Onko tyhmaa vieda 3. vauvalle lahjaksi vaatteita? On varmaan jo kaikkea 2 ekan jaljelta mut olisiko kivaa saada jotain ihan omaa vai taysin turhaa ?
Kommentit (13)
jos kaksi vanhempaa lasta ovat samaa sukupuolta, niin voisi kuvitella, että vaatteita on aika lailla. Voisitko siis viedä mieluummin vaikkapa jonkun unilelun tai kivan vauvan satukirjan? Ok, onhan niitäkin perheessä jo entuudestaan, mutta ne ovat jotenkin henkilökohtaisempia kuin vaatteet, ainakin minusta.
Nojoo, minulla on vain 2 lasta, joten en osaa neuvoa omasta kokemuksesta ;=)
Kyllä jokainen uusi vauva saisi jokusen ihan uudenkin vaatteen omistaa. Minä olen halunnut jokaiselta lapselta jonkun asun säästää muistona, mukavahan se on, että se säästetty asu on vain ollut sillä kyseisellä lapsella, eikä toisten vanha.
Yleensähän ne vanhat vaatteet on jo aika kulahtaneita, kiva olla uudella lapsella jotain omaa ja uuttakin.
Joten ihan hyvin voi mun mielestäni viedä. Itse en olisi edes jaksanut katsella niitä samoja vaatteita vuodesta toiseen, vaikka vasta yhdellä lapsella ne aiemmin olleet. Enkä tosiaan ole mikään " vaatefriikki" enemmänkin kaikkea muuta...
Mua ainakin raivostutti, kun kaikki vaatteet joita lahjaksi saatiin olivat koko 68.
Siksi itse ostan aina lahjaksi kokoa 74 ja lasken, että missä kuussa silloin eletään. Esim. nyt ostin kaverin vauvalle (syntyi viime viikolla) söpöt farkut ja pitkähihaisen bodyn, kun on jo sitten kunnon talvi, kun baby on 74cm kokoinen.
Moni muuten arvostaa muuten myös, kun saa lahjaksi ihan vaippoja!!!!
ja minusta ollut ihana saada uusia vaatteita nuoremmallekin. Toiveissa on se kolmaskin vauva joskus ja ihan takuulla otan mielellani vastaan uusia vaatteita vaikka olisikin samaa sukupuolta kuin nuo kaksi ensimmaista.
Eilen just sanoin miehelle, että jos joku kysyy, mitä vauvalle vois tuoda, niin ei ainakaan vaatteita. Vaatteita on ainakin meillä niin älyttömästi, etten kaipaa enää lisää. Toivoisin ennemmin tuliaisina vauvalle vaikka vaippoja tai muuta käyttötarviketta.
Sekä varmasti mukava laittaa sille 3. jotain uutta.
Olen itsekkin ostanut kesäksi uusia, kun mitä isosiskoilta on jäänyt niin olen kuluneemmat pistänyt kirpparille, enkä muutenkaan kaikkilla tytöillä tykkää että samat vaatteet päällä, muotikin muuttuu... ulkoiluvaatteet eri asia
Nainen on nainen oli niitä lapsia kuinka monta tahansa ja on kiva kun uudella vauvalla on jotain uutta
Jos aiemmat vauvat syntyivät eri vuodenaikaan niin silloin äiti tarvitsee uutta
Aina voi tietty viedä vaatteita, mutta eikö se kysymys voisi olla niin päin, että olisko viksumpaa viedä jotakin muuta?
vaatteita oli, joten itse olisi tuntunut tyhmältä ostella, kun oli muitakin rahanreikiä. Mutta kiva että monet toi tuliaisiksi vaatteita, onhan se kiva että on uudella vauvalla uuttakin jonkin verran.
mukavahan se on vauvalle laittaa uuttakin vaatetta, kuin vain isosisarusten vanhoja. t. kolmen tytön äiti