Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hoikkia, joiden mielestä maailmassa on hirveästi ruokaa/herkkuja kiinnostavampaa sisältöä?

Vierailija
22.09.2020 |

Luin Hesarin artikkelin, jossa vaaditaan hiukan karrikoiden valtiota apuun kieltämään epäterveellisten ruokien myyntiä. Ymmärrän, että ruoka on koukuttava asia mutta en voi olla miettimättä sitä, kuinka paljon ihmisillä on aikaa käyttää syömistensä miettimiseen. Minulla on aika kiireinen arki, jossa syöminen on enimmäkseen vain tankkaamista. Eli kylmän rationaalinen valinta sen suhteen, mikä on ateria on nopeasti syötävissä ja samalla kutakuinkin terveellinen.
Jos taas on vapaapäivä, mielenkiintoinen lukeminen/leffa/tekeminen saa unohtamaan pöydällä olevan karkkikulhon ja pakastimessa olevat herkut.
Sosiaaliset ruokailut ovat jo eri asia ja nautin hyvästä ruoasta. Silti hyvän seuran vierellä kalpenee paraskin ruoka-annos jälkiruokineen.

Muita, joilla samanlainen (ja ilmeisesti nykypäivänä outo) asennoituminen ruokaan?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse tekee , tietää mitä ateria sisältää. Tein tässä suolaisen piirakan johon tuli mm voita, kermaa, juustoa mittavat määrät vieraille. Söivät hyvällä ruokahalulla. Itse en koskenut moiseen tuhtiin kaloripommiin. Ja se piirakka näytti viattomalta ja terveelliseltä.

Vaikutat sympaattiselta emännältä, joka pääsee moniin tuttujensa hautajaisiin.

Vierailija
82/83 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse tekee , tietää mitä ateria sisältää. Tein tässä suolaisen piirakan johon tuli mm voita, kermaa, juustoa mittavat määrät vieraille. Söivät hyvällä ruokahalulla. Itse en koskenut moiseen tuhtiin kaloripommiin. Ja se piirakka näytti viattomalta ja terveelliseltä.

Vaikutat sympaattiselta emännältä, joka pääsee moniin tuttujensa hautajaisiin.

Mulle tuli mieleen, että Venäjän valtiolla voisi olla töitä noin ehtoisalle emännälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pack Animal kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on polttoainetta. Ota tämä mentaliteetti, niin et enää syö paskaa.

Et syöttäisi kilparavihevosellesi Snickers patukoita, koska se ei olisi hyvää polttoainetta tekemää siitä eläimestä voittajaa. Joten miksi et pidä itseäsi samassa arvossa?

Tämä. Mä otan kaupasta muutaman kilon kananrintaa, perunoita, kaalia, porkkanoita, munia, voita ja puuroa.

Koiralle haen eläintenruokakaupasta parasta nappulaa, koska meillä syö kaikki kunnon ruokaa. Koira saa myös kananrintaa.

Muutama kilo kananrintaa riittää ainakin viikoksi, mutta jos kerralla ostaa niin tarkoittaa varmaan, että se menee muutamassa päivässä. Toivottavasti koira on iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi