Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih, poikani tokaisi tänään tosi rajunnäköiselle, parrakkaalle isolle Harley Davidson -kuskille

Vierailija
20.07.2006 |

että " Lälläripyörä lähti!!!"

Miestäkin nauratti, päästi oikein kumean röhönaurun, mulla muuttui kuva noista motoristeista joita kaikkia luulen gangstereiksi ;)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selässä oli sellainen 150-kiloinen partasuu. Kovasti näytti " mopomiestä" naurattavan pojan kommentti :)

Vierailija
2/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motoristi oli siinä pöyränsä vieressä. Poika huudahti meille,että " Kato,tolla sedällä on samanlainen prätkä kun mulla"

Motoristia alkoi naurattamaan. Eiköhän se oikeasti menisi toisin päin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

motoristeja prätkähiiriksi. Herätti kyl hilpeyttä näissä " hiirissä" ;)

Vierailija
4/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on ihan hellanduudelis kivoi pehmolelui kavereina, ja on niin mageeta kun saa brassailla niillä niinku kaikille et hei kamoon, mä tunnen niitä prätkäjengiläisii ja ne on ihan kivoi ja pehmoi ja södei niinku.

et ei ne niinku kovin kauheest sitä paritusta, ihmiskauppaa, huumeita, palkkamurhia, asekauppaa, kilpailijoiden murhia tms hommaile...

Vierailija
5/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä käväisin espoossa hakemassa eräästä k-kaupasta lapsille jäätelöt. Kaupassa oli 2 kassaa käytössä joista toisen jono oli pitkälle puoleev väliin kauppaa ja toisessa ei ollut kuin 2 asiakas porukkaa maksamassa vanha pari ja heidän perässään kaksi prätkäjengiläistä lasten kanssa. Toisen kärryllisen ruokaa kuskasivat suoraan kassan läpi ja toisen maksoivat. Kaikki kassaa myöden katselivat muualle. Itse menin miesten taakse jonoon koska ajattelin a) jäätelöistä ei ole mitään jälkellä toisen jonon jälkeen ja B) tuskin ne heput mua siihen kassalle lastensa kanssa liiskaa. Kummallakin hepulla pelkät nahkaliivit päällä ja niiden ala vilkkuivat aika vakuuttavan näköiset aseet. Pelottava kokemus, täytyy myöntää.

Vierailija
6/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne sen verran sekopäitä täällä.

Vierailija
7/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistakaa nyt sitte kuitenkin, että on motoristeja ja on Motoristeja. Esimerkiksi Bombersien pippalot ei ole lasten katseltavaa. Porukkaa hakataan, kännissä ajellaan ja aseitakin tilaisuuksissa usein nähdään. Ihme, että ei enempää ole näissä " motoristien" bileissä porukkaa kuollut.

Sitten on harrikkaporukoissa se laitapolku, joka ei ihan kilttejä miehiä (ja naisia) riveihinsä ota.

Harrikkaporukat eivät ota naisia riveihinsä, eivät ainaskaan nämä rikolliset, näin tiedoksi vaan.

Vierailija
8/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI!!!

Johan se on yleisessä tiedossa, että esim. kokoontumisajoissa ei koskaan ole tarvinut virkavaltaa tms. Näillä mieheillä ei ole tarvett pönkittää egoa samalla tavalla kuin kännipäissään äyhäävillä teineillä...

Käyppäs pikkasen useammin ulkona, jookos

Vierailija
9/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaveri oli huumorimiehiä, pääs poika istumaan " mopon" päällekin.

Vierailija
10/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla noin ruusuinen kuva kaikista motoristeistä niin muutappa tänne Lahteen,, lupaan että sunkin käsitys siitä muuttuu

Vierailija
11/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Hell' s Angelit ala pikkulasten polvilumpioita hajottaa. Mutta annas olla, jos sanoja olisi aikuinen. Saattaisi nyrkki puhua...

Vierailija
12/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää liivijätkät on ihan oikeita ammatti-/taparikollisia.

Vierailija
13/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuoden aikana en koskaan nähnyt mitään väkivaltaista näissä porukoissa.

Vierailija
14/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis mua ei paljon hetkauta mielipiteissäni jotkut muutamat revityt lööpit, jos olen itse elänyt siinä mukana ja nähnyt ihan vierestä mitä se oikeasti on.

Vierailija
15/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyksessä pikkainen aukko.

Vierailija
16/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat moottoripyöräharrastajat ovat tietysti asia erikseen, mutta noihin rikollisjärjestöihin täytyy vetää selvä ero.

Vierailija
17/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta, on Helvetin Enkeli. Ja varmasti ei ole ketään koskaan pahoinpidellyt.

Vierailija
18/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
19/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut päästä jengistä eroon, kun seurustelu loppui. Kesti vuosia, ennen kuin uskalsin elää pelkäämättä, että joku tulee oven taakse.

Vierailija
20/28 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos pikkumuksu menee sanomaan vastaavaa ammttirikolliselle niin se on nirri pois? Keskenään ne tappelee ja joskus jotain tilaustöitä. Ei mitään teinityylillä kaikki yhden päälle ku se sano mulle pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan