Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"no mut mä oon muutenkin tämmönen hullu, heh"

Vierailija
22.11.2013 |

Voin lonkalta heittää ainakin viisi naista työpaikaltani, jotka puhuu itestään otsikon kaltaisesti.

"oonkohan tulossa kipeeks..siis muualta ku päästäni, sehän on kroonista hah haa haa"

"mä tein taas sitä tätä ja tota, mut oonki aina ollu tämmöne  hullu hah haa haa"

"miks taas tänään ei mikään suju, mut ihme, et tämmöseltä hullulta ylipäätänsä mikään sujuu hah haa haa"

Jne.

Pliis. Nämä on neli-viisikymppisiä tavallisia naisia. Nooh, kaikkia kyllä yhdistää hieman räväkähkö tyyli eli huulipunaa työpaikalla ja voi olla jopa pinkkivivahteistakin.

Alkuun kun tulin töihin kuvittelin, että okei, kiva kun on rempseitä kahjoja. Petyin. Nämä on niin nöhveröitä ja vapaa-ajalla kans.

Eli mikä on tämä keski-ikäisten naisten ilmiö pitää itseään erityisen hulluna, villinä ja sekopäisenä, kun mitään konkreettista edellytystä tähän ei ole?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vain puhua eri kieltä? Jos nämä ihmiset ovat pitkään olleet tekemisissä toistensa kanssa ja ovat löytäneet yhteisten kokemusten (siellä voi olla taustalla vaikka mitä, avioeroja, omia ja läheisten vakavia sairauksia ja kuolemia, omia burn outeja jne) oman sisäpiirihuumorinsa eikä se aukea sinulle (vielä?). Se voi olla selviytyjien rankkaa huumoria joka voi vaikuttaa mauttomalta, hölmöltä, epäkorrektiltakin mutta olla silti tärkeä osa heidän yhteyttään.

Kannattaa ehkä miettiä tilannetta myös toisen kannalta, neli-viiskymppisille elämä on hyvinkin erilaista ja kokemusmaailma ihan toisenlainen kuin 20 v. aikaisemmin. Ja työminä voi erota todellisesta olemuksesta kuin yö päivästä.

Vierailija
22/22 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa.

Aika usein nämä "ahahaa mä oon niiiin kreisiiii" -tyypit ovat oikeasti tosi tavallisia. Tuo on ehkä tapa rakentaa itsestään sellaista rentoa ja hauskaa tyyppiä.

Toinen ajatus joka tuosta herää on ärtymys siitä, että nuo ihmiset ovat luultavasti autuaan tietämättömiä oikeasta hulluudesta, siksi "hulluus" on heille sellainen kaukainen hassu juttu josta voi vitsailla. "Hehehe, pitäs varmaan mennä johonkin pöpilään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla