa miesten huomion. Yritä siinä tehdä töitä kun miesten päässä pyörii aivan jotkin muut asiat. Miehet kohtelee kuin tyhmää blondia. Kaupan kassalla töissä olessa pyydettiin treffeille. Osa miehistä alkaa kaveriksi vain päästäkseen sänkyyn. Osa naista kokee taas että olen uhka heille ja vien heidän miehensä.
Ei kukaan normaali halua näyttää epäsiistiltä, vaikka olisi minkä näköinen geeniensä puolesta.
On se toinen Suomalainen luistelianainen,vielä nätimpi,kuin Kiira Korpi.En muista nimeä.
" Voi voi ko minnuu iha ahistaa tää miu kauneus, mut ko sen kans' on vaa pitänt' ellää mut' ko tietäsittä ei se helppoo oo'olt miullakaa sen kans"....
Nauretttavinta mahdollista itsetehostusta ja läpinäkyvintä oman ulkonäkönsä julkisuudessa alleviivaamista itse asiassa tuo kaikki tuollainen diibadaaba vain on,eikä mitään muuta!
Omaa itseään täynnä on tuollaisia uli-uli juttuja esittävä ihminen .
Mutta ... kun se julkisuus on niin mannaa ja siihen on ehtinyt niin urallaan tottua eli jostainhan ne otsikot on saatava.
Jaa, minusta Kiira on todella kaunis.
Kannattaisi leikata miestukka, lakata meikkaamasta ja hankkia isot, mustat telkkarilasit silmille. Vaatekaappiin ruutupaitoja, henkselihousuja ja isoja bleisereitä.
Tuttava(mies) oli Kiiran kanssa aikoinaan samassa koulussa ja kertoi että Kiira oli ainakin niihin aikoihin vain yksi muiden joukossa, ei herättänyt erityisemmin huomiota mihinkään suuntaan. Minusta Kiira on tosi kuvauksellinen ja kaunis, mutta moni nuori nainen tuossa iässä on.
Masturboin Kiiran kuville ja videoille harva se ilta, NJAMS mitkä koivet!!!