Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Mies miettii' mies lähtee baanalle

Vierailija
21.11.2013 |

Tunnelma on jännittyneempi ja seksuaalisempi kuin kertaakaan yli kuuteen vuoteen. Päivällä tuli jo koulukaverien kanssa vähän baareiltua ja nyt meno jatkuu vähän vakavemmin. Kokemattomuuteni paljastui ronskeja juttuja kuunnellessa ja toiset vitsailivat seuran hommaamisesta minulle.

Saapa nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Odotukset eivät ole hirveän korkealla mutta mahdollisuus edes johonkin on sitten varmaan sitä suurempi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on "vakavammin". 

Vierailija
2/7 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis enää mieti ja painuu vaan baanalle, hyvä, pidä hauskaa...

Seuraavaan kertaan saattaa taas mennä sen kuus vuotta... Mut jos sit vielä olet koulussa, niin voe voe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä on kyse?  Briiffatkaa mulle.

Vierailija
4/7 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyttö on tieni-ikäisenä ollut ystävällinen tälle miehelle ja hän ei pääse siitä yli, koska se on ollut ainoa kontakti vastakkaiseen sukupuoleen. Romanttinen peräkammarin poika...

Vierailija
5/7 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hauskaa iltaa!

Vierailija
6/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen mulkkuvastauksia taas ilman mitään oikeutusta mutta yksi positiivinenkin. No mitään ei sitten taas tapahtunut. Keskustelin ja istuin kyllä erään itseäni kiinnostavan naisen kanssa mutta hän hävisi sitten yhdessä vaiheessa jonnekin yöhön. Muuten oli lähinnä varattua osastoa. Sain kyllä muuten yllättäviä kehuja (miehiltä) mutta nämä eivät realisoituneet miksikään materiaaliseksi hyödyksi, paitsi ilmaisiksi drinkeiksi, joista olin kyllä kiitollinen.

Kuuntelin aika paljon Faith Hillia tuossa ennen lähtöä. Koska ilta päättyi taas tällä lailla, illan teemabiisi on ehdottomasti "Cry" eikä "Breathe". Molemmat olen itsekin esittänyt karaokessa.

Vierailija
7/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotuksesi taisivat olla liian korkealla? Baariin kannattaa lähteä rennolla asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi