Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, keille raskaaksi tuleminen ei ollutkaan helppoa, kuinka paljon oli merkitystä lapsen mahdollisella syntymäajankohdalla?

Vierailija
27.03.2023 |

11 kuukautta kohta yritystä takana, eikä ole tärpännyt (ensimmäistä raskauttakin yritimme parisen vuotta). Anonyymisti uskallan tunnustaa, että aiemmin olen ollut vähän sitä mieltä, että en välttämättä haluaisi joulukuista, mutta kun aikaa on kulunut, on mielenikin nyt muuttumassa. Vähän haluaisinkin udella muilta samaa läpikäyviltä tai läpikäyneiltä, että oliko teille kuinka tärkeää milloin vauva sitten syntyisi ja tauotitte välillä yrittämistä, vai eikö mahdollisella syntymäkuukaudella ollut mitään väliä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään merkitystä. Saatiin syyskuinen ja toukokuinen. Ite olen syntynyt joulukuussa, enkä ymmärrä yhtään tätä syntymäaikakikkailua, koska en ole siitä ikinä mitenkään kärsinyt.

Vierailija
2/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Aina voi lykätä kouluunmenoa vuodella jos loppuvuoden lapsi ei ole vielä koulukypsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä toivoo alkuvuoteen!

Mutta minkäs teet!

Parempi syksyllä kuin ei ollenkaan!

itse en siksi pitäisi taukoja!

Vierailija
4/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut joulukuista ja yritys oli jäämässä tauolle. Joulukuun tärppi olisi johtanut lapsen syntymiseen vuoden viimeisinä päivinä. Viimeisestä kierrosta ennen taukoa sitten napsahti marraskuun lapsi, ja kyllä mä olisin halunnut hänelle hiukan helpomman tien. On jo geeneiltään pienikokoinen, aika lapsenmielinen, myöhään kehittyvä ja nyt vielä loppuvuoden lapsi. Seuraavat ajoitettiin alkuvuoteen, max. kesään.

Vierailija
5/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan edes käynyt mielessä haikailla jotakin syntymäkuukautta. Se ainoastaan että toivoin etten ole viimeisilläni kesällä helteellä.

Vierailija
6/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ajatus toivoa alkuvuoteen? Itse aloimme yrittää lasta maaliskuussa ja toivoin heti tärppiä tietysti. Joulu vauva tuli eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
7/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään merkitystä. Saatiin syyskuinen ja toukokuinen. Ite olen syntynyt joulukuussa, enkä ymmärrä yhtään tätä syntymäaikakikkailua, koska en ole siitä ikinä mitenkään kärsinyt.

Suosittelen

Syntymäkuukausi vaikuttaa merkittävästi elämässä menestymiseen

kohdassa 10:50 mm. menestyneiden urheilijoiden syntymäpäiviä

.

Kuitenkin en pitäisi taukoja!!!

Parempi saada lapsi!

Vierailija
8/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ajatus toivoa alkuvuoteen? Itse aloimme yrittää lasta maaliskuussa ja toivoin heti tärppiä tietysti. Joulu vauva tuli eikä mitään ongelmaa.

tämä

Suosittelen

Vierailija
9/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi halunnut joulukuista ja yritys oli jäämässä tauolle. Joulukuun tärppi olisi johtanut lapsen syntymiseen vuoden viimeisinä päivinä. Viimeisestä kierrosta ennen taukoa sitten napsahti marraskuun lapsi, ja kyllä mä olisin halunnut hänelle hiukan helpomman tien. On jo geeneiltään pienikokoinen, aika lapsenmielinen, myöhään kehittyvä ja nyt vielä loppuvuoden lapsi. Seuraavat ajoitettiin alkuvuoteen, max. kesään.

Nyt oli epäselvästi muotoiltu, eli huhtikuussa tärpännyt olisi syntynyt joulukuun lopulla.

Vierailija
10/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään väliä silloin kun aloitettiin esikoista yrittämään, eikä ollut mitään väliä kun vihdoin, kahdeksan vuotta myöhemmin saatiin elävä vauva syliin.

Vierailija
11/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä kunhan saatiin vauva. Hyvin tuo marraskuinen porskuttaa ja koulussa pärjännyt. Ei eroa alkuvuoden luokkalaisista.

Vierailija
12/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei ollut mulle missään vaiheessa mitään väliä, ei edes ennen yrityksen aloittamista. Lapset on tammi-, maalis ja syyskuussa syntyneitä. Ja oikein hyvä on noin.

Vierailija
13/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin lastenhankintapuuhiin vasta reilusti yli kolmekymppisenä ja tiesin hyvin, että lapsia ei niin vaan tehdä, niin tuo syntymäaika asia tuntui melko lapselliselta ja yhdentekevältä. Että oikeastiko aikuiset ihmiset miettivät sellaisia? Nyt on tulossa marraskuussa esikoinen, kauan sitä saikin odottaa, ja se kuukausi on ihan ok.

Ymmärrän jos on todella nuori ja aikaa on moneen lapseen yllin kyllin tai muuten tietää raskautuvansa helposti niin miksei sitten kikkailisi. Onhan eri asia sekin että vältteleekö esimerkiksi vain joulukuuta vai koko loppuvuotta, koska alkuvuoden lapset pärjää paremmin koulussa.

Vierailija
14/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä kunhan saatiin vauva. Hyvin tuo marraskuinen porskuttaa ja koulussa pärjännyt. Ei eroa alkuvuoden luokkalaisista.

No kuitenkin rakempaa on - vaikka teidän pärjäisi hyvin!

Vierailija
15/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis joka postasi nuo videot sain kaikki 3 lasta loppuvuodesta 10-12 kuukausina...

Minkäs teet

Vierailija
16/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tullut missään vaiheessa mieleen syntymäajankohta. En ole edes tajunnut, että ihmiset tuollaisia miettivät. Mekin tehtiin ekaa lasta pari vuotta, seuraavaa vuosi, ja kolmen nuorimman kohdalla tärppäsi heti. Lapset ovat syntyneet keväällä ja kesällä.

Vierailija
17/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus on syntynyt joulukuussa. Mikä ei varsinaisesti haittaa, koska asumme Britanniassa, ja täällähän syyskuussa syntyneet on luokan vanhimpia ja elokuussa syntyneet nuorimpia.

Niin, ja esikoisemme on syntynyt elokuussa, kuten itsekin olen.

Vierailija
18/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen

.

Kuitenkin en pitäisi taukoja!!!

Parempi saada lapsi!

Mitä väliä. Ei tuosta lapsesta huippu-urheilijaa pidäkään tulla ja päätä riittää hyvinkin opiskella.

Pärjää oikein hyvin ja vauvana oli liikunnallisesti nopea vaikka loppuvuoden lapsi. Luokassa ei eroa alkuvuoden oppilaisiin. Mieskin on loppuvuoden vauva eikä kyllä näy menestymisessä.

Vierailija
19/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan edes käynyt mielessä haikailla jotakin syntymäkuukautta. Se ainoastaan että toivoin etten ole viimeisilläni kesällä helteellä.

Minä 9lin ja en vaihtais kyseistä muksua mihinkään, vaikka se kesä olikin todella tukala!

Vierailija
20/28 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen tammikuun alun premium-lapsi.