Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvimmalla joulukalenterit? Siis onko eroja hinnoissa?

Vierailija
22.11.2013 |

Prisma, Cm, Halpa-Halli, Kärkkäinen..? Mistä löytyisi kivat kalenterit lapsille, hintaraja on 10e? Niin mietin vain että onko hintataso halvempi jossain kaupassa? ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa.

Vierailija
2/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista haluat? Meidän tenavien haluamat maksaa kaikki kahdenkympin kieppeillä. Suklaakalentereita saa halvallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisia lapset haluavat.. lupasin että saavat valita itse, mutta hintaraja on 10e, ei sen kalliimpia. Lego-kalentereita tietysti haluaisivat mieluiten, mutta ne ovat aivan liian kalliita. Viime joulun prinsessa-kalenterit olivat pettymys, oli tyhjiä luukkuja jne.. (ilmankos olivatkin niin huippuhalpoja, 5e/3kpl)... Onko Siwassa millaisia ja mihin hintaan? Huomenna menemme naapurikaupungissa käymään ja siellä on Siwa :)

ap

Vierailija
4/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwasta saa muumi suklaakalenterin hintaan 2,95.

Vierailija
5/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä maksasisin max. 5€ joulukalenterista. Ostettiin kuvakalenteri 3.95. Mummo toi vielä suklaakalenterin.

Vierailija
6/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se Siva nyt ainakaan halvin vaihtoehto on ellei ole just jotain tuollaista viallista tavaraa.

Vierailija
7/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsen pettymys on valtava, jos ei saa kalleinta mitä kaupasta löytyy. Kai itsekin valitset kivilinnan, etkä yksitasoista älväriä?

Vierailija
8/8 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä myös taistelin ton hinnan kanssa, 20 euroa on paljon, mutta toisaalta ei se sitten olekaan. Maailma on niin muuttunut, ei paperinen joulukalenteri koko perheelle ole enää mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän